Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta joo, lähinnä mietinkin että ei jaksa mennä tuolta Siuron kautta, kun aamuysiltä siellä on kaikki mammat ja pappat palaamassa kauppareissultaJou, jos ysiltä päästään jo Nokian Kolmikulmasta liikkeelle, niin hyvin ehdittäisiin vaikka Suodenniemen kauttakin Putajalle kympiksi..Vielä vähän muutoksia, eli klo 10.00 lähdemme koko poppoo liikkeelle Putajan ex-Ferraribaarilta. Aloitusviestistä löytyy karttalinkki.
Nokialta on tarkoitus tehoilla vt 11:sta pitkin Putajalle, joten niille kenelle tuo n.40 km siirtymä isoa tietä pitkin tuottaa tuskaa voi ihan vapaasti tulla omia reittejään. Putajalta lähdetään sitten yhdessä![]()
Kyllä sielläkin voi tehoilla!![]()
Älä nyt selittele vaan tuut rohkeesti kerrankin mukaanMulla on lähinnä kiinni säästä, pojasta ja siitä saanko uudet renkaat ennen tuota alle.![]()
Täällä (Euroopan keskipitkien säiden arvailulaitos) yrittävät jo arvailla seuraavankin viikonlopun säätä (siitä alasvetotaulukosta löytyy). Ilmanpainekäyrien mukaan pitäis olla hyvää keliä, mutta harvoin nuo tietysti näin pitkälle ennakkoon osuu....säästä ei kukaan tiedä vielä hittojakaan, mutta kyllä mä nyt olen tulossa.
Joo - tosin mulle ei selvinnyt teidän nickit täällä, joten mulla ei juuri vielä yhdistä.PS. Sun Scrambler:iahan me ihasteltiinkin siinä Posarin eka iltana.. ja taas yksi nickki sai kasvot.![]()
sanoi:Tuossa on osoite oikein, mutta kunta väärin, sen pitää olla Tammela.
Olkoon sitten niin ja kiitos korjauksesta. Mä ja GoogleMaps ei oikeen ymmärretä toisiamme..Tuossa on osoite oikein, mutta kunta väärin, sen pitää olla Tammela.Keppanakellariin saavumme n. klo 15. Tässä linkki GoogleMapsiin.
Eiiiii...Voi teitä tytöt ja pojat, teidän kalenteri on varmaan jo ihan sotkussa kun näitä muutoksia sinne kirjaatte![]()
Yleisön pyynnöstä ja ylioppilaiden pakottamana joudumme siirtämään reissun sunnuntaille 6.6, joten silloin siis. Mico korjannee tuon päivämäärän etusivulle.