• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Länsi miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana ollaan, Mynämäen St1 nähdään, mikäli ei vettä sada.

No voi sun pirsana! Kerranki olis ollut jotain kivaa ja sitte osuu ihan väärälle päivälle! Ylppärijuhla-lauantai.
Muuten vois vielä skipata, mutta ku ne on omat  
omg.gif

tounge.gif

Saasta...mää luulin myös pääseväni mukaan, mutta sain sitten kanssa ylppärijuhliin kutsun...
No, mää meen sinne kyllä mopolla, sano muut mitä tahansa.

Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois
smile_org.gif

Mää kanssa kannatan tuota päivän vaihtoa, saattaisi olla hieman enemmän osallistujia.

sanoi:
Se Yläne-Oripää välinen pätkä mikä tuohon reittiin on merkattu, on ainakin osittain hiekkatietä.

Kiitos vinkistä, noita pienempiä kantateitä on jyrsitty murskepinnalle ylläpidon helpottamiseksi, lieneekö tämäkin pätkä sellainen ja reikiä löytyy nyt monelta reitiltä, mutta reitti korjattu 210:lle, kliks.
Tiellä 210 Oripään jälkeen on sitten hiekkamiinoja, ilmeisesti aikovat lätkiä asfaltti päälle kun ehtivät.

Joo mäkin tulisin mielelläni kyllä mukaan silloin 6.6., tosin sillä varauksella, että Hornetti on vielä Tampereella, omalla en pysy kuitenkaan teidän muiden vauhdissa mukana...

Yksi ilmoittautunut lisää. Lauantai sopii, jos vaihtuu sunnuntaiksi, niin myös se käy. Olen ilmeisesti kaikkiruokainen...
062802jumpie_prv.gif

Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois
smile_org.gif
Ne eivät aja kuin kepillä kanoja su jos sitäkään...
tounge.gif

smile_org.gif
tounge.gif
Nojaa kyllä itse ainakin olisin sunnuntaina ajokunnossa, vaikka lauantaina pikkuveljen ylppäreitä juhlistan. Jos olis vaan siis se kilvellinen pyörä, että pääsis mukaan. Mut ei oo (vielä)
smile_org.gif

smile_org.gif
tounge.gif
Puhu vaan omasta puolestas
biggrin.gif

Tosiaan ei onnistu kun on ylppärijuhlat sillon tiedossa. Sunnuntaina kyllä täysin ajokunnossa
biggrin.gif

Tietenkin perutte tai siirrätte ne ylppärijuhlat. Tai pidätte pikajuhlat aamulla, heti kun ylioppilas on syöny hilloa ja pannu kakkua, niin lyötte lahjakortin käteen ja lähette ajelee.  
smile_org.gif

Harkitsen myös tulla mukaan, jos saan järkättyä majoituksen jonnekin tampesterin suunnalla, kotiin asti tuolta ei enää jaksa samana päivänä ajella

Jinksille varmistui vapaa, mikäli ei bändin pojat taas keksi jotain kummallista. Nätillä kelillä oon messissä! <span style='font-size:6pt;line-height:100%'>Sateella nössöilen...</span>

smile_org.gif
tounge.gif
Puhuukos se nyt itsestään.
biggrin.gif

Nimimerkillä olikos se pääsiäiskahvilla yksin.

Back