Ehdoton ehkä, eli mukanasa jos ei työvuoroa pukkaa päälle.
Edit: Se Cafe Punawuoren paikalle tullut kippola on nimeltään Inferno Infernobar
Edit: Se Cafe Punawuoren paikalle tullut kippola on nimeltään Inferno Infernobar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.no ei helevetissähieno hommaTheseus sai houkuteltua mukaan.olipas vaikeeta![]()
eli Salmon ja vaimo tulee mukaan,pelailusta en tiedä mutta...
samalla sitten juhlitaan mun synttärit alta pois![]()
pitäisköhän jenssin tehä sulle semmonen viina hyytelö kakku...![]()
![]()
![]()
mä mihinkää hyytelökakkuihin uskalla koskee![]()
kiva, lisää uusia naamojaEhdoton ehkä, eli mukanasa jos ei työvuoroa pukkaa päälle.
mun boolihan on sairaan hyvää...varsinki ku kaik kävi mun lisäks lisäämässä siihen koko aika tiukkaa...Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
Turhaan hangoittelet Salmon... antaa mennä vaan![]()
niin Timberi, sun pitää tulla näyttämään mallia miten sitä boolia ja hyytelöitä kiskotaanmun boolihan on sairaan hyvää...varsinki ku kaik kävi mun lisäks lisäämässä siihen koko aika tiukkaa...Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
![]()
tottakai timppa säki tuut tänne bileisiin...ei mitää vastalauseita...tuuttai kotilolla tai julkisilla .....hopi hopi ....![]()
![]()
Kuin myös.. En ole tiennytkään että tällainen paikka onmulle passaa toi Inferno ku ei oo tullu siellä käytyä.
Älkää huoliko... en mä osaa noudattaa mitään reseptejä leipomisessa. Kaikki syntyy aivan korvakuulolta...Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
No eihän sitä koskaan tiedä... pitää vähän suunnitellaniin Timberi, sun pitää tulla näyttämään mallia miten sitä boolia ja hyytelöitä kiskotaanmun boolihan on sairaan hyvää...varsinki ku kaik kävi mun lisäks lisäämässä siihen koko aika tiukkaa...Hyytelökakku on miedompi kuin sienet... ja Piipun booli hakkaa kaikki. Toisaalta taas ne sienet jotka siellä kaapissa söin oli todella tiukkoja.
![]()
tottakai timppa säki tuut tänne bileisiin...ei mitää vastalauseita...tuuttai kotilolla tai julkisilla .....hopi hopi ....![]()
![]()
![]()
kenelles se synttäri/hyytelökakku syötetään.....no voihansentään. mulla on duunipäivä sillon 7.1![]()
ja pitää olla jo klo10 paikalla. ei tainnu tulla mitään juhlimisesta![]()
kuin myös ,kun oon lepuskissa töissä. pääsen sillon 6.1 lähtemään duunistä klo18 jälkeenVinkkejä millä julkisella pääsis pelipaikalle=Piipulle Leppävaarasta otetaan kiitollisena vastaan, vaikka privaan.