Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä alustava huonejako.
Muutoksia voidaan tehdä 9.10 asti, ilmoittakaa kaikki mahdolliset muutokset minulle.
Jos nimeäsi ei ole listalla niin ota yhteyttä ja ihmetellään.
Laitoin viestin henkilöille keltä puuttuu vielä henkilötiedot, käykää täyttämässä lomake!
7 Goofy S
z1109r
z1109r sanoi:Jeesatkaa ny vähä, mopoki vuotaa öljyä
Masa

Päivän örgginaurutz1109r sanoi:Moi
Toistaiseksi en ole saanut minkäänlaista varmistusta reissulle paitsi ylläolevan huonejaon broidin kanssa.
Onhan mulla siis myös laivalippu ja jotain apetta illaksi? Jotain safkaakin tilasin enkä sitäkään muista kun ajattelin saavani tilausvahvistuksen. Saisko jotain varmistusta?
Jeesatkaa ny vähä, mopoki vuotaa öljyä
Masa
Ruokapuolesta ei näy kuin että se on ostettu.. Päivän kysymys, sikaa vai kanaa..z1109r sanoi:Moi
Toistaiseksi en ole saanut minkäänlaista varmistusta reissulle paitsi ylläolevan huonejaon broidin kanssa.
Onhan mulla siis myös laivalippu ja jotain apetta illaksi? Jotain safkaakin tilasin enkä sitäkään muista kun ajattelin saavani tilausvahvistuksen. Saisko jotain varmistusta?
Jeesatkaa ny vähä, mopoki vuotaa öljyä
Masa
Makeka sanoi:Ruokapuolesta ei näy kuin että se on ostettu.. Päivän kysymys, sikaa vai kanaa..

Bren sanoi:Oliko tuolla jossain mainittu lauantain ruokailun ajankohtaa? Ajattelin käydä päivällä vähän ostoksilla ja olisi kiva ehtiä takaisin ajoissa ennen ruokailua.
zapster sanoi:Viimeiset säädö matkaan on nyt tehty ja asianomaisille laitettu yksityisviestiä, toimikaa ohjeiden mukaan mahdollisimman nopeasti!
Huonejako on myös päivitetty viimeisimpään versioon.

Mikäs on letkan vauhti? Kuka on perämies?Makeka sanoi:letka hotellilta lähtee 18.30..
Go-Za sanoi:Mikäs on letkan vauhti?
kum1ankka sanoi:Kovimmat vetää polvi maassa. Jopa molemmat polvet, mahdollisesti kyynärpäätkin...
Go-Za sanoi:Mikäs on letkan vauhti? Kuka on perämies?
ttuttu sanoi:JOS Juutana ei ole saanut myytyä privahuonettaan ja minä ostaisin sen, niin onko enää mahdollista myydä omaa ORG-hintaista kimppakämppääni tässä vaiheessa?![]()
Juutana ei oo vastannut.zapster sanoi:Onnistuu vielä torstaihin asti.
ttuttu sanoi:Juutana ei oo vastannut.HUHUU! Tuomo haluaa ostaa LIPPUSI!
Ja olen privannutkin!