• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2017 21.10 - 22.10.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehdittiin jo lähteä eteenpäin. Mennään seuraavaksi bier bieriin seuraavaksi. Tule mukaan!

siki sanoi:
No myöhästyin. Oon ollu niin paljon kotihommissa etten huomannu. Noo valuuttabaariin sit vaan.

Sinne jäi vielä 8 paikkaa vapaaksi tuolle kierrokselle mun varaukseni jälkeen, että hyvällä tuurilla voi päästä vielä messiin huomenna paikan päälläkin.
Pahoittelut nopeasta aikataulusta, ilman viimetinkaa kun en tunnu saavan mitään aikaiseksi...

Viimeksi muokattu:
Makeka sanoi:
Hip hei, Harhaanjohtajat saapuu puputaksilla satamaan noin kympiltä, lippuja jaossa baarin puolella noin kello 10.17.08. Nähään siellä!
Joku väitti jossain että motoristit eivät ole kovin tarkkoja... Olen samaa mieltä! Tuostakin kellonajasta puuttuu sadasosat!

Yövuoro kuittaa. Kumma juttu, kovin aikasin muut tuntu luovuttavan. Me Possin kaa Flipon kaa juotiin teidän pohjat :boring: Oli hauskaa, kiitos kaikille!

Vieläkin vähän väsyttää. iso kiitos kaikille harhaanjohdetuille, muillekin osallistujille ja Tallinnan pään paikallisopastaja Possille. Oli lystireissu, katotaan mitä ensi vuonna on ohjelmassa syksyn iloitteluksi..

Huh huh....

Iso kiitos taas upeasta reissusta järjestäjille ja kanssamatkustajille! Huikean hauskaa oli taas koko ajan! Nyt vain vähän pelottaa koska se krapula tulee...

Lämmin kiitos kaikille kanssamatkaajille ja erityisesti harhaanjohtajille Marille ja Petelle.
Olihan taas kivaa alusta loppuun saakka.

Kiitos ja anteeks, vai mite se meni. Kaikille oppaille ja taluttajille yms. suuret kiitokset. Myös paikallisopas harhaanjohdatteli mainioille olut ja ruokapaikoille.:jippikaijee:

Kiitos täältäkin mukavasta illasta ja siitä hyvän kyltittömän pubin esittelystä! Pari uutta oluttakin tuli maistettua ja myöhemmin kotiin vietyä...
:thumbup:

Jaa. Mulla taisi mennä vähän yli korjaus, kun jo tänään oli normaali olo. Kiitos silti, oli sikahauskaa kertakaikkiaan!

Back