• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org Pleikka-skabailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hmm...Eiks tota pystyisi pelaamaan netissä,tai siis pleikkarilla netin kautta?
tounge.gif

kävin tänään jo vähän katselemassa mihin ollaan tulossa.eli osaan tulla perille, ehkä
wink.gif

mun auto ois niinku täynnä. mutta matti r lupas tulla hakee myöskin...eli muita lepuskista tulijoita?

junalla+kyydillä tulijat tähdätkää kahteen.lauantai pyhä päivä joten en tiiä kulkevatko julkiset lauantain vai sunnuntain mukaan?

lauantain aikataulun mukaan: a-juna hki,13.45-14.01 lep.
e juna hki,13.53-14.05 lep.
sunnuntain aikataulun mukaan: a juna 13.49-14.05 lep.

Yksi paikka autokyytiin Lepuskista vapautui: Outi ei ehdi pelailemaan, mutta tulee varmaan jatkoille Infernoon.

Heps taas
tounge.gif
elikkä siis jälleen kerran etäpelaaja antaa pikku vinkin
wink.gif
Jos joku teist on hommannu ton Tourist Trophyn... Niin 200 % vinkki et joku kannattaa ostaa myös Super-Bike Riding Challens on meinaan ainaski tsiljoona kertaa parempi ku Tourist Trophy... Siin pääsee jo ajoviilikseen oikeesti..
smile_org.gif
Just testattu ja on meinaan tosi huippu myös sadekelit luvas... eikä mee mopot niinku kiskoilla
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

Hommattakaa nyt hyvät immeiset toi Super-Bike Riding... se pelastaa iltanne oikeesti
033102beer_1_prv.gif

Nooh jos ette usko niin en mä sille voi mitään... toi TT on yht tylsä peli ku GT4.. vaik kuin mälläät niin ei oo mitään.. Mut tos Bikersis ku veät nurin olikohan 4 kertaa niin se on siin
tounge.gif

kiitos ninja vinkeistä......mut eiköhän toi nyt oo ihan riittävä meille tähän tilaisuuteen......
tounge.gif
ei kai sill nii välii mitä kännis pelaa.....ja mä oon joka tapauksessa surkee...
wink.gif

vielä mahtuu peli/ryyppäys skabaan joku rohkea...
biggrin.gif

Moikka kaikille pitkästä aikaa!!
biggrin.gif
biggrin.gif

En kerkee piipun luo pelailemaan (en tosin osaa etes ohjainta pitää oikein päin käessä...) ,tuun takasi maisemiin vasta joskus 7 aikaan,mut jos on vielä virtaa tän kosteen loman jälkeen lähteä ni voisin tulla sit jatkopaikalle ottaa "yhet"..! Mut pitäkäähän hauskaa,sitä teillä tulee varmasti taas olemaan... (minun harmiksi..)

kiitos ninja vinkeistä......mut eiköhän toi nyt oo ihan riittävä meille tähän tilaisuuteen......
tounge.gif
ei kai sill nii välii mitä kännis pelaa.....ja mä oon joka tapauksessa surkee...
wink.gif

vielä mahtuu peli/ryyppäys skabaan joku rohkea...
biggrin.gif
bowdown.gif
eiku vaan aattelin et josko siel jaksetaan pitempään, niin toi TT ei tarjoo oikeestaan mitään
033102ass_1_prv.gif
Jos taas ilta saattaa venyy pitempään niin ehdottamasti toi super bike...challens
tounge.gif

cometti ei pääse messii sittenkää,sill duunii
033102bebe_1_prv.gif
...sori oli pakko
biggrin.gif

eiks kukaa muu haluu ryypätä ja nautti huonosta ja hyvästä seurasta ja pelata....
biggrin.gif
vielä mahtuu peli sessioon...
baaa.gif

Melkein olisin voinut tullakin, mutta perilliset pitävät varattuna n. @16 asti ja hiukan kestää siitä siirtyminen Pirkanmaalta pelipaikallekin.
confused_orig.gif

cometti ei pääse messii sittenkää,sill duunii  
033102bebe_1_prv.gif
...sori oli pakko  
biggrin.gif

eiks kukaa muu haluu ryypätä ja nautti huonosta ja hyvästä seurasta ja pelata....
biggrin.gif
vielä mahtuu peli sessioon...  
baaa.gif
Päivää, että pätkähti... pitkästä aikaan  
biggrin.gif

idea3.gif
Mahtuunkos vielä joukkoon iloiseen ?    
lookaround_orig.gif

Peruuntui juuri huominen case..  
smile_org.gif

uskaltaakohan sitä lähtee sinne jatkoille ollenkaan
lookaround_orig.gif

saattaa aiheuttaa heikon olon seuraavan päivän duuneihin
biggrin.gif

no katsellaan huomenna mikä on fiilis

joo sinne vaa...en osaa tarkkaa aikaa sanoo koska tullaa..mut se kybä vois olla hyvä ni ei oo jonoi vielä....mut siellä nähää
033102beer_1_prv.gif
Aikas "hyvät" pohjat ehitään ottaan ennen baariin lähtöä, jos kymmeneksi tähdätään infernoon kun aikaakin vain työpäivän verran
biggrin.gif

Nopeimmat kuskit ehtii siinä ajassa jo tekemään "välikuolemat" pelailun ja
033102beer_1_prv.gif
lomassa.

Back