• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn Vol. 3! 20-21.11.04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voitko JP-800 poistaa mut lähtijöiden listalta kiitos.

EDIT: poistettu listalta

Onnellisista (ei niinkään valitettavista) yhteensattumista johtuen, meillä olisi kaksi Tallinnan matkalippua tarjolla. Toivottavasti jotkut (2) halukkaat voisivat päästää meidät pahasta ja lähteä puolestamme tälle hurjaakin hurjemmalle reissulle. Please, contact us a.s.a.p. (me or GTracer).

Thank u!

Kiinnostais...mutta 15.pvä ei oo viel rahaa  
sad_orig.gif
Eli jään vain odottamaan, että joku maksaa ja ei pystykkään lähtemään, jolloin mä saatan  päästä mukaan  
idea3.gif

Vielä olisi tilaa yhdelle satiaiselle Acen kämppikseksi.
Älkää Acesta huolehtiko, ei se siellä huoneessa kuitenkaan oo...Jos meno on samanlaista kuin viime vuonna, niin voi tulla piipahtamaan joskus sunnuntaiaamulla suihkua varten
tounge.gif

Huomio !!  
062802jumpie_prv.gif

Onko kuinka monta Tallinnan reissulle ilmoittautunutta Vaasan läänin alueelta ! Meitä olisi täällä neljä tulossa Seinäjoki/Ilmajoki alueelta ja kaivattaisiin tietoja muista tulijoista josko vaikka perustettaisiin oma ryhmä..?  ILMOITELKAA

Hitsi... "Uskaltaako" reissuun lähteä kun ei tunne porukasta ketään?
thumbs-up.gif

Eli onhan seura sellaista, että mukaan mahtuu ja piirissä pyörii?
P.S. Käytän kyllä Rexonaa
lookaround_orig.gif

thumbs-up.gif

lookaround_orig.gif

Sanotaan vaikka näin, että miten olet ajatellut oppia tuntemaan meidät, jos et uskalla naamaasi näyttää  
tounge.gif

Edesauttaisi kummasti , jos osallistuisit johki tapahtumaan.
Suosittelen erittäin lämpimästi "ORG! Goes Tallinnaan Vol. III", siellä on paljon orgilaisia, ja veikkaan että aika iloisiakin vielä  
tounge.gif

Ei muuta kun ilmoittautumaan, tarkista että visa on voimassa, pikkasen Rexonaa kainaloihin, ja menoks (voihan sitä hammasharjaakin ottaa, minun, kaitsun ja JP-800 puolesta se on aika turha  
wink.gif
)

Ja MadMax. Voin tilata itse
smile_org.gif
Tiedän jopa aika hyvin, missä Meilahden sairaalan silmäkliniikka ja korvakliniikka on
biggrin.gif

thumbs-up.gif

lookaround_orig.gif

Ei muuta kun ilmoittautumaan, tarkista että visa on voimassa, pikkasen Rexonaa kainaloihin, ja menoks (voihan sitä hammasharjaakin ottaa, minun, kaitsun ja JP-800 puolesta se on aika turha  
wink.gif
)
SuzuBabe; Ilman muuta mukaan!
smile_org.gif

Ja GriZzLy, mitä sä puhut??? Sul ei oo Visaa, Rexonasta et ollut ennestään edes kuullut ja kyllä, olen huomannut että sulle on hammasharja ennemminkin joku koriste!
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
 Mutta kai sut silti pitää laitokselta taas jonkun hakea....
pftroest.gif

buttrock.gif

NeitiP ja Welho haluaisivat peruuttaa matkansa, onnistuuko näin?? Ei olla vielä maksettu jotenka mites poistetaan nimet listasta??

Niinhän se on ettei tutustu, ellei tunkeudu!
biggrin.gif
withstupid.gif

Eli kai mä sitten satamassa viimeistään annan itseni ilmi!
062802jumpie_prv.gif

Back