• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarttis tonne satamaan päästä..tuleeks joku kyydissä ja toimii kartturina :thumbup: Tai ottaa mut kyytiläiseks ja mä en joudu lukeen karttaa :grin:

Karkov sanoi:
Oliko etkoja muuten suunniteltu? Kriisi? :bisseä:
En mä mitään ole suunnitellut, mutta jos kansa vaatii niin voin mä jostain baarista koittaa jotain nurkkaa varata? Oma osallistuminen etkoihin riippuu ihan työnantajan mielialoista :)

Mitkä fiilikset porukalle jäi viime vuoden etkopaikasta Dublinerin kabinetista? Pikkujouluaikaan kun taas pöytien varaus saattaa olla haasteellista...

Kriisi sanoi:
En mä mitään ole suunnitellut, mutta jos kansa vaatii niin voin mä jostain baarista koittaa jotain nurkkaa varata? Oma osallistuminen etkoihin riippuu ihan työnantajan mielialoista :)

Mitkä fiilikset porukalle jäi viime vuoden etkopaikasta Dublinerin kabinetista? Pikkujouluaikaan kun taas pöytien varaus saattaa olla haasteellista...

Kaikki käy, kunhan sieltä saa edes jotain kelvollista olutta. Niin ja siis mukana etkoilla. Pitäähän se suojat ottaa reissua varten. :)

Juutana sanoi:
Kaikki käy, kunhan sieltä saa edes jotain kelvollista olutta. Niin ja siis mukana etkoilla. Pitäähän se suojat ottaa reissua varten. :)
Onhan siellä ihan kelvollista olutta. Viime käynnillä oli real-alea. Jos real-alea tarjoillaan hanasta, niin sen pitäisi kertoa paikan laadusta positiivisesti.

SuzukiNeitonen sanoi:
Tarttis tonne satamaan päästä..tuleeks joku kyydissä ja toimii kartturina :thumbup: Tai ottaa mut kyytiläiseks ja mä en joudu lukeen karttaa :grin:

Mää voin edelleen tulla kyydissä jos kuitenkin kurvaat tosta ohi :)

Nyt alkaa reissu lähtijät muotoutumaan. Paikkoja saatiin lisää ja tälle hetkellä Marika77 ja Jii_Koo, voisivat ottaa privalla yhteyttä.

Tässä päivitetty lähtijälista.

CJ
GuessWho
Markku
LaMasquerade
JMH
Kriisi
Lowkku
Mikris
Holtsu
Telos
Ville_83
Eskobaar
kawarepo
bikerinna
kum1ankka
terwo
Murina
cXlari
Motoristorante
satzuma
Makeka
iideetee
nancester
Jassu
puuwe
vilttu
dmachine
Mc Nikke T
Karkov
halibatsuiba
suopo
tiggeri
Soikkeli
_Katja_
shwoomie
suloporsas
SuzukiNeitonen
-Timi-
-Harza-
sdanger
Wanicolle
Kalmisto
Petri12r
basic
Goofy S
z1109r
jarasan
Betula
ReG
pupu
RRafu
Bren
tarez
TheRoot
Araitar
Brocol
Swampy
Swampy2
ttuttu
ttuttu
-Anu
Jetwawe
Jetwawe
Absum
crnd
Flippo
Zapster
Kisula
Eskobar Avec
IsoBandu
suzu-ukko
Pete457
Hannula
Jammuu
Muukka
Whoooops!
Teemu 79
Minttu
veke73
W-P
siki
Suzukai
Juutana
jouni-matias nissinen3

Infoa ruokapaikasta ja muista tärkeistä asioista tulossa lähiaikoina.

Sanomistahan tietty tulee aina. Vähän harmittaa, ettei nyt ehi mukaan :/ Mutta ei muuta kuin Tallinna sileeksi vaan.

Dublinerin kabinetti ei onnistu, on jo varattu. Koitan keksiä jonkun muun paikan tai sit vaan koitetaan yleiseltä puolelta saada pöytiä vallattua...

Myydään kaksi jäsenhintaista lippua, hintaa per kappale 55e. Myydään yksittäin, mutta huonekaveri-toiveet esitetty ristiin (vaihdettavissa?).

Mikäli Ei-jäsen haluaa ostaa toisen tai molemmat liput, ottakoon itse selvää käytännöstä kenelle maksetaan tämän yli menevä summa ei-jäsenen lipusta (ei-jäsenen hinta 95e).

Parhaiten tavoittaa privalla!

Oiskos ketään muuta etkoilijoita jakamaan huonetta esim omppu-hotellista. Tai jos joku aboriginaali tahtoo pari porilaista nurkkiinsa punkkaamaan perstaina niin ollaan kovasti kiinnostuneita :grin:

jarasan sanoi:
Oiskos ketään muuta etkoilijoita jakamaan huonetta esim omppu-hotellista. Tai jos joku aboriginaali tahtoo pari porilaista nurkkiinsa punkkaamaan perstaina niin ollaan kovasti kiinnostuneita :grin:

jos ei hotelli onnistu niin mun luokse kyllä mahtuu :)

Back