• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2014 25.10 - 26.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeiset säädö matkaan on nyt tehty ja asianomaisille laitettu yksityisviestiä, toimikaa ohjeiden mukaan mahdollisimman nopeasti!
Huonejako on myös päivitetty viimeisimpään versioon.

Tässä alustava huonejako.
Muutoksia voidaan tehdä 9.10 asti, ilmoittakaa kaikki mahdolliset muutokset minulle.
Jos nimeäsi ei ole listalla niin ota yhteyttä ja ihmetellään.

Laitoin viestin henkilöille keltä puuttuu vielä henkilötiedot, käykää täyttämässä lomake!

7 Goofy S
z1109r

Moi

Toistaiseksi en ole saanut minkäänlaista varmistusta reissulle paitsi ylläolevan huonejaon broidin kanssa.

Onhan mulla siis myös laivalippu ja jotain apetta illaksi? Jotain safkaakin tilasin enkä sitäkään muista kun ajattelin saavani tilausvahvistuksen. Saisko jotain varmistusta?

Jeesatkaa ny vähä, mopoki vuotaa öljyä:D

Masa

z1109r sanoi:
Moi

Toistaiseksi en ole saanut minkäänlaista varmistusta reissulle paitsi ylläolevan huonejaon broidin kanssa.

Onhan mulla siis myös laivalippu ja jotain apetta illaksi? Jotain safkaakin tilasin enkä sitäkään muista kun ajattelin saavani tilausvahvistuksen. Saisko jotain varmistusta?

Masa

Paikka löytyy ja maksukin taisi löytyä, eli ei hätää

z1109r sanoi:
Moi

Masa
Ruokapuolesta ei näy kuin että se on ostettu.. Päivän kysymys, sikaa vai kanaa..

Mulla ois yksi 1hh paikka sika-aterialla joka uhkaa jäädä käyttämättä muun elämän kiireiden takia. Jos jotakuta kiinnostaa, niin laittakaa yksäriä.

Oliko tuolla jossain mainittu lauantain ruokailun ajankohtaa? Ajattelin käydä päivällä vähän ostoksilla ja olisi kiva ehtiä takaisin ajoissa ennen ruokailua.

Bren sanoi:
Oliko tuolla jossain mainittu lauantain ruokailun ajankohtaa? Ajattelin käydä päivällä vähän ostoksilla ja olisi kiva ehtiä takaisin ajoissa ennen ruokailua.

Ruokailu 19.00, letka hotellilta lähtee 18.30..

zapster sanoi:
Viimeiset säädö matkaan on nyt tehty ja asianomaisille laitettu yksityisviestiä, toimikaa ohjeiden mukaan mahdollisimman nopeasti!
Huonejako on myös päivitetty viimeisimpään versioon.

Upeeta!

Suuret kiitokset zapsterille ja Makekalle järjestelyistä!

Taas meinasin urpona unohtaa koko homman kun tota häsäkkää tuntuu riittävän ja duunikone hajosi just sopivasti viimeks kun maksuhommia piti viikko sitten hoitaa, mutta nyt on reissu ja safka maksettu, joten kiitos ja anteeks!

:orgmp:
t. Spagu

JOS Juutana ei ole saanut myytyä privahuonettaan ja minä ostaisin sen, niin onko enää mahdollista myydä omaa ORG-hintaista kimppakämppääni tässä vaiheessa? :)

Go-Za sanoi:
Mikäs on letkan vauhti? Kuka on perämies?

Perämies on se joka tulee perästä. Polvella saa laahata maata, keuliminen sallittu, endot ja kuminpoltto(ei tarvii kertoa kaikille) samaten. Kärsivällinen käytös ravintelissa sallittu, meitä on paljon ja kerralla aika paljon, apsillakin tällä possella saadaan jonoutumista aikaan. Mut joka vuosi jokainen ravintolaan asti päässyt on saanut ruokaa :thumbup:

Hei ja tähän on aikaa viisi yötä!

ttuttu sanoi:
JOS Juutana ei ole saanut myytyä privahuonettaan ja minä ostaisin sen, niin onko enää mahdollista myydä omaa ORG-hintaista kimppakämppääni tässä vaiheessa? :)

Onnistuu vielä torstaihin asti.

ttuttu sanoi:
Juutana ei oo vastannut. :( HUHUU! Tuomo haluaa ostaa LIPPUSI! :) Ja olen privannutkin!

Ei ole pystynyt vastaamaan, kun oon ruikuttanut faijalta lupaa lähteä reissuun. Eilen sellainen heltisi, niin olenkin itse lähdössä Tallinnaan. :D

Sorry Tuomo.

Back