• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suurkiitos Candicelle ja avustavalle tiimille hienosta ideasta ja loistavasta toteutuksesta!

Kiitos kaikille mukanaolijoille hyvästä ja iloisesta seurasta. On tosi hienoa, että harrastus yhdistää eri ihmisiä näin oivallisesti.

Monelle paikka oli varmaan saunan ohella kulttuuripläjäys, johon ei ennen ole törmännyt. Kajanus on kauniilla ilmoilla upea paikka. Keli osoitti nyt viileydellään jo syksyn tulon merkkejä, mutta oli silti suopea - jopa aurinko pilkotti aika ajoin.

Seuraavaa kertaa odotellen...  
wink.gif

Kaikille järjestelyistä vastanneille
bowdown.gif
, mukana olleille
thumbs-up.gif
ja poisjääneille
tounge.gif
. Ilman kaikkien teidän panostanne ei ilta olisi ollut sitä mitä se oli  
biggrin.gif

PS. Yllätyin teltankasausryhmän aikaansaannoksista
eek.gif

Suuret kiitokset minultakin järjestäjille ja osallistujille todella mukavasta ja onnistuneesta illasta. Harmi vain kun piti lähteä ajoissa pois jotta pääsi osallistumaan toiseenkin armeija-alueen valloitukseen.

.. Paitsi ne lentokoneiden laskeutumismerkit siellä sokerijuurikkaiden kohdalla. Mut pikku takajumppa tuo aina kivan lisäpiristeen kuskin peruskikkailuun  
033102bebe_1_prv.gif
No ne meinas aiheuttaa mullekkin ylimääräistä ohjelmaa kun en teidän perässä ajaessani oikeen tajunnut että mitä se kyytiläinen siellä oikeen heiluu
062802jumpie_prv.gif

Mutta kiitos järjestäjille aivan mahtava saunareissu oli
bowdown.gif

[
Tosin se selkä jäi edelleen pesemättä vaikka täällä niin uhottiin että eiköhän niitä selänpesijöitä löydy.. Tässä se taas nähtiin, miehet on niiin täynnä lupauksia lupauksia  
033102bebe_1_prv.gif
Hoidan homman seuraavalla kerralla!
smile_org.gif

Olin jo aivan "sekaisin"sinun läheisyydestäsi siellä saunassa.
crazy.gif

Eli se pesu unohtui.  Olet ihana nainen.
biggrin.gif
  Suukko poskelle!
Tottakai kiitos kaikille,kaikesta!
062802jumpie_prv.gif

PS. Yllätyin teltankasausryhmän aikaansaannoksista
eek.gif
Yllätyitkö [ ] positiivisesti [ ] negatiivisesti?

Jos eka, niin muista ny että MINÄ kasasin sen, jos toka, niin Kirsi ja Sagitta sitä kasas, mä yritin piipittää ohjeita, mut eeeiii...
lookaround_orig.gif

Ja ihan kiva ettei se sit loppupeleis palanu
thumbs-up.gif

Niin hei, Sagitta, kiitos sulle kanssa mielettömästi järjestelyistä!

Kiitokset järjestäjille hyvistä löylyistä. Turvaliivi oli saunassa hivenen hiostava, mutta säästyttiinpä ylimääräisiltä perään ajoilta.
reps  
biggrin.gif

mun mielest se kakkoskerros oli hetken siinä rajalla..
Living on the edge  
buttrock.gif

Jassusta tiesin, ettei pane pahaksi, joten hän oli turvallinen valinta saunan täyttöä optimoitaessa.
Yllättävänkin tilavaa orgin saunaillaksi.

Kiitokset järjestäjille hyvistä löylyistä. Turvaliivi oli saunassa hivenen hiostava, mutta säästyttiinpä ylimääräisiltä perään ajoilta.
reps  
biggrin.gif

mun mielest se kakkoskerros oli hetken siinä rajalla..
Living on the edge  
buttrock.gif

Jassusta tiesin, ettei pane pahaksi, joten hän oli turvallinen valinta saunan täyttöä optimoitaessa.
Yllättävänkin tilavaa orgin saunaillaksi.
ja jos pari paikkaa vapautukin, niin kakkoskerros ei hievahtanutkaan. niin että oishan tonne mahtunu enemmänkin..

Palattu reissulta. Kiittää ja nijaa järkkäreille, sekä mulle mukana olleille.

Back