• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes Tallinn vol. IV

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gixxerrr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hö, eikä vieläkään näy mun nimeä maksaneiden listalla....
confused_orig.gif
tosin, sen välii, kunhan vain reissuun pääsee
tounge.gif
tounge.gif

HUOM!!! MATKAN ERÄPÄIVÄ ON PERJANTAI 30.9. SIIHEN MENNESSÄ MAKSUN OLTAVA TILILLÄ 800021-17142553 TÄMÄN JÄLKEEN PERUUTAMME YLIMÄÄRÄISET HUONEET JA KAIKKI HENKILÖT JOIDEN MAKSUA EI TILILLÄ NÄY.

HUOM!!! MATKAN ERÄPÄIVÄ ON PERJANTAI 30.9. SIIHEN MENNESSÄ MAKSUN OLTAVA TILILLÄ 800021-17142553 TÄMÄN JÄLKEEN PERUUTAMME YLIMÄÄRÄISET HUONEET JA KAIKKI HENKILÖT JOIDEN MAKSUA EI TILILLÄ NÄY.
Sen verran pelästyin että piti heti maksaa - eihän se sovi että alat minua henkilönä peruuttamaan
biggrin.gif

Sen verran pelästyin että piti heti maksaa - eihän se sovi että alat minua henkilönä peruuttamaan
biggrin.gif
Uhkaus, kiristys, lahjonta.. ihan mitä vaan et saadaan maksut kasaan ajoissa
tounge.gif

Me ollaan kaikki kolme maksett reissu noin viikko sitten, mutta eipä näy vielä maksaneiden listalla? Missä vika?

No ihan hyvä et eräpäivät siirty, olin ihan tyystin unohtanu koko maksun. Mut maksoin nyt jo kuitenkin varmuuden vuoksi.

Jokos safkapaikka tonne on päätetty? Toivottavasti ei Maikraaviin mennä enää
smile_org.gif

smile_org.gif
miks? meinaan vain et ne tuntee meitit siellä jo
biggrin.gif
biggrin.gif
Osaavat asennoitua meihin, meille kuuluvalla arvokkuudella  
cool.gif
Saa nähdä huoliiko ne meitä sinne kun asiakkaat kuvaili tarjoilioiden hameiden alle.. *puistatus*
biggrin.gif

Vai oliko se edes Maikraavissa.. ei voi muistaa kun filmi oli katkennut jossain vaiheessa
tounge.gif

smile_org.gif
miks? meinaan vain et ne tuntee meitit siellä jo
biggrin.gif
biggrin.gif
Osaavat asennoitua meihin, meille kuuluvalla arvokkuudella
cool.gif
Jooh, samanlaisella arvokkuudella kuin viimeks
biggrin.gif

Keskiaikainen meininki: Asiakas joutuu pitämään turnajaisia tarjoilijoita vastaan että saa ruokaa itselleen pöytään... Ei enää kiitos
smile_org.gif

Back