• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kakstoista tuntia unta teki varsin hyvää, olo on jopa ihan kohtuullinen. Krapulaa sain eilen hämättyä muutaman alkoholijuoman avulla, ja nyt pelottaakin, että jäikö darra liskoineen johonkin nurkan taakse kytikselle ja iskee myöhemmin tänään.. :kääk:

Reissu oli taattua .ORG!-laatua, tän porukan kanssa ei tylsää hetkeä tule, eikä nauramista voi välttää! :p Tasapuoliset kiitokset sekä järjestämiseen osallistuneille, että matkaseuralle yleisesti! Ootte te vaan hienoa porukkaa! :polonen:

Liitteessä kum1ankka, jonka lausunnot alko oleen sitä luokkaa, että herra päätyi teippaamaan itsensä hiljaseks. "Tää on mun omaks parhaaks"

Liitetiedostot

• A - KP.jpg
    A - KP.jpg
    97,3 KB · Katselut: 171
Kiitoksia koko orgesterille rankanhauskasta viikonlopusta :jippikaijee: . Täällä ollaan ehditty jo työpaikallekin, vaikka aivotoiminta tuntuu tulevan normaaliin tapaan jälkitoimituksessa. Erityiskiitos järjestelijöille. Ruokailukin meni mielestäni tähänastisista kerroista sujuvimmin, vaikka annoskoko olisi voinut olla suurempikin. Jäipähän sitten mahaa, johon juodakin jotain :bisseä: .
Kuten normaalia - kiitos ja anteeksi!

Olipas taas mahtava reissu. Superkiitos järjestäjille ja tietysti teille kaikille muille, jotka teitte matkasta niin upean!

Olihan meillä reissu!
Iso kiitos järjestäjille ja kaikille mukanaolijoille!
Ei ollut meillä tylsää! Ei!

Kiitos kaikille osallisille ja osallistujille, mahtava reissu oli taas kerran. Ravintolassa ilmeiseti kaikki sai ruokaa ja palvelukin pelas. Olotilasta saa paripäivää taas toipua mutta se oli odotettavissakin. Ensi reissua odotellessa.

T: capt. Stubing

Mikä näissä orgin reissuissa on että mä juon aina itseni äänenmurroksesta kärsiväksi teinipojaksi? Taatun hulvatonta meininkiä taas etkoista aina jatkoihin asti, kiitos kaikille :polonen:

Hieno reissu jälleen kerran, jo 11. kerran tämän sakin mukana Tallinnassa.
Sekin oli jo ennalta tiedossa, että paluumatka on aina enemmän tai vähemmän tervanjuontia,
normi työpäivä takana, vapaata voi pitää sitten joskus paremmalla ajalla.

Suurimmat kiitokset kuuluu taas järjestävälle taholle, eikä unohdetaan muitakaan paikalla olleita.
Seuraavaa kertaa odotellessa...

Olisiko ne Tampereen pikkujoulut :thumbup:

Nyt soittakaa joku piispa manaamaan tää juåppå ulos mun ruumiista!

Eli kiitos ja anteeks. Olette loistavia! :rakastunut:

Kiitokset onnistuneesta reissusta erityisesti järjestäjille ja hyvästä seurasta kaikille mukana olleille! Loistavat fiilikset jäi reissusta! :D

iideetee sanoi:
Hauskaa oli ja "hauska"olo jäi :blink:

Kuvasta tuli mieleen, että:

Hei hei kukas mä oon?
Hei hei mitäs mä teen?
Hei hei mihis mä meen?
Hei hei kukas mä oon?
Toinen silmä kiinni toinen pelkkä viiru. Promillet paukkuu

jne. jne.

Classic

Suuret kiitokset kaikille orkesterin piccolotistille, huilisteille, oboetisteille, englannintorvelle, klarinisteille (kukas tullissa narahtkaan), fagotisteille ja kontrafagotistille.
Käyrätorven soittajille, trumpetisteille, pasunisteille ja tuuballe.
Orkesterin "harpulle", kosketinsoittajalle, patarummuttajalle (ei muuten ollut porista) ja lyömäsoittajille jotka läpsyttelivät mitä ja minne sattui.
Viulusteille, sellisteille, kontrabasisteille. Jokohan tuossa tuli koko sinfonia-orkesterin kokoonpano???

Kukin reissun väestä löytäköön itsensä listassa ja jatkakoon soittimensa kanssa jatkossakin että saamme retkille yhtä hyvän yhteishengen.. On nautinto reissata kanssanne...

Mää ainakin lähren tein kanssa taas liikkeelle!!! Parasta org-ryhmää...

terisin: JARI

Back