• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tääpäs meneekin mielenkiintoseks. Ilmatieteenlaitos väittäs ettei sada ja foreca onkin sitten tasan toista mieltä. Ota noista sitten selvää
nixweiss.gif
Sataa tai ei, kaikest päätellen tullee kostea ilta joka tapauksessa
tounge.gif

Onkohan toi vip-palvelu sit ihan huuhaata. Se yrittäs väittää et viideltä alkaa ropisemaan ja minä pidemmälle mennään, sitä enemmän sataa.

Taitaa olla niin että huomenna sen näkee sataako vaiko ei
smile_org.gif

Hei Äijät !

Mä luulen, et se on vaan otettava mitä annetaan  
biggrin.gif
.
(siis taivaalta)

Positiivinen ajattelu lähtee tosta Froikkareiden
12. Elokuuta biisistä.......

On se hyvä ettei lehmät lennä....
ja taivaalta suoltaan tyhjennä

ja on hyvä että... kuu on elokuussa punainen...

Ei muuta kun... häntä pystyyn, teltta pystyyn ja
                     bileet pystyyn  
033102beer_1_prv.gif

Tällä hetkellä vaikuttaa ainakin sään puolesta siltä että ajamme pienen lenkin ennen Upinniemeen saapumista jolloin olemme perillä klo 1800.

062802moto_prv.gif

7h 20 minuuttia...

Laitan vielä tänne ketjunkin jatkoksi että Teboililla nähdään niin että pääsemmä matkaan TASAN klo 1700!

Mattimyöhäiset voi ajella suoraan pääkallopaikalle odottamaan ja jännittämään monelta saavumme paikalle
033102bebe_1_prv.gif

PS: Huomioithan että sinulla on mukana joku paperi jolla voit todistaa henkilöllisyytesi jos satut joutumaan pistotarkastukseen alueella että mikäs mies/nainen se täällä varuskunnassa harhailee
wink.gif

Huomioi myös, että allekirjoittanut tuo paikalle saunakassin (tai kassit itse asiassa), eli voit halutessasi jättää shampoot ja saippuat himaan.

HUONE JÄRJESTYS:

1. mototar + sara
2. cj + iso bandu
3. heeppa + rantaile
4. mc nikke t + zxrlari
5. old motoman + musta pekka
6. antti xx + taajuus

jos on jotain huomauttamista tai haluatte toisen huonekaverin voitte vaihtaa avaimia sitten keskenänne!

3h 28 minuuttia... lähestyy!!!

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Huonejärjestys!? Mikä suklaanjako tääl on käynnissä?
Mä olin varautunu yhteen tupaan ja kerrossänkyihin... Pj- teltan pystytyksestäkin oli puhetta...
biggrin.gif

Ai oikeen huoneet, luulin että tuvassa
biggrin.gif

Vaikee valittaa kun ei vielä tunne, tutustutaan ja väännetään sitten
tounge.gif

Back