shwoomie sanoi:jos ei hotelli onnistu niin mun luokse kyllä mahtuu![]()
No mut tää pidetään mielessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

GuessWho sanoi:sun luokse on melkeen sama ku palais yöks takas poriin![]()
Goofy S sanoi:86!
Lienee tulossa bilet!
Goofy S sanoi:86!
Lienee tulossa bileet!
CJ sanoi:Tottakai osallistumme yhteisruokailuun (siis CJ ja Kisula).
Toivottavasti noi "yllätysmomentit" ovat positiivisia.
Kokemukset eestiläisten ravintoloitten yllätyksistä ovat enemmän negatiivisia...
Mutta eihän se ruoka ole tärkein, vaan yhdessäolo.![]()
suzukai sanoi:Tallinnan reissun ruokailut ovat olleet jo vuodesta 2003 aina yllätyksiä täynnä. Milloin yllätyksiä järjestää orgin porukka, joskus taas ravintolat. Joskus jopa ravintoloiden henkilökunta näyttää veitsitappelun alkeet.
Ei muuta kuin rohkeasti mukaan vaan. Kolmen ruokalajin setti ei ole hinnalla pilattu. Lisäksi nuo juomat on ihan mukavan hintaisia. http://www.kaerajaan.ee/fi/joogikaart/
zapster sanoi:Nyt olis ruokaakin tarjolla Tallinnassa.
Ruokailuun osallistuminen tapahtuu kaupan kautta
Ruokailu järjestetään ravintola Kaerajaan:ssa 16.11 klo 18
"Nykyaikainen virolainen keittiö on jännittävä yhdistelmä Viron ja maailman makuja. Meidän Tallinnan ravintolan ruokalista tarjoaa jokaiselle kävijälle niin tuntemisen iloa kuin yllätysmomenttejakin – ravintolan virolaisen menun perustana on tunnettuja raaka-aineita ja reseptejä, mutta ruoat valmistetaan ja tarjoillaan nykyaikaisella tavalla."
Olipa selkeä infolappu! Kiitokset!zapster sanoi:Tässäpä vielä aikataulu / kartta / infolappunen.
Lisäsin myös tämän ekaan viestiin.
zapster sanoi:Tässäpä vielä aikataulu / kartta / infolappunen.
Lisäsin myös tämän ekaan viestiin.
-Harza- sanoi:Olipa selkeä infolappu! Kiitokset!

pupu sanoi:Infost puuttu kyllä yx tärkeä ja olennainen tieto/neuvo!
Se et maanantai, dagen efter, kannattaa ehdottomasti pitää etänä et ehtii toipuu jetlagist![]()