Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se säikähti että joutuu yöpymään samassa tilassa meikäläisen kanssaJos joku haluaa jäädä yöksi, niin mun yöpymispaikka on vapaana.
Mitäs mä nyt sua säikähtäisin? Pahempiakin poikia on matkan varrella tavattuSe säikähti että joutuu yöpymään samassa tilassa meikäläisen kanssa![]()
GPS lähtee messiin, lautanenhan sijaitsee apauttiarallaa 60.029167, 24.358333 ??Yritä ny vaan löytää lautaselle...
Teeppä seVoin sitten vaikka hurauttaa sotkulle näytösluontoisesti jonkun lepikon läpi, jos vaaditte![]()
Mikä on oranssi ja kyntää ojassa?...Ei kato perkele, se onki tajari
.![]()
Huomenna se joka saa noi ihanaankin ihanammat hipster-sukkahousut lahjaksiMikä on oranssi ja kyntää ojassa?...Ei kato perkele, se onki tajari
.![]()
![]()
eikö "sikaosastolle" mahdu?Tulen mökiltä siitä vierestä Långvikistä suoraan Upinniemeen pakulla, jos joku sattuu liftaamaan tien poskessa, pääsee kyytiin. Ja peijaisista yömyöhään takaisin Helsinkiin kyytiin mahtuu kaksi henkilöä.
Jaha.![]()
![]()
![]()
![]()
mä sain londaa fillarii, joten nää böönat ei tarviikaan kyytiä!
Mulle se on kliffa juttu sillä toi tarakka ei oo mun lempipaikka vaikka kundit onkin mun ikuisia sankareita kun tarjoutui viskaamut ei nyt sit tarviikaan![]()
![]()
Eli mä käyn blokkaan maleficentin lepuskista ja tullaan tebarille öögailee mihin suuntaan klyyvari![]()
Ylihuomiseen!!!!!
woop woop
Voithan sie tietysti rajavartioiden kanssa lauantaina saunoa kun se on varattu niille silloin![]()
![]()
![]()
![]()
mä sain londaa fillarii, joten nää böönat ei tarviikaan kyytiä!
Mulle se on kliffa juttu sillä toi tarakka ei oo mun lempipaikka vaikka kundit onkin mun ikuisia sankareita kun tarjoutui viskaamut ei nyt sit tarviikaan![]()
![]()
Eli mä käyn blokkaan maleficentin lepuskista ja tullaan tebarille öögailee mihin suuntaan klyyvari![]()
Ylihuomiseen!!!!!
woop woop
Mahtuuhan sinne makuuosastolle, jätökset saa kukin korjata itse. Ei muuta kuin kyytiin vaan , kuskin tunnistaa oheisesta kuvasta.eikö "sikaosastolle" mahdu?
ainakin aikoinaan tieliikennelaki mahdollisti ihmisten kuljettamisen tavaratilassa "säälittävissä tapauksissa".![]()
Tää on ollu jotenkin tosivaikee päivämäärä - minä erehdyin jo kahdesti ja nyt hattarakin olisi tulossa päivän myöhässäme ainakin saunotaan huomenna ja toivomme että hattara sinne ilmaantuupi!![]()