• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huonejärjestys!? Mikä suklaanjako tääl on käynnissä?
Mä olin varautunu yhteen tupaan ja kerrossänkyihin... Pj- teltan pystytyksestäkin oli puhetta...  
biggrin.gif
Teltta on jo pystyssä kun saunalle mennään...

kasaamisesta vastaa allekirjoittanut, Anu2009 & Sagitta... saas nähdä mikä kaunotar teitä siellä odottaa
blush.gif

Jos joku sattuu tän viestin huomaamaan niin oiskohan jollain taskulamppua minkä voisi mukaan ottaa?

Allekirjoittaneelta ei löydy ja se voi olla tarpeen illalla....
biggrin.gif

Äkillisen ja yllättävän oman tuplabuukkauksen vuoksi yksi (nais)paikka vapaana. Jos vaikka jollekulle tulee äkillinen tarve petipaikkaan se on vapaasti käytettävissä (tietysti Saran ja puolustusvoimien luvalla).
smile_org.gif
See you...

Mulla ois ollu sunnuntaina kisat Upinniemessä, mutta joutu peruuttaa ne - tulee muuten liikaa oleiltua puolustusvoimain alueella
biggrin.gif

ja offailun päälle ihan melkein asiaakin, mun flunssa on vieläkin sen verran päällä että tänään on levättävä peiton mutkassa jotta kykenee huomenna Affenalle. Saakeli kun ei työt anna myöden edes saikkuun ettei vapaa-aika häiriintyisi.

Joku saapi nauttia mun pullan, ja tarvittaessa osallistun saunakolehtiin.

Pääseekö sisään vielä myöhemmin kun klo 18:00 kun saattaapi olla että myöhästyn sen takia kun tuli pieni este.
olisi mukava tietää kun ei viitsisi lähteä turhaan ajelemaan sinne sitten jos ei pääse portista sisään.

ja offailun päälle ihan melkein asiaakin, mun flunssa on vieläkin sen verran päällä että tänään on levättävä peiton mutkassa jotta kykenee huomenna Affenalle. Saakeli kun ei työt anna myöden edes saikkuun ettei vapaa-aika häiriintyisi.

Joku saapi nauttia mun pullan, ja tarvittaessa osallistun saunakolehtiin.
Sinä oot nyt saikulla ja vkl lepo. Markooooo... lauantaina vekaralle =)

dodii.
kamat pakattu ja valmiina lähtöön.
eka tankille ja sit tebikselle.
062802moto_prv.gif

Pääseekö sisään vielä myöhemmin kun klo 18:00 kun saattaapi olla että myöhästyn sen takia kun tuli pieni este.
olisi mukava tietää kun ei viitsisi lähteä turhaan ajelemaan sinne sitten jos ei pääse portista sisään.
Ota Candicen numero tuolta ketjun alkupuolelta ja soita, eiköhän joku sut portilta lunasta (veikkaan!!)
smile_org.gif

Nyt jo kotona  
sad_orig.gif

, mut aamusta heti  
062802moto_prv.gif

Olis tosin ollut kiva  
033102beer_1_prv.gif
ja nauttia pitkän kaavan mukaan, mutta toiste sitten.

Oli kuitenkin mahtavaa saunoa ja pulikoida -- Kiitokset järjestäjille  
062802jumpie_prv.gif

t. Tonza

Kiitos Candicelle tapahtuman järjestämisestä. Toivottavasti voimat riittävät samaan joskus toistekin.

Ilahduttavasti näki myös uusia kasvoja. Mukavaa oli
smile_org.gif

Kiitos löylyistä. Kuviin laittelen linkin kun saan heiteltyä interwebbiin.

Jos sauna on mitoitettu kahdeksalle, niin kahteen kerrokseen mahtuu 16 ja maailma pelastuu ja energiaa säästyy vai miten se oli(?)

Wau mikä mesta. Hienot oli puitteet ja järjestelyt. Kiitoksia järjestäjälle/jille; ja tietty kaikille saunojille.
bowdown.gif
Hitto kun olis ollu mukava jäädä pilsnerille, mutta kans aamulla liikenteeseen
sad_orig.gif
sport05.gif
Nyt tirsat ja mopoa starttaamaan.

Back