• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna vol.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Karkov sanoi:
dmachinen kanssa oli jotain puhetta, et lähtis johkin klubille(?) tms jatkamaan lauantai ilta/yönä, mikäli oikein muistan. dmachine korjatkoon, millanen oli iltamyöhän suunnitelma.

Vaan ei kyllä allekirjoittanutta ainakaan tuo tanssipuoli kiinnosta. :grin:

Kyseessä on juurikin tuo Club Hollywood. Edullinen mesta ja muutaman sadan metrin päässä hotellilta.

Viime vuonna käytiin pienellä porukalla Venus Clubilla, oli hyvä meininki, parempi kuin muistaakseni joskus Hollywoodissa.

Markku sanoi:
Viime vuonna käytiin pienellä porukalla Venus Clubilla, oli hyvä meininki, parempi kuin muistaakseni joskus Hollywoodissa.
Joo ja käytiin sossi baarissakin. Ja monessa muussa. Kyllä tuolla kuppiloita riittää joka makuun ja varmasti ovat riittävän myöhään auki. Hollywood oli aika vaisu viime vuonna ja sossikin oli vähän vaisu. Pitää vetäistä joku ässä hihasta tähän vuoteen.

Joka vuosihan sitä on Sossi Clubilla käyty, riippuu täysin kuka esiintyy, parhaat bileet mitä omalle kohdalle Tallinnassa on osunut on nimenomaan ollut Sossi Clubilla.

Onkos tuolla juomat oikeasti näin halpoja?!?

=> Kakskymppiä taskuun ja 13 rommikolaa.. :right:

menyyl6plik-500x707.jpg

Mä bongasin myös tuon juomalistan Myntistä. Sinne ei tosin kannata vaan tunnelmaa tarkistamaan mennä, sisäänpääsy maksoi jotain kymmenen euron luokkaa.

Mua alkaa vähän jo pelottaa, kuinka suuren matkalaukun joudunkaan ottamaan mukaan. Pitäisi selvitä Digiexposta, sukulaispäivällisestä, etkoista, laivamatkasta, ravintolaillallisesta ja klubikeikasta vain sillä mitä jaksaa mukanaan kantaa. Niin ja tuliaisiakin pitäisi tuoda takaisinpäin tullessa. Tästä voi tulla pieni logistinen ongelma... :kääk:

Bren sanoi:
Mä bongasin myös tuon juomalistan Myntistä. Sinne ei tosin kannata vaan tunnelmaa tarkistamaan mennä, sisäänpääsy maksoi jotain kymmenen euron luokkaa.

Mua alkaa vähän jo pelottaa, kuinka suuren matkalaukun joudunkaan ottamaan mukaan. Pitäisi selvitä Digiexposta, sukulaispäivällisestä, etkoista, laivamatkasta, ravintolaillallisesta ja klubikeikasta vain sillä mitä jaksaa mukanaan kantaa. Niin ja tuliaisiakin pitäisi tuoda takaisinpäin tullessa. Tästä voi tulla pieni logistinen ongelma... :kääk:

Kanna tuliaiset mahassa :WAZAAP:

Jos joku harmittelee kun ei päässyt reissuun, niin nyt ilmaantui tilaisuus lähteä. Olen saanut yhden peruutuksen, joten tuo paikka myydään nyt pikaisesti kun sitä ei peruumaankaan pystytyä.

Joten nyt olisi tarjolla jäsenelle matka Chiliruualla hintaan 79 euroa. Ei jäsenelle matkaa maksaa sen 105 euroa.

Ilmoittautumiset tähän ketjuun ja sen jälkeen privaviestiä mulle, niin annan tilinumeron minne saa tehdä maksusuorituksen.

