• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä tämän hetken lähtijälista. Jos olet ostanut kaksi paikkaa kerralla, niin tarkista että molempien nickit löytyy listalta tai oma nickkisi kahteen kertaan. Tuo nettikauppa kun menee sekaisin välillä noissa kun ostaa useamman kuin yhden tuotteen kerralla.

Hieno ryhmä kasassa ja lisää hienoja matkustajia tarvitaan, joten nyt tuonne nettikauppaan ostoksille.

Jetwawe
Jetwawe
CJ
GuessWho
Markku
LaMasquerade
JMH
Kriisi
Lowkku
Mikris
Holtsu
Telos
Ville_83
Eskobaar
kawarepo
bikerinna
kum1ankka
terwo
Murina
cXlari
Motoristorante
satzuma
Makeka
iideetee
nancester
Jassu
puuwe
vilttu
dmachine
Mc Nikke T
Karkov
halibatsuiba
suopo
tiggeri
Soikkeli
_Katja_
shwoomie
ÄLÄM
SuzukiNeitonen
-Timi-
-Harza-
sdanger
hapa11
vvesseli
Kalmisto
Petri12r
basic
Goofy S
z1109r
jouni-matias nissinen3
jarasan
Betula
veke73
W-P
siki
Juutana
Suzukai
Zapster

Mua ei ollut kahteen kertaan.
Joko CJ*2 tai CJ ja Kisula.

Saatoin laittaa puutteelliset kämppistiedot(vain nickki), mutta kaksi jäsenhintaista matkaa on maksettu.
Jos ongelmia, niin laita privaa.

Lähtijälista versio 2. Jokos alkaa olla kaikki maksaneet listalla, tuo verkkokauppa on näemmä tehnyt pienet kämmit pariin otteeseen ja siinä sitten hävittänyt parit lähtijät listalta.

Jetwawe
Jetwawe
CJ
Kisula
Anu
GuessWho
Markku
LaMasquerade
JMH
Kriisi
Lowkku
Mikris
Holtsu
Telos
Ville_83
Eskobaar
kawarepo
bikerinna
kum1ankka
terwo
Murina
cXlari
Motoristorante
satzuma
Makeka
iideetee
nancester
Jassu
puuwe
vilttu
dmachine
Mc Nikke T
Karkov
halibatsuiba
suopo
tiggeri
Soikkeli
_Katja_
shwoomie
ÄLÄM
SuzukiNeitonen
-Timi-
-Harza-
sdanger
hapa11
vvesseli
Kalmisto
Petri12r
basic
Goofy S
z1109r
jarasan
Betula
pupu
veke73
W-P
siki
Juutana
Suzukai
Zapster
jouni-matias nissinen3

Arvoisat matkanostajat. Minulla olisi teille yksi pyyntö. Jos ostatte matkan kahdelle lähtijälle, niin ostakaa ne erikseen. Siis vain yhden lähtijän tiedot lomakkeeseen ja sitten nettipankin kautta maksusuoritus. Sitten laitetaan toisen tyypin tiedot ja taas nettipankkiin. Nyt tuo nettikauppa hävittää toisen lähtijän tiedot, jos laitetaan kahden matkustajan tiedot.

Tuota kaupan vikaa ei saada korjattua, joten näin pitää menetellä.

Kiitos ja pahoittelut ylimääräisestä vaivasta.

Saisiko tuon muokattua vielä kaupassakin näkyvään tekstiin, kaikki kun eivät välttämättä lue tätä ketjua ennen ostoa?

Kriisi sanoi:
Saisiko tuon muokattua vielä kaupassakin näkyvään tekstiin, kaikki kun eivät välttämättä lue tätä ketjua ennen ostoa?

Kiitos vinkistä. On se hyvä että joku muu hoitaa tämän ajattelupuolen :D

LaMasquerade sanoi:
Etko-omppu jo varattu! :grin: :WAZAAP: :grin:

Onko sun kanssa moni jo etkoilemassa? Tuli vaan mieleen et jos rannassa baari aukee jo puol kymppi niin mähän joudun lähtemään kotoota sian-pierasun-aikaan (siis hieman ennen kukonlaulua, nimim. mä jos kuka tiedän sen.)
Niin mietein vaan et kannattaiskos hinata pärsseensä jo perstaina hollille???
:bisseä:

jarasan sanoi:
Onko sun kanssa moni jo etkoilemassa? Tuli vaan mieleen et jos rannassa baari aukee jo puol kymppi niin mähän joudun lähtemään kotoota sian-pierasun-aikaan (siis hieman ennen kukonlaulua, nimim. mä jos kuka tiedän sen.)

Voishan sitä yhdelle tulla etkoilemaan. Eiköhän pari muutakin janosta paikalle ilmaannu, kunhan vain paikka tarkentuu :)

jarasan sanoi:

Mä kannatan tätä perstaina siirtymistä :bisseä:, sikälimikäli samalla kulkineella sinne ollaan menossa :D

Mikäli oikein laskin ja nettikauppa ei ole tehnyt enempää ylläreitä, niin myynnissä enää kuusi paikkaa

Joten nyt nopeasti ostamaan viimeiset paikat reissusta. :)

Olin nopea ja sain lipun :):jippikaijee:

Pitäähän tällänen kokeilla!

En tunne ketään, mutta jos reissun jälkeen tuntisi :D

Tulipa lunastettua, saa nähdä millaisia nämä yhdistyksen ei-ratatapahtumat on. Tod.näk. eri tavalla kosteita. :bisseä:

Back