• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä ilmoittadun lisäpaikkajonoon.

Voin myös hätätapauksessa nukkua siellä naisten puolella jos se 70% mieskiintiö on ylibuukattu.

Olen kaksi reissua Viroon järjestänyt kahtena vuotena, eri yhdistyksen puitteissa tosin. Meillä on molemmilla kerroilla asia mennyt niinkin jouheasti, että olen etukäteen lähettänyt osallistujien tiedot excelillä. Perillä ei ole tarvinnut kuin tunnistaa oma nimi tai selkästi artikuloiden kertoa se. Tuolla osallistujamäärällä avaintenjakokin vie aikaa, ehkä sellaisen pitkän tai ainakin tiukemman napanderin verran.

RiderOnTheStorm sanoi:
Olen kaksi reissua Viroon järjestänyt kahtena vuotena, eri yhdistyksen puitteissa tosin. Meillä on molemmilla kerroilla asia mennyt niinkin jouheasti, että olen etukäteen lähettänyt osallistujien tiedot excelillä. Perillä ei ole tarvinnut kuin tunnistaa oma nimi tai selkästi artikuloiden kertoa se. Tuolla osallistujamäärällä avaintenjakokin vie aikaa, ehkä sellaisen pitkän tai ainakin tiukemman napanderin verran.

Näinhän se on orgin reissullakin mennyt. Avainten jako vie jo sellaiset puoli tuntia kun, lähtijöitä on lähemmäs sata. Lisäksi mukava lisähärdelli syntyy siitä kun kaikki hotellihuoneet eivät ole vielä valmiina, vaan niitä annettaan tiputellen. Noh, onneksi orgin porukka osaa tiputella aulabaarissa :D :bisseä:

Miekii tahon! Yritettiin mulle muistutella ajoissa lipun hankinnasta, mut :paikallatuulee:
Eli jos paikkoja vapautuu tahi... :)

Lisäpaikkoja saatu 8-10 kpl. Tarkempi määrä selviää kun saan selvitettyä lopullisen lähtijämäärän verkkokaupan raportista. Siellä oli ollut pieni kämmi ja muutaman ostajan paikat olivat hävinneet.

Laitan myös myöhemmin ohjeet miten nuo jonotuspaikat myydään.

Päivitetty lähtijälista

CJ
GuessWho
Markku
LaMasquerade
JMH
Kriisi
Lowkku
Mikris
Holtsu
Telos
Ville_83
Eskobaar
kawarepo
bikerinna
kum1ankka
terwo
Murina
cXlari
Motoristorante
satzuma
Makeka
iideetee
nancester
Jassu
puuwe
vilttu
dmachine
Mc Nikke T
Karkov
halibatsuiba
suopo
tiggeri
Soikkeli
_Katja_
shwoomie
suloporsas
SuzukiNeitonen
-Timi-
-Harza-
sdanger
hapa11 / Myyty Wanicolle
Kalmisto
Petri12r
basic
Goofy S
z1109r
jarasan
Betula
ReG
pupu
RRafu
Bren
tarez
TheRoot
Araitar
Brocol
Swampy
Swampy2
ttuttu
ttuttu
-Anu
Jetwawe
Jetwawe
Absum
crnd
Flippo
Zapster
Kisula
Eskobar Avec
IsoBandu
veke73
W-P
siki
Suzukai
Juutana
jouni-matias nissinen3
suzu-ukko
Pete457
Muukka
jammuu
Hannula
whoops

Seuraavat henkilöt saavat hetken kuluttua maksuohjeet orgin privaboksiin.

Jarasan avec

Saattapi olla että myös nyt varasijalla olevat saavat paikan :) Pysykää kanavalla lisätietoa tulossa.

Varasijalla
Teemu79
Minttu
Jii_koo
Marika77

Wanico joka osti Hapa11:lta lipun, voisi laittaa tietonsa minulle privaviestillä.

Viimeksi muokattu:
Morg!

jos sattus viel olee joku sauma päästä messiin, ni pistäättenkös ilmottaen pliis. Tää topikki kun oli taas menny iha ohi. terv. Spagu :orgmp:

suzukai sanoi:
Seuraavat henkilöt saivat kuluttua maksuohjeet orgin privaboksiin.
Muukka
jammuu
Hannula
whoops
Jarasan avec

QUOTE]

Yllä mainitut henkilöt voisivat aktivoitua ja tarkistaa privaboksinsa. Toimikaa siellä olevien ohjeiden mukaan.

Täällä olis kiinnostusta ostaa yksi org-piletti ja yksi orgiin kuulumaton, eli jos joku pariskunta päättää perua osallistumisensa, niin privalla tavoittaa. Jos kaksi orgilaista päättää ettei tule, niin on myös harkinnassa liittää parempi puolisko myös orgiin.

Eli 2 jonoon, 1 org, 1 ei org.

Ensi viikola selviää jonossa olevien kohtalot. Saadaanko paikka hommattua vai ei. Toivottavasti nuo mattimyöhäiset ottaa myös yhteyttä meikäläiseen ensi viikon alkuun mennessä.

Joten myydään nämä mahdolliset Ry:n lisäpaikat ensin ja sitten vasta tehdän noita lähtijälista muutoksia jäsenten kesken.

Back