• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä tulen edelleen suoraan Upinniemeen.

Jos joku haluaa jäädä yöksi, niin mun yöpymispaikka on vapaana. (Kirsi tietääkin tästä jo.)

Eli nopeimmalle punkkapaikka tyrkyllä ja sen 15€ voi maksaa mulle siellä sotkussa.

Olen tulossa suoraan kotilolla Upparin portille, kyydissä Kuula ja riittaliisa. Jos joku tarvii kyytiä K.nummelta keskustasta vielä 2 mahtuu
lookaround_orig.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

mä sain londaa fillarii, joten nää böönat ei tarviikaan kyytiä!
Mulle se on kliffa juttu sillä toi tarakka ei oo mun lempipaikka vaikka kundit onkin mun ikuisia sankareita kun tarjoutui viskaa
inlove.gif
mut ei nyt sit tarviikaan
pftroest.gif

Eli mä käyn blokkaan maleficentin lepuskista ja tullaan tebarille öögailee mihin suuntaan klyyvari
biggrin.gif

Ylihuomiseen!!!!!
woop woop

Tuli haettua sadepuku, eli kai sitä ollaan tuosta "pelkkää vettä" -forecastista huolimatta mopoillen... Pienikin mahdollisuus päästä Ahvenistolle kuivaan rataa Minillä kyllä houkuttaa...

Sokeria kun olen.

Tulen mökiltä siitä vierestä Långvikistä suoraan Upinniemeen pakulla, jos joku sattuu liftaamaan tien poskessa, pääsee kyytiin. Ja peijaisista yömyöhään takaisin Helsinkiin kyytiin mahtuu kaksi henkilöä.

Tulen mökiltä siitä vierestä Långvikistä suoraan Upinniemeen pakulla, jos joku sattuu liftaamaan tien poskessa, pääsee kyytiin. Ja peijaisista yömyöhään takaisin Helsinkiin kyytiin mahtuu kaksi henkilöä.
eikö "sikaosastolle" mahdu?
ainakin aikoinaan tieliikennelaki mahdollisti ihmisten kuljettamisen tavaratilassa "säälittävissä tapauksissa".
biggrin.gif

Muistatteko? Mä olen saanut kortin -85, ja näin meni säännökset tuolloin. Liekö mikä on asian tola tänäpäivänä...?

Mulla ei tarvetta kyydille. Olen matkalla pyörällä ja yötä kassulla(tai jossain).

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulle se on kliffa juttu sillä toi tarakka ei oo mun lempipaikka vaikka kundit onkin mun ikuisia sankareita kun tarjoutui viskaa  
inlove.gif
pftroest.gif

Eli mä käyn blokkaan maleficentin lepuskista ja tullaan tebarille öögailee mihin suuntaan klyyvari
biggrin.gif

Ylihuomiseen!!!!!
woop woop
Jaha.
Mä ajattelin lähteä reissuun jo huomenna muiden kanssa. Tulkaa tekin.
Ylihuomenna on lauantai, ja tuolloin on varattu jo muuta tekemistä...  
033102bebe_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

inlove.gif
pftroest.gif

biggrin.gif

Ylihuomiseen!!!!!
woop woop
Voithan sie tietysti rajavartioiden kanssa lauantaina saunoa kun se on varattu niille silloin
biggrin.gif

me ainakin saunotaan huomenna ja toivomme että hattara sinne ilmaantuupi!
thumbs-up.gif

062802jumpie_prv.gif

Hitto mitä sateita, tää tulee autolla. Portilla 17.30, niinhän se oli vai? Ajelen Kehä III:n Lahdenväylän kupeesta mestoille, kyytiin pääsee jos muistaa pestä aamulla hampaat.

Tääpäs meneekin mielenkiintoseks. Ilmatieteenlaitos väittäs ettei sada ja foreca onkin sitten tasan toista mieltä. Ota noista sitten selvää
nixweiss.gif

Mä voisin alustavasti varata tiggeriltä yhden paikan autosta mun se tosta ohi kuitenkin suhaa.

Back