• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2017 21.10 - 22.10.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mut voi laskea mukaan sikarille! Tässähän alkaa jo puntti tutisemaan odotuksesta...

Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.

Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.

Joo, pussit oli jostain syystä jääny pois, lisäsin ekaan viestiin. Tuunaan vielä ton lappusen uudelleen.

Makeka sanoi:
Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..

PoS sanoi:

Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.

Ootko sä jo noin vieraantunut .Orgin! Tallinnan risteilyistä? :)-:grin::)-:grin:

Tai sitten mä olen tippunut kehityksestä...:paikallatuulee:

PoS sanoi:

Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.

Makeka sanoi:
Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.

Me käytiin tuolla museossa. Melko mielenkiintoinen eikä turha iso. Tais maksaa 100€ koko revohkalta, ja muistaakseni noilla oli jotain rajoitteita osaston koon suhteen. Erittäin pirteä opas, joka kannatti ehdottomasti maksaa. Mutta koska en ollut järjestelyvastuussa, niin kaikki perustuu (hatariin) muistikuviin.

Melko veikeitä heppuja noi neuvostoliiton kaiffarit on ollut :p eli kannattaa ehdottomasti käydä, jos vain onnistuu.

Makeka sanoi:

Onnistu muistaakseni ihan vaan kun osti lipun hotellin aulasta 2h(?) ennen kierroksen alkua.

Sopivasti iskee jotain syysflunssaa päälle, mutta eiköhän tästä selviydytä kun pitää huolen nesteytyksestä :)

Hiliripmsis, Zapster laitoin sulle yksäriä! Tuli yhtäkkiä epävarmuus että onko sittenkään tilaus mennyt perille vaikka rahat lähtikin tililtä :dunno:

Museo ei kiinnosta, mutta menkää muut jos nappaa :)

Mikris sanoi:
Hiliripmsis, Zapster laitoin sulle yksäriä! Tuli yhtäkkiä epävarmuus että onko sittenkään tilaus mennyt perille vaikka rahat lähtikin tililtä :dunno:

Museo ei kiinnosta, mutta menkää muut jos nappaa :)

On tullut tilaus perille sisältäen majoitukset ja ruokailun kahdelle

Mä nyt varasin KGB-museosta 10 paikkaa klo 16 alkavalle suomenkieliselle kierrokselle. Hinta 11€/hlö.

Lupasin peruuttaa ylimääräiset paikat jos sellaisia jää (tai koittaa varata lisää jos vielä on paikkoja) tänään klo 18 mennessä, eli huudelkaas varmat lähtijät hep niin tiedän tilanteen.

Hep!

Viimeksi muokattu:
Back