pääsen sillon 6.1 lähtemään duunistä klo18 jälkeen
Vähäks me ollaan samiksia, mäkin pääse joskus 18 aikoihin töistä ja seuraavana päivänä klo 13 töihin. Ja vielä ristiin mennään, mä kun oon töissä siellä teijän nurkilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pääsen sillon 6.1 lähtemään duunistä klo18 jälkeen
no voe mahoton.Päivihän pääsis sit sun kyydissä sieltä meiltäpäin Lepuskiinpääsen sillon 6.1 lähtemään duunistä klo18 jälkeen
Vähäks me ollaan samiksia, mäkin pääse joskus 18 aikoihin töistä ja seuraavana päivänä klo 13 töihin. Ja vielä ristiin mennään, mä kun oon töissä siellä teijän nurkilla![]()
No jo tokkiinsa! Palataan tarkemmin asiaan ensvuonnaPäivihän pääsis sit sun kyydissä sieltä meiltäpäin Lepuskiin![]()
hieno homma....ei mee kakku hukkaansainpas järjesteltyä duunivuorot silleen, että menenkin silloin 7.1 vasta klo 13 duuniin.eli hyvin pystyy ottamaan muutamatja ehkä pari lisää![]()
![]()
laitan osotteen lähempänä privana.... stadista pääsee 248:lla...lepuskistaNo nyt on täälläkin työvuorot arvottu, ja toivottavasti muutoksia ei enää tule.
Eli siis mukana, tosin pääsen paikalle vasta n. klo 19.![]()
Vinkkejä millä julkisella pääsis pelipaikalle=Piipulle Leppävaarasta otetaan kiitollisena vastaan, vaikka privaan.
Pikkasen toi Pauliina sano samaa ku tos kokeili yks päivä tota peliä...en kauheesti oo kyll kerenny treenaa.....mut ei hyvält kyll näytä...eihän toi pyörä meinaa millää pysyy pystyssä![]()
höpö,höpö....illalla bile jalka kummiski vipattaaOis kyllä kiva tulla, mutten taida olla 'ajokunnossa' lauantaina kun pitäs edellisenä iltana viettää vanhenemisen juhlaa![]()
![]()
Lauantaina sit![]()
Rehtori osaa selkeesti käsitellä miehiä ja mopoja!edelleen vaikee saada äijää ja pyörää pysyy pystyssä......ohjaus herkkä, huomasin...ja sit huomasin semmosen pikku jutun et painan hanaa täysii...ja sit ihmettelen ku äijä makaa taas maassa...![]()
mahtuu,mahtuu...tervetullooJosko sitten vielä yks ilmoittautus...![]()
siis jos mahtuu mieki halluun tulla.![]()
![]()
mie tuun ilomielin hakee kaik mun punasella paholaisella. Voitais tulla lepuskista punaisen paholaisen kyytiineli kyyti kelpaa.![]()
vai pitäskö sittenkin tulla taksillamie tuun ilomielin hakee kaik mun punasella paholaisella. Voitais tulla lepuskista punaisen paholaisen kyytiineli kyyti kelpaa.![]()
![]()
näytän miten kahella pyörällä mennää kotilolla...![]()
voi olla paree.....mut sit pitää kyll vältellä booliiki....vai pitäskö sittenkin tulla taksillamie tuun ilomielin hakee kaik mun punasella paholaisella. Voitais tulla lepuskista punaisen paholaisen kyytiineli kyyti kelpaa.![]()
![]()
![]()
Taitaa olla jo punainen rellukka kantokykynsä rajoillamie tuun ilomielin hakee kaik mun punasella paholaisella![]()
kyll sä jens kyytiin mahut...et uskalla tullaTaitaa olla jo punainen rellukka kantokykynsä rajoilla![]()
Mä voin tulla omin neuvoin suoraan perille, jos vaan muistan miten sinne löytää![]()
Taitaa jäädä jälleen kakut leipomatta kun on loppuviikosta vähän kiirettä tiedossa, mutta tuon ainakin keskiolutta![]()
Ok... tuun sitten Lepuskiin ja rellukan kyytiinkyll sä jens kyytiin mahut...et uskalla tulla![]()
hei jääkapiss on viel 8 pulloo kaljaa viime bileistä,juot neki pois![]()