• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2017 21.10 - 22.10.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ace sanoi:
Luopukaa nyt joku hyvän asian takia paikastanne! :grin: Lauantai tulee olemaan eka vapaa 19 päivän duunin jälkeen. :WAZAAP::grin::WAZAAP:
Kohta pitää buukkaa ihan vaan sivusta ittensä paikalle.:grin:
T: Harhainen johtaja

Ja jos joku toinenkin vielä päättää luovuttaa niin mä voin lunastaa sen lipun.

Eli jonossa ollaan... :D
Mut sen verran varmistelin, että buukkasin huoneen hotlasta. Peruutus mahdollista edelllisenä päivänä. 2h kämppä, et sen voi ehkä jakaa...
Laivat vaan vˆˆˆtun kalliit. Pääsisin ilmaiseksi jos menis pe ja tulis ma, jotain viinalippuja. Mut halvemmaksi tulee tällä porukalla vaan maksaa se huntti laivasta ja liikkua samalla.:grin:

Oliks meillä etkoja? Oon tulossa Helsinkiin jo perjantaina joten ainakin itse olen aikeissa etkoilla :)

Eiköhän sitä jotkut etkot saada aikaan. Jos porukkaa on vähemmän, niin Dublinerin kabinetin varaaminen voi olla vähän overkill. Mites joku baari ihan muuten vaan? Kaisla esim.? Sieltä saa syötävääkin tarvittaessa, tilaa luulisi riittävän, eikä juomavalikoimassakaan vikaa ole.

Joo, ajattelin ihan samaa että kabinetin varaaminen voi olla vähän liikaa kun ei täälläkään kovin paljoo oo vielä huudeltu etkojen perään. Kaisla vois olla ihan jees!

Ace sanoi:
Luopukaa nyt joku hyvän asian takia paikastanne! :grin: Lauantai tulee olemaan eka vapaa 19 päivän duunin jälkeen. :WAZAAP::grin::WAZAAP:
Kohta pitää buukkaa ihan vaan sivusta ittensä paikalle.:grin:
T: Harhainen johtaja

Nitrous sanoi:
Ja jos joku toinenkin vielä päättää luovuttaa niin mä voin lunastaa sen lipun.

Mä voin tehdä tilaa: >10h putkessa istumista tulevana Maanantaina... :doh:
Eli 1hh + ruoka tarjolla = jäsenhinta, mut ei väkisin... :paikallatuulee:
Yksärillä, nopeat syövät hitaat eivät.

Motoristorante sanoi:
Eks toi vedenhenki ollu ennen näitä... no toivottavasti näkee!

Motoristorante sanoi:

Niin joo, priva lähtenyt...

Motoristorante sanoi:

Noniin, tämä paikka lunastettu mulle!! :grin::jippikaijee:

PoS sanoi:
Ohjelma haiskahtaa aivan älyttömältä humalalta.

Nah, pientä maistelua. Tosin kyllä moni katuu sunnuntaina potskissa ettei ottanut vapaata maanantaiksi :)-
Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa... :right:

BTW, paljonkohan porukkaa on tänä vuonna matkassa?

Ace sanoi:
Nah, pientä maistelua. Tosin kyllä moni katuu sunnuntaina potskissa ettei ottanut vapaata maanantaiksi :)-
Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa... :right:

BTW, paljonkohan porukkaa on tänä vuonna matkassa?

Meitä on jotakin reilutrisat kolkyyt, muutama muuttuja saattoi verottaa osallistumista. Ääni pienelle maistelulle, sikarille ja sormustimelliselle hyvää savuwiskiä/konua.

Makeka sanoi:
Meitä on jotakin reilutrisat kolkyyt, muutama muuttuja saattoi verottaa osallistumista. Ääni pienelle maistelulle, sikarille ja sormustimelliselle hyvää savuwiskiä/konua.

Ok, ei mennä enää sadan hengen porukassa. :grin::grin:
Tästä saadaan hyvä kierros, oikein alkaa vanhalla veri lämmetä. :jpstyle:

Viime vuonna ns virallinen letka oli perillä vikana, saattoi olla osansa asiaan että suurin osa oli jo kaapunnilla haahuilemassa. Mutta, oikein mukava porukka koossa, kyllä tästä saa komiikkaa aikaseksi..

Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..

Makeka sanoi:
Viime vuonna ns virallinen letka oli perillä vikana, saattoi olla osansa asiaan että suurin osa oli jo kaapunnilla haahuilemassa. Mutta, oikein mukava porukka koossa, kyllä tästä saa komiikkaa aikaseksi..

Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..

Nyt alkaa kuulostaa hyvältä ja tutulta.

Back