odota pelastavaa nyrkkitappeluarmeijaa tueksesi![]()
Eipä muuta, mukavaa matkaa kaikille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
odota pelastavaa nyrkkitappeluarmeijaa tueksesi![]()
Eipä muuta, mukavaa matkaa kaikille![]()
Nimittäin mun paikka tuli kanssa jakoon,eli en pääse lähtemään.Onko kukaan kiinnostunut tästä paikasta???Ja onko ylipäätään kukaan kiinnostunut lunastamaan sen paikan? Ainahan teitä mattimyöhäisiä löytyy![]()
Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli?Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.
Ruokavastaava eli Gixu varmaan osaa sanoa..Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli?Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.![]()
Samaa tässä itse mietin.Sokea kana etsii edelleen jyvää... Mites tää sapuskointipuoli?Lauantai-illan ruokailupaikasta on useampi alustava varaus, paikka lyödään lukkoon tällä vkolla ja menusta annetaan valittavaksi 1 liha-, kana-, kala- ja kasvisvaihtoehto. Tästä lisää myöhemmin.![]()
ei virallisesti...Käykö siellä nykyään eurot???![]()
![]()
Venäläiset lämmittelee maaottelua varten
Ja mun lippua ei lunastanu kukaanKas kas, Kemppainen ei pääse lähtemään. Ei johdu meikäläisestä tämä pääsemättömyys ei.
Mattimyöhänen lunastakoon lipun, tai jollekin onnelliselle ojennetaan oma huone hotellista.
Lippu myyty!!!