• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org Pleikka-skabailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehdoton ehkä, eli mukanasa jos ei työvuoroa pukkaa päälle.

Edit: Se Cafe Punawuoren paikalle tullut kippola on nimeltään Inferno Infernobar

Theseus sai houkuteltua mukaan.olipas vaikeeta  
biggrin.gif

eli Salmon ja vaimo tulee mukaan,pelailusta en tiedä mutta...
samalla sitten juhlitaan mun synttärit alta pois  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
hieno homma  
062802jumpie_prv.gif
pitäisköhän jenssin tehä sulle semmonen viina hyytelö kakku...  
tounge.gif
no ei helevetissä  
eek.gif

mä mihinkää hyytelökakkuihin uskalla koskee  
biggrin.gif
Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
Turhaan hangoittelet Salmon... antaa mennä vaan
buttrock.gif

Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
buttrock.gif
mun boolihan on sairaan hyvää...varsinki ku kaik kävi mun lisäks lisäämässä siihen koko aika tiukkaa...
wink.gif

tottakai timppa säki tuut tänne bileisiin...ei mitää vastalauseita...tuut
062802moto_prv.gif
tai kotilolla tai julkisilla .....hopi hopi ....
biggrin.gif

buttrock.gif
mun boolihan on sairaan hyvää...varsinki ku kaik kävi mun lisäks lisäämässä siihen koko aika tiukkaa...
wink.gif

062802moto_prv.gif
biggrin.gif
niin Timberi, sun pitää tulla näyttämään mallia miten sitä boolia ja hyytelöitä kiskotaan
biggrin.gif

Kun kerran mukaan vielä mahtuu, niin Outikin olisi tulossa, "vaik ei se noista peleistä oikee välitä ...Tuleepahan kuittaileen mulle..."
biggrin.gif

Voisin tunkea mukaan peli-iltaan jos vielä mahtuu vaikka en noista pleikkaripeleistä mitään ymmärrä, olen jättänyt ne hommat meitin nuorisolle...ja Piipun booliin en koske!

mitä halvattuu melkein kaik rupee boikotoimaan boolia...törkeetä.....
biggrin.gif

vielä mahtuu......rohkeesti uusiaki mukaa....eikä tartte pelata jos ei haluu ....
smile_org.gif

hahaaa.. olen itse pelaillut peliä suunnilleen loppukesän sadepäivistä lähtien. kuulostaa hauskalta tapahtumalta mutta itse olen kaukoidässä lomalla juuri tuolloin. "vaadin" kuitenkin pohja-aikoja foorumille esille kun kisat on kisailtu (mikäli booli ei oo vieny muistia)...

062802jumpie_prv.gif

buttrock.gif
wink.gif

062802moto_prv.gif
biggrin.gif
niin Timberi, sun pitää tulla näyttämään mallia miten sitä boolia ja hyytelöitä kiskotaan  
biggrin.gif
No eihän sitä koskaan tiedä... pitää vähän suunnitella
tounge.gif

no voihan
033102ass_1_prv.gif
sentään. mulla on duunipäivä sillon 7.1
ja pitää olla jo klo10 paikalla. ei tainnu tulla mitään juhlimisesta
bawling.gif

Tottakai mukana jos oon tullu jo takasi tuolta pohojosesta joululomalta..yritetään,näin tärkeää tapaamista ei kyllä voi missata!
062802jumpie_prv.gif

sainpas järjesteltyä duunivuorot silleen, että menenkin silloin 7.1 vasta klo 13 duuniin.eli hyvin pystyy ottamaan muutamat
033102beer_1_prv.gif
ja ehkä pari lisää  
biggrin.gif

No nyt on täälläkin työvuorot arvottu, ja toivottavasti muutoksia ei enää tule.
Eli siis mukana
033102beer_1_prv.gif
, tosin pääsen paikalle vasta n. klo 19.
Vinkkejä millä julkisella pääsis pelipaikalle=Piipulle Leppävaarasta otetaan kiitollisena vastaan, vaikka privaan.

Back