• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2014 25.10 - 26.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla ainakin näkyy tuolla tilaukset kohdassa samassa tilauksessa eriteltynä matka ja safka.

Ei näy tilauksissa eikä silloin lähteny rahaakaan. Ajattelin, että se maksetaan paikan päällä sitten kun juomaa joutuu kuitenkin tilaileen.

rantaile sanoi:
Ei näy tilauksissa eikä silloin lähteny rahaakaan. Ajattelin, että se maksetaan paikan päällä sitten kun juomaa joutuu kuitenkin tilaileen.

Mitä sää haluat syödä?? tilaan sulle safkan..

pete457 sanoi:
Kaksi ruokaa, kana ja liha kiitos.

Ok, toinen(kumpi) varmaankin henri_h oolle?
Rantaile ok..

Pikaisesti vilkaisten kolme henkilöä on jättäytynyt pois ruokailusta, nickit Halibasuiba, nancester ja iideetee. Mikäli kyseessä on vahinko ja haluatte yhteisruokailuun, ilmoa eineestä nopsaan tänne...

Ohjeet maksuun keksitään myöhemmin.

Makeka sanoi:
Rantaile ok..

Pikaisesti vilkaisten kolme henkilöä on jättäytynyt pois ruokailusta, nickit Halibasuiba, nancester ja iideetee. Mikäli kyseessä on vahinko ja haluatte yhteisruokailuun, ilmoa eineestä nopsaan tänne...

Perskeles! Miten tässä nyt näin kävi?
Suopo jo asiasta ilmoitti eli söisin mieluusti semmoisen lihasannoksen.

Kiitos ja näkemiin.

-Halibatsuiba-

halibatsuiba sanoi:
Perskeles! Miten tässä nyt näin kävi?
Suopo jo asiasta ilmoitti eli söisin mieluusti semmoisen lihasannoksen.

Kiitos ja näkemiin.

-Halibatsuiba-

Possua sulle.

Makeka sanoi:
Rantaile ok..

Juu, eka mulle pete457 ja toinen henri_h:lle.

ISO kiitos!

Ei huolta, saimme pari paikkaa lisää. Päivitän listan ja laitan pikapuoliin maksuohjeita tulemaan.

^ Hmmm.... jos tuonne tulis, kun ei työvelvoitteiden takia uskalla risteillä (Siis ei Brenin huoneeseen, vaan etkoille).
Kahtellaan.

Juujuuu... ihan Kuningasidea! - ja ota passi/henkkarit mukaan, niin pääset meidän muitten mukana ajoissa takaisin sunnuntaina... :grin: :)-

Jos niitä paikkoja tulee jälleen myyntiin niin 1 ois ehkä pop. Onko huoneissa lisäpeti mahdollisuus ?

Verzi jonoon. Käypi myös passelisti jo mun huoneeseen saadaan lisä peti järjestettyä.

Hep, pyyntö. Jos haluatte matkaan mukaan matkaan jälkijunassa, huudelkaa samalla sapuska/kanaa/sikaa pyynnöt. zapster hommii paattipaikan ja punkan, mä hommin ruokaa. Ihan vain ettei tarvitsisi jokaiselta erikseen kysyä kun jonkun verran on jo muutenkin hommia......

Makeka sanoi:
Hep, pyyntö. Jos haluatte matkaan mukaan matkaan jälkijunassa, huudelkaa samalla sapuska/kanaa/sikaa pyynnöt. zapster hommii paattipaikan ja punkan, mä hommin ruokaa. Ihan vain ettei tarvitsisi jokaiselta erikseen kysyä kun jonkun verran on jo muutenkin hommia......

Onnistuuko tämä mitenkään jälkijunaan huhuilijoille?

Back