Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei se niin paljoa tipu, että koska maksoin jo (= palkkapäivä ja tulevaisuudesta ei tietoa) niin pitäkää senttinne kerpeleÄlkää pistäkö Tallinnan matkaa vielä maksuun, hinta on vielä auki, tai siis se tulee tarkentumaan alaspäin, enkä mä jaksa maksella kaikille palautuksia![]()
Joo ja väärän nicin alta se minä huutelinNo ei se niin paljoa tipu, että koska maksoin jo (= palkkapäivä ja tulevaisuudesta ei tietoa) niin pitäkää senttinne kerpeleÄlkää pistäkö Tallinnan matkaa vielä maksuun, hinta on vielä auki, tai siis se tulee tarkentumaan alaspäin, enkä mä jaksa maksella kaikille palautuksia![]()
![]()
Voitte sitten muistaa mua kukalla kun oon synnyttäny![]()
Joku taitava vois laittaa noi hinnat ja päivämäärät tonne ilmoittautumislomakkeeseen.Nyt on sitten hinnat selvillä, eli halpaa on kuin ***** virossa! (viina?)
55€ jäsenille, 80€ ei-jäsenille.
No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.Nyt on sitten hinnat selvillä, eli halpaa on kuin ***** virossa! (viina?)
55€ jäsenille, 80€ ei-jäsenille.
Pystyykö enempää juoda, mihin nyt on varaa. Itse en pysty.No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.
Ei se tainnu pystyä parkanossakaan... Tai sit sillä loppu rahatPystyykö enempää juoda, mihin nyt on varaa. Itse en pysty.No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.
Niin...ja mä "pääsen" taas todennäköisesti kantomieheksi...Totta v***a, viimekertakin oli hirvee yleisömenestys...Hyvä että viimevuodesta on toivuttu.. =)
Mutta missään nimessä ei tätä reissua voi väliin jättää, eli messissä samalla ryminällä kun viimevuonna...
Bluesman, kai me tääs lauletaan karaokee siel torilla?-)
Missähän mun tonttulakki on..
Elä sitä vanhaa lakkia, nus... lainataan uudet tänä vuonna jostain...
Joo, maajoukkuematsi perinteisesti. Viime ottelussa tuli raskas tappio, nyt on revanssin aika. Kosto elää ja voi hyvin.Öööh,onks tää joku kisamatka...?Huoltojoukot mukana... Käydään hakemassa mitali Tallinnasta!!![]()
![]()
vai mitä.??![]()
![]()
Äläkä unoha niitä housuja!!! Mä saatan ehkä pölliä ne...Hyvä että viimevuodesta on toivuttu.. =)
Mutta missään nimessä ei tätä reissua voi väliin jättää, eli messissä samalla ryminällä kun viimevuonna...
Bluesman, kai me tääs lauletaan karaokee siel torilla?-)
Missähän mun tonttulakki on..
No voi vittu, oksennappa kerran kahdessakymmenessä vuodessa niin siitä sitten vitsiä väännetään... saakeli...Ei se tainnu pystyä parkanossakaan... Tai sit sillä loppu rahatPystyykö enempää juoda, mihin nyt on varaa. Itse en pysty.No saakeli... mahtavaa, ompi taas varaa juoda pikkasen enempi.![]()
Koko Porvoon komppania on vissiin tulossa, vapise Tallinna...Ai perkele! Tämäkin reissu...Noh, siitä onkin pitkä aika kun on viimeks luut katkenneet![]()
Eli ilmeisesti pitäisi Wanna-B Porvoolainen ja Pohjanmaalainen vahvistus ilmoittautua taas...? Se toinenkin Porvoon Ihme taitaa vissiin olla lähdössä?
Ilman passia jäät jo satamaan, koska et pääse edes laivaan.Ilman passia jäät armotta laivaan.![]()
EU-maissa matkustettaessa (sekä uudet että vanhat EU-maat, Schengen tai ei) täytyy olla vähintään se uusi virallinen kuvallinen EU-henkilökortti (Ei ajokortti, koska siinä ei ole mainintaa kansallisuudesta. Suomalaisen ajokortin saa kuka vaan, joka täällä sen kortin suorittaa.) Jos ei ole tuota uutta henkilökorttia, täytyy olla passi.Ilman passia jäät jo satamaan, koska et pääse edes laivaan.Ilman passia jäät armotta laivaan.![]()