sanoi:yläneeltä 210 tietä oripäähän, oripäästä turuntietä pöytyän kirkonkylään ja kirkkotietä karinaisiin
Tämä pätkä nyt reitillä. Yläneentie edelleen kysymysmerkki?
sanoi:Garmin näyttää Tarvainen Kalela välillä soraa lähellä Kalelaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:yläneeltä 210 tietä oripäähän, oripäästä turuntietä pöytyän kirkonkylään ja kirkkotietä karinaisiin
sanoi:Garmin näyttää Tarvainen Kalela välillä soraa lähellä Kalelaa
done2020 tie Tarvainen- kalela on päällystettyä tietä ja kivan mutkikasta![]()
Nokialta lähtö jo 8.50
Se on 24h auki, että älä turhaan sinne pihalle jääNokialta lähtö jo 8.50![]()
Mun tarvii varmaan herätä viideltä, että ehdin ajoissa paikalle. Tai sitten mä lähden matkaan jo lauantaina ja nukun siellä huoltsikan pihalla yön.![]()
Kyllä sulle jostain nukkumapaikka saadaan.Nokialta lähtö jo 8.50![]()
Mun tarvii varmaan herätä viideltä, että ehdin ajoissa paikalle. Tai sitten mä lähden matkaan jo lauantaina ja nukun siellä huoltsikan pihalla yön.![]()
Tai otat rennosti aamun, heräät yheksältä, lähet kymmenelt suoraan Mynämäelle... Ugh motari, jota saatan itekki huomenna päräyttää ees taas. Nopeeta ja tylsää, mahtohan jopa olla taas poikkikin jostain kohtaa.
Toisaalta reitin lähimpään kohtaan pääsee kun ajas suoraan syömään...![]()
PikitiesurausJaa, kai sitä uskaltaa mynämäelle ilmestyä letkan jatkoksi.
Vaikka näyttää hieman heikolta tuo reitin sorapitoisuus...![]()
Noh, paikkaan tuon prologilla & epilogilla...
Ei siin mitään soraa oleEikös sulla olekaan soranorsua?Jaa, kai sitä uskaltaa mynämäelle ilmestyä letkan jatkoksi.
Vaikka näyttää hieman heikolta tuo reitin sorapitoisuus...![]()
Noh, paikkaan tuon prologilla & epilogilla...![]()
sanoi:Muutama pieni muutos voi vielä tulla, kun teiden; Vaalijoentie, Yläneentie, Härkätie, Rehtijärventie ja Liitsolantien osalta Garmin näyttää soraosuuksia.
Näiltä osin reittiä muutettu.
Edittiä: Vielä pieni muutos, Porilaiset odottavat Kiikoisten ABC:llä tampereelta tulijoita klo. 10.00, näin jää tuo edestakaisin ajaminen pois.