Viimeksi muokattu:
Bren, mitä sitä turhia stressaamaan pakkaamisesta. Eikös goretexeillä ole ennenkin selvitty yksi viikonloppu? :p

Bren sanoi:

Itsekkin huomasin Club müntin juomalistan. Näytti houkuttelevan hyvältä. Kaikkin clubeihin joutuu maksamaan sisään, joihinkin tosin näyttää naiset pääsevän ilmatteeksi tai puoleen hintaan tiettyy kellonaikaan.

http://www.clubmynt.eu/

Tässä vielä In Your Pocketin listaus clubeista. http://www.inyourpocket.com/estonia/tallinn/Nightlife-in-Tallinn-Bars-Pubs-Clubs/nightclubs

Periaatteessa voisin lähteä jatkoille Tallinnan päässä, mutta pitää ottaa kuntovarauksella ettei kenenkään tarvi kovin paljoo katsoa perään :)

suzukai sanoi:
jos joku harmittelee kun ei päässyt reissuun, niin nyt ilmaantui tilaisuus lähteä. Olen saanut yhden peruutuksen, joten tuo paikka myydään nyt pikaisesti kun sitä ei peruumaankaan pystytyä.

Joten nyt olisi tarjolla jäsenelle matka chiliruualla hintaan 79 euroa. Ei jäsenelle matkaa maksaa sen 105 euroa.

ilmoittautumiset tähän ketjuun ja sen jälkeen privaviestiä mulle, niin annan tilinumeron minne saa tehdä maksusuorituksen.

hep! :wazaap:

Vielä olisi mattimyöhäiselle toinenkin tilaisuus päästä Tallinnan reissulle. Tarjolla jäsenelle matka kanaruoalla hintaan 79 euroa ja ei-jäsenelle hintaan 105 euroa.

Tallinna aikataulu löytyy ekasta viestistä ja tässä myös liitteenä.
Matkanjohtajina toimivat minä ja suzukai.
Bongaa satamabaarista Herr Kapitään Stubing niin saat lipun.

Liitetiedostot

zapster sanoi:
Tallinna aikataulu löytyy ekasta viestistä ja tässä myös liitteenä.
Matkanjohtajina toimivat minä ja suzukai.
Bongaa satamabaarista Herr Kapitään Stubing niin saat lipun.

Nää on ne kaikista eniten turvat täynnä olevat hemmot! :grin: Ainakin jossain vaiheessa!

Matkanjohtajan puolikas tässä terve,

Pistetäänpä nyt infoa matkasta tähän lyhyen ytimekkäästi.

Lähtöpaikkahan on eri kuin viime vuonna. Lähtöpaikkana on Viking Linen terminaali Katajanokalla. Paikka jota stadilaiset kutsuvat Skattaksi.
Joten ole ajoissa ja oikeassa paikassa. Matkalippuja jaetaan kolmannen kerroksen rafla-kahvilassa.
Ensikertalaiset tunnistaa porukan innokkaasta älämölöstä ja naurun remakasta, mikäli vanhan merkit pitävät paikkaansa. Myös ORG-paitoja löytyy ihmisten päältä, sekin helpottaa tunnistamista.

Mikäli jostain syystä joudut perumaan reissun viime hetkillä, niin ota yhteyttä meikäläiseen. Niin ei tartte sitten turhaan odotella satamassa ja soitella ihmisten perään että lähdetkö vai et?

Satamassa jaetaan menolippu. Paluuliput jaetaan vasta sunnuntaina Tallinnan satamassa.

Laivamatka kestää sellaisen viiden tuopin tyhjentämisen ajan eli pari tuntia. Sen jälkeen kävellään reippasti kohti parkkipaikkaa, jossa bussi odottaa. Bussissa pitäisi lukea MotOrg Ry. Bussilla körötellään kohti Radisson Blu hotellia ja siellä sitten jaetaan huoneet. Huoneet jakaa matkanjohtajat, tässä menee hieman aikaa, joten varaa kärsivällisyyttä.
Tuon jälkeen vuorossa saunomista. Klo 18.50 lähdetään kohti ravintolaa kävellen. Matkaa taitetaan jalan noin 1,4 km.

Ryhmänjohtajia ei tänäkään vuonna ole, vaan matkanjohtajina toimii allekirjoittanut ja Zapster.

Muista ottaa mukaan:

Passi tai virallinen henkilötodistus. Ajokortti ei ole virallinen henkilötodistus.
Rahaa / luottokortti / maksaja
Reipas ja iloinen asenne.
Ja kaikkea muuta mitä tarvitset parin päivän reissulle Etelä-Helsinkiin.

Nähdään lauantaina satamassa.
Terveisin Matkanjohtaja El Capitanot

Back