• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Länsi miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No kun aamulla noin mennään, niin sitten onistuu, jään sitten tuonne Humppilaan, on meinaa ylppäripaikka juuri reitin varrella.

Vielä vähän muutoksia, eli klo 10.00 lähdemme koko poppoo liikkeelle Putajan ex-Ferraribaarilta. Aloitusviestistä löytyy karttalinkki.

Nokialta on tarkoitus tehoilla vt 11:sta pitkin Putajalle, joten niille kenelle tuo n.40 km siirtymä isoa tietä pitkin tuottaa tuskaa voi ihan vapaasti tulla omia reittejään. Putajalta lähdetään sitten yhdessä  
sport05.gif
Jou, jos ysiltä päästään jo Nokian Kolmikulmasta liikkeelle, niin hyvin ehdittäisiin vaikka Suodenniemen kauttakin Putajalle kympiksi..

Kyllä sielläkin voi tehoilla!  
baaa.gif
Totta joo, lähinnä mietinkin että ei jaksa mennä tuolta Siuron kautta, kun aamuysiltä siellä on kaikki mammat ja pappat palaamassa kauppareissulta  
smile_org.gif

Huomenna olis tarkoitus mennä varaamaan renkaanvaihtoaikaa. Pojan puolesta näyttää ainakin nyt hyvältä ja säästä ei kukaan tiedä vielä hittojakaan, mutta kyllä mä nyt olen tulossa. Kesälomalla, eikä mitään kissanristiäisiä tuolloin.

..säästä ei kukaan tiedä vielä hittojakaan, mutta kyllä mä nyt olen tulossa.
Täällä (Euroopan keskipitkien säiden arvailulaitos) yrittävät jo arvailla seuraavankin viikonlopun säätä (siitä alasvetotaulukosta löytyy). Ilmanpainekäyrien mukaan pitäis olla hyvää keliä, mutta harvoin nuo tietysti näin pitkälle ennakkoon osuu..

PS. Sun Scrambler:iahan me ihasteltiinkin siinä Posarin eka iltana.. ja taas yksi nickki sai kasvot.
idea3.gif

PS. Sun Scrambler:iahan me ihasteltiinkin siinä Posarin eka iltana..  ja taas yksi nickki sai kasvot.  
idea3.gif
Joo - tosin mulle ei selvinnyt teidän nickit täällä, joten mulla ei juuri vielä yhdistä.
tounge.gif

Kävin tänään diilerillä ja Anakee kakkoset olikin jo siellä
thumbs-up.gif
ens viikon tiistaina pitäis saada ne alle, joten nyt näyttää kyllä poikkeuksellisen hyvältä ajelun suhteen.

saaennuste.jpg

Siinä Accuweatherin ennuste ensi viikon lauantaille. Noh, tosta ei voi mennä ku parempaan suuntaan..

Taidanpa tulla mukaan Keppanakellarista, kuivilla kelillä.

Ja kotia kohti joko suoraan Mynämäeltä,
tai sitten lopun Mynämäki-"Keppana" reitin katsastaen, kellosta riippuen.
Tuo tiedoksi, jos jollain on saman suuntaisia ajatuksia ja halua yhteiseen "etelän" kotiuttamisajeluun tuosta lenkistä.

Mökki on tuossa ihan Honkilahden kulmilla, jossa olis aikomus viikonvaihdetta viettää... Jos saan uuden pyörän nyt alkavalla viikolla, niinkuin vähän lupailtiin, niin mukana ollaan! Yksin tai vaimon kera. Eka tällainen kokoontumisajo olisi kyseessä meikäläiselle.

Reitti muokattu muoks, ruokailupaikka siirretty. Muutama pieni muutos voi vielä tulla, kun teiden; Vaalijoentie, Yläneentie, Härkätie, Rehtijärventie ja Liitsolantien osalta Garmin näyttää soraosuuksia.

Jouduimme vaihtamaan ruokapaikkaa, koska tuo ensin suunniteltu paikka olikin varattu tietenkin niille ylioppilaille.. Eli siellä on yksityistilaisuus.

Aika on edelleen sama, mutta paikka vaihtui Keppanakellariksi. Aloitusviestissä on linkit GoogleMapsiin ja paikan sivuille.

E: Täältä on nyt varattu tilaa n. 30 hengelle ja tarvittaessa saadaan kyllä lisäpöytiäkin, jos mukaanlähtijöitä ilmaantuu vielä lisää.

Voi teitä tytöt ja pojat, teidän kalenteri on varmaan jo ihan sotkussa kun näitä muutoksia sinne kirjaatte  
tounge.gif

Yleisön pyynnöstä ja ylioppilaiden pakottamana joudumme siirtämään reissun sunnuntaille 6.6, joten silloin siis. Mico korjannee tuon päivämäärän etusivulle.

Voi teitä tytöt ja pojat, teidän kalenteri on varmaan jo ihan sotkussa kun näitä muutoksia sinne kirjaatte  
tounge.gif

Yleisön pyynnöstä ja ylioppilaiden pakottamana joudumme siirtämään reissun sunnuntaille 6.6, joten silloin siis. Mico korjannee tuon päivämäärän etusivulle.
Eiiiii...  
mad.gif

<span style='font-size:6pt;line-height:100%'>Menkää sitten keskenänne...</span>  
bawling.gif

Back