• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes Tallinn vol. IV

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gixxerrr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älkää pistäkö Tallinnan matkaa vielä maksuun, hinta on vielä auki, tai siis se tulee tarkentumaan alaspäin, enkä mä jaksa maksella kaikille palautuksia
lookaround_orig.gif

Älkää pistäkö Tallinnan matkaa vielä maksuun, hinta on vielä auki, tai siis se tulee tarkentumaan alaspäin, enkä mä jaksa maksella kaikille palautuksia
lookaround_orig.gif
No ei se niin paljoa tipu, että koska maksoin jo (= palkkapäivä ja tulevaisuudesta ei tietoa) niin pitäkää senttinne kerpele
biggrin.gif

Voitte sitten muistaa mua kukalla kun oon synnyttäny
033102ass_1_prv.gif

lookaround_orig.gif
No ei se niin paljoa tipu, että koska maksoin jo (= palkkapäivä ja tulevaisuudesta ei tietoa) niin pitäkää senttinne kerpele  
biggrin.gif

Voitte sitten muistaa mua kukalla kun oon synnyttäny  
033102ass_1_prv.gif
Joo ja väärän nicin alta se minä huutelin
biggrin.gif
Keleen pentu! Opettele kirjautumaan ulos foorumista!

Hyvä että viimevuodesta on toivuttu.. =)

Mutta missään nimessä ei tätä reissua voi väliin jättää, eli messissä samalla ryminällä kun viimevuonna...

Bluesman, kai me tääs lauletaan karaokee siel torilla?-)

Missähän mun tonttulakki on..
Totta v***a, viimekertakin oli hirvee yleisömenestys...
Elä sitä vanhaa lakkia, nus... lainataan uudet tänä vuonna jostain...
Niin...ja mä "pääsen" taas todennäköisesti kantomieheksi...
biggrin.gif

PS: HAUSMYLLY RULES!
buttrock.gif

Ai perkele! Tämäkin reissu...Noh, siitä onkin pitkä aika kun on viimeks luut katkenneet
biggrin.gif

Eli ilmeisesti pitäisi Wanna-B Porvoolainen ja Pohjanmaalainen vahvistus ilmoittautua taas...? Se toinenkin Porvoon Ihme taitaa vissiin olla lähdössä?

No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.
Pystyykö enempää juoda, mihin nyt on varaa. Itse en pysty.
Ei se tainnu pystyä parkanossakaan... Tai sit sillä loppu rahat
biggrin.gif
No voi vittu, oksennappa kerran kahdessakymmenessä vuodessa niin siitä sitten vitsiä väännetään... saakeli...

Toisaalta, juonpa nekin rahat mitkä Tusarissa "säästyi" tuolla ulkomaalla...

Liinulle ja miksei muillekin tiedoksi: vaikka Viro & muut Balttian maat ovatkin nykyisellään EU:ssa, oliko se kuitenkin niin että ne eivät kuulu Schengen -sopimuksen piiriin. No oli sen madonluvun nimi mikätahansa, näissä uusissa EU -maissa passi on yhä pakollinen asiakirja. Ilman passia jäät armotta laivaan.
wink.gif

Ilman passia jäät armotta laivaan.  
wink.gif
Ilman passia jäät jo satamaan, koska et pääse edes laivaan.
EU-maissa matkustettaessa (sekä uudet että vanhat EU-maat, Schengen tai ei) täytyy olla vähintään se uusi virallinen kuvallinen EU-henkilökortti (Ei ajokortti, koska siinä ei ole mainintaa kansallisuudesta. Suomalaisen ajokortin saa kuka vaan, joka täällä sen kortin suorittaa.) Jos ei ole tuota uutta henkilökorttia, täytyy olla passi.

Schengen taas merkitsee vain sitä, että yllämainitsemiani henkilötodistuksia ei tarkisteta rajoilla (mutta niiden täytyy olla mukana) kuin satunnaisesti.

Toivottavasti soppa selkeni.  
smile_org.gif

Onko tuohon passin voimassaoloon joku rajoitus eli kauanko pitää olla voimassa eteenpäin (esim Intiassa kuulemma puoli vuotta)?

Menee meinaan vanhaksi 17.11.

Back