• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna vol.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
80-hengelle on varaus. Jos kaikki paikat menee ja lisämatkustajan paikoille on tilausta, niin silloin tietenkin yritetään saada lisäpaikkoja. Tähän tosin vaikuttaa se onko hotellissa ja laivassa tilaa. Jos toinen on täynnä, niin silloin tietenkään ei saada lisäpaikkoja.

Joten tässäkin asiassa ei ole mitään haittaa olla nopea.

saadaanko tänä vuonna semmonen laiva ettei lähe tasapaino taas viikoksi kuten viime kerralla? jooko?

Jos on kirjautuneena sivuille, niin ei näköjään pääse ostamaan vaimolle ei-jäsen lippua...:dunno:

shwoomie sanoi:
saadaanko tänä vuonna semmonen laiva ettei lähe tasapaino taas viikoksi kuten viime kerralla? jooko?

Kuulesny järvispede, tollasella matkalla ja noin pienessä rutakossa ei vielä saa ees aaltoja aikaseks. Laineita vaan :)-

GuessWho sanoi:
Kuulesny järvispede, tollasella matkalla ja noin pienessä rutakossa ei vielä saa ees aaltoja aikaseks. Laineita vaan :)-

älä sä miniatyyrimotoristi huutele siellä se oli kammottava matka ja muistona siitä astuin duunissa koko seuravaan viikon jokatoisen askeleen liian alas :no:

shwoomie sanoi:
älä sä miniatyyrimotoristi huutele siellä se oli kammottava matka ja muistona siitä astuin duunissa koko seuravaan viikon jokatoisen askeleen liian alas :no:

Otat sit vaarista tukea ku alkaa heijaamaan :grin:

CJ sanoi:
Jos on kirjautuneena sivuille, niin ei näköjään pääse ostamaan vaimolle ei-jäsen lippua...:dunno:

Kysymys oikeastaan kuuluu ainoastaan, että miksi vaimo ei ole jäsen? :)

No, olen toki maanitellut, muttei suostu, ennenkuin menen Nassukirjaan. Never in my prostitute life...:banned:
Pattitilanteessa siis...:rant:

CJ sanoi:
No, olen toki maanitellut, muttei suostu, ennenkuin menen Nassukirjaan. Never in my prostitute life...:banned:
Pattitilanteessa siis...:rant:

Mee jonain alter egona. Ollaanhan täälläkin nickillä.

On sitten vaikeeta. Yritän saada ei-jäsenenä olevalle miehelle ostettua lippua risteilylle. Sivustolle kirjautuminen vaatii sähköpostiosoitteen, joksi ei kelvannut mun sähköpostiosoite. Annoin sitten miehen työsähköpostiosoitteen, mutta sinnekö meni nyt salasana. Kun ei saanut itse valita salasanaa. Rekisteröityessä ei tullut mitään viestiruutua siitä, mitä tapahtui.

Ja oma lippu ostettu ja maksettu. Säästäkää pliis yksi paikka mun miehelleni, kun en pystynyt rekisteröitymään sivustolle ja ostamaan lippua. Kun mun omilla tunnuksilla pystyi ostamaan vain yhden jäsenlipun.

Edit: Asia kunnossa. Miehelle avattu oma ilmaissähköposti, liitetty jäseneksi ja lippu ostettu. Risteilyllä nähdään!

Tuossahan säästäisi liittymismaksusta osan kun jäsen lippu on 26€ halvempi.
Onko siellä vielä paikkoja jäljellä jos vaimon saisi mukaan reissuun?

No, vaimo rekkautui sivustolle.
Pääsin toki maksamaan...

Nyt molemmat mukana ja maksettu... :)

Letti sanoi:
On sitten vaikeeta. Yritän saada ei-jäsenenä olevalle miehelle ostettua lippua risteilylle. Sivustolle kirjautuminen vaatii sähköpostiosoitteen, joksi ei kelvannut mun sähköpostiosoite. Annoin sitten miehen työsähköpostiosoitteen, mutta sinnekö meni nyt salasana. Kun ei saanut itse valita salasanaa. Rekisteröityessä ei tullut mitään viestiruutua siitä, mitä tapahtui.

Ja oma lippu ostettu ja maksettu. Säästäkää pliis yksi paikka mun miehelleni, kun en pystynyt rekisteröitymään sivustolle ja ostamaan lippua. Kun mun omilla tunnuksilla pystyi ostamaan vain yhden jäsenlipun.

Edit: Asia kunnossa. Miehelle avattu oma ilmaissähköposti, liitetty jäseneksi ja lippu ostettu. Risteilyllä nähdään!

Välillä tämä it-elämä on hankalaa ja ahdistavaa. Joskus menee jopa hermot
Tällä hetkellä valitettavasti ei jäsenen paikan pystyy ostamaan, vain niin että löytyy tunnarit sivustolle. Jos ei ole rekisteröitynyt jäsen, niin paikkaa ei valitettavasti pysty ostamaan. Tähän ei taida löytyä helppoa tai pikaista korjausta, joten näillä eväillä pitää mennä mitkä ollaan saatu.
Tämä on kuitenkin nettikaupan kehityslistalla oleva juttu.

Samalla kun hoitaa tunnarit sivustolle, niin voi myös liittyä MotOrg Ry:n jäseneksi. Tuon jäsenmaksun saa jo takaisin käymällä muutamassa ry:n tapahtumassa vuoden aikana, tai sitten jäsenetuja tarjoavien liikkeiden alennuksilla.
Kannattaa nyt myös muistaa että MotOrgin tuhannes jäsen saa extra etuja. Niistä voit lukea lisää täältä. http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/263507-Sinustako-MotOrg-ry-n-1000-j%C3%A4sen

NIIN mukana taas. Mä en osaa laskea niin moneen et muistaisin kuin monetta kertaa tänne mennään tapaamaan ihania orgesterilaisia ja nauttimaan sivistyneesti alkoholijuomia mukavan syksyisessä etelän ilmastossa. Sen verran on vuodet opettaneet, että olin ekaa kertaa kaukaa viisas ja varasin maanantain vapaaks töistä :) Joka vuosi kironnut maanantaita, jos nyt ei tarvis ihan niin rankasti ainakaan.

Taas mennään! Kiitos ja anteeks jo näin etukäteen :D

Tuleeko johonkin näkyville lähtijät. Meitsin tilausvahvistus katosi s-postista päivityksen aikana ja nyt mietityttää ostinko liput ollenkaan vai näinköhän vaan unta :blink:

jite sanoi:
Tuleeko johonkin näkyville lähtijät. Meitsin tilausvahvistus katosi s-postista päivityksen aikana ja nyt mietityttää ostinko liput ollenkaan vai näinköhän vaan unta :blink:

Klikkaa omaa nimimerkkiäsi tuolta oikeasta ylälaidasta ja sieltä tilaukset.

Back