• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Länsi miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Renkaat OK
- Sää - ennuste OK
- Poika - ennuste OK

Pitäkää peukkuja, päivän vaihto on oikeastaan mulle hyvä juttu.

Edit: Eli näyttäisi olevan kaikki Checkit OK.
tounge.gif

sunnuntai sopii myös erityisen hyvin. mukana ollaan
062802moto_prv.gif

Päivämäärä korjattu, jospa nyt kaikkien vääntöjen jälkeen päästäisiin su ajamaan
062802moto_prv.gif

Juu en tuu mukaan... mutta osa reitistä katsastettu tänään ja hyvä reitti on. Mä koitan olla mukana enskerralla.

Jeps, eiköhän sitä pääse sunnuntainakin (ellei sitten jo lauantaina ole kivaa..)..

sad_orig.gif
no p...kele vieköön, ei ehdi kuitenkaan sunnuntaina kurvailee. No ensi kerralla yritän ehtiä mukaan. Pitäkäähän hauskaa ja nauttikaa komeista mutkapätkistä
cool.gif

Kelit pitäis olla kohdallaan
cool.gif
. Katsoo nyt ulkoiluttaisko sitä bussin vaiko ducun paikalle
sport05.gif
.

Jaa, kai sitä uskaltaa mynämäelle ilmestyä letkan jatkoksi.

Vaikka näyttää hieman heikolta tuo reitin sorapitoisuus...
tounge.gif

Noh, paikkaan tuon prologilla & epilogilla...

Jaa, kai sitä uskaltaa mynämäelle ilmestyä letkan jatkoksi.

Vaikka näyttää hieman heikolta tuo reitin sorapitoisuus...  
tounge.gif

Noh, paikkaan tuon prologilla & epilogilla...
Eikös sulla olekaan soranorsua?  
tounge.gif

sanoi:
Muutama pieni muutos voi vielä tulla, kun teiden; Vaalijoentie, Yläneentie, Härkätie, Rehtijärventie ja Liitsolantien osalta Garmin näyttää soraosuuksia.

Näiltä osin reittiä muutettu.

Edittiä: Vielä pieni muutos, Porilaiset odottavat Kiikoisten ABC:llä tampereelta tulijoita klo. 10.00, näin jää tuo edestakaisin ajaminen pois.

Mitäs tuolla sitten on tapahtunut? Eipä Yläneentiellä eikä Härkätiellä ainakaan ennen ole soraosuuksia ollut.....

Edittiä: Vielä pieni muutos, Porilaiset odottavat Kiikoisten ABC:llä tampereelta tulijoita klo. 10.00, näin jää tuo edestakaisin ajaminen pois.
Selvä se sitten, säädetäänpäs taas Tampereen lähtöaikaa niin päästään ajamaan Suodenniemen kautta sinne Kiikoisiin jos halutaan.

E: Nokialta lähtö jo 8.50, niin ehditään Kiikoisissa tankata yms ja sanoa moro porilaisille ennenkuin taas mennään.

Mitäs tuolla sitten on tapahtunut? Eipä Yläneentiellä eikä Härkätiellä ainakaan ennen ole soraosuuksia ollut.....
Garmin näyttää Tarvainen Kalela välillä soraa lähellä Kalelaa ja tähän asti päivitys on paikkansa on pitänyt.

Edit. oikeastaan Härkätie jäi pois tuon ruokapaikan siirron vuoksi, mutta näillä mennään
062802moto_prv.gif

Ehdotus. sivuuttakaa tai käyttäkää sama mulle. Eli yläneeltä 210 tietä oripäähän, oripäästä turuntietä pöytyän kirkonkylään ja kirkkotietä karinaisiin. kyllä on mutkia ja kokomatka päällyste tietä toi turun väylä on aika suora.

Olen mukana joka tapauksessa
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back