Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teemu 79 sanoi:Saitko suzukai viestin kun ei näy lähetetyissä?![]()
En mä mitään ole suunnitellut, mutta jos kansa vaatii niin voin mä jostain baarista koittaa jotain nurkkaa varata? Oma osallistuminen etkoihin riippuu ihan työnantajan mielialoistaKarkov sanoi:Oliko etkoja muuten suunniteltu? Kriisi?![]()
Kriisi sanoi:En mä mitään ole suunnitellut, mutta jos kansa vaatii niin voin mä jostain baarista koittaa jotain nurkkaa varata? Oma osallistuminen etkoihin riippuu ihan työnantajan mielialoista
Mitkä fiilikset porukalle jäi viime vuoden etkopaikasta Dublinerin kabinetista? Pikkujouluaikaan kun taas pöytien varaus saattaa olla haasteellista...
Onhan siellä ihan kelvollista olutta. Viime käynnillä oli real-alea. Jos real-alea tarjoillaan hanasta, niin sen pitäisi kertoa paikan laadusta positiivisesti.Juutana sanoi:Kaikki käy, kunhan sieltä saa edes jotain kelvollista olutta. Niin ja siis mukana etkoilla. Pitäähän se suojat ottaa reissua varten.![]()
SuzukiNeitonen sanoi:Tarttis tonne satamaan päästä..tuleeks joku kyydissä ja toimii kartturinaTai ottaa mut kyytiläiseks ja mä en joudu lukeen karttaa
![]()
JMH sanoi:Pieni ja rauhallinen ryhmä.
-Timi- sanoi:Mää voin edelleen tulla kyydissä jos kuitenkin kurvaat tosta ohi![]()
jarasan sanoi:Oiskos ketään muuta etkoilijoita jakamaan huonetta esim omppu-hotellista. Tai jos joku aboriginaali tahtoo pari porilaista nurkkiinsa punkkaamaan perstaina niin ollaan kovasti kiinnostuneita![]()