Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Makeka sanoi:Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..
PoS sanoi:Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.
Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.

PoS sanoi:Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.
Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.
Makeka sanoi:Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
Makeka sanoi:Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
Ace sanoi:Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa...![]()
Makeka sanoi:Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
Mikris sanoi:Hiliripmsis, Zapster laitoin sulle yksäriä! Tuli yhtäkkiä epävarmuus että onko sittenkään tilaus mennyt perille vaikka rahat lähtikin tililtä
Museo ei kiinnosta, mutta menkää muut jos nappaa![]()
Salmon sanoi:On tullut tilaus perille sisältäen majoitukset ja ruokailun kahdelle