Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiellä 210 Oripään jälkeen on sitten hiekkamiinoja, ilmeisesti aikovat lätkiä asfaltti päälle kun ehtivät.sanoi:Se Yläne-Oripää välinen pätkä mikä tuohon reittiin on merkattu, on ainakin osittain hiekkatietä.
Kiitos vinkistä, noita pienempiä kantateitä on jyrsitty murskepinnalle ylläpidon helpottamiseksi, lieneekö tämäkin pätkä sellainen ja reikiä löytyy nyt monelta reitiltä, mutta reitti korjattu 210:lle, kliks.
Ne eivät aja kuin kepillä kanoja su jos sitäkään...Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois![]()
Nojaa kyllä itse ainakin olisin sunnuntaina ajokunnossa, vaikka lauantaina pikkuveljen ylppäreitä juhlistan. Jos olis vaan siis se kilvellinen pyörä, että pääsis mukaan. Mut ei oo (vielä)Ne eivät aja kuin kepillä kanoja su jos sitäkään...Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois![]()
![]()
Puhu vaan omasta puolestasNe eivät aja kuin kepillä kanoja su jos sitäkään...Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois![]()
![]()
Puhuukos se nyt itsestään.Ne eivät aja kuin kepillä kanoja su jos sitäkään...Hmmm... kunhan vaan tuli mieleen.. Jos te vaihtaisitte päiväksi sunnuntain 6.6. niin noi ylppäreitä juhlivat henkilötkin pääsis mukaan.. Ei sillä, kun edelleen itse en pääse paikalle, mutta kunhan tuli mieleen ja jos ei kauhiaita hankaluuksia aiheuta niin miten ois![]()
![]()