• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn Vol. 3! 20-21.11.04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt olisi kaikkien pikkuhiljaa aika löytää oma ryhmänsä ja ryhmävastaavansa. Kohtapuoliin on aika ilmoittaa nuo huonejaot Radissoniin ja nuo jotka on jo lajiteltuna ryhmävastaavien alla saavat mieluisensa huonetoverinsa. Muille käy arpa....

Arvos mulle nainen huonekaveriksi  
tounge.gif
tounge.gif
Ai hitto, mullahan olikin jo kaveri  
crazy.gif
karvanen sellainen  
eek.gif

Rupeeko olemaan matkakuumetta??
tounge.gif
Mulla on ainekin muuta kuumetta..
confused_orig.gif
Toivottavasti kuitenkin parannutaan viikonloppuun mennessä ja pikalaivatkin kulkis niin kaikki ois mucho bueno!
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Mites tommosessa tilanteessa jos ne pikapaatit ei kulje niin te jäätte rannallekko?
Ja kun teilläkin on hotellipaketti niin saako siitä rahojaan takasin ym.

Nimim. utelias vastaisuuden varalle
smile_org.gif

wink.gif
Jo vain matka kuumetta olisi, vielä kun pari päivää jaksais
thumbs-up.gif
tekis mieli viritellä taskuvarkaille ansa, olis aika paha ku pistäis rotan loukun vyö laukkuun, luulis kuulevan ku napsahtaa
kaboom.gif

Mites tommosessa tilanteessa jos ne pikapaatit ei kulje niin te jäätte rannallekko?
Ja kun teilläkin on hotellipaketti niin saako siitä rahojaan takasin ym.

Nimim. utelias vastaisuuden varalle
smile_org.gif
Siis kun matka on maksettu niin ne vaan siirtää meidät "tavisten" joukkoon eli tullaan samalla paatilla kun te..
tounge.gif
Tosin nyt laivat taas kulkee että perjantaina pitänee soitella ja kysellä ennustuksia lauantaille..
smile_org.gif
Kun nyt vaan ei tulis kipeeksi....
crazy.gif

Matti myöhänen heräs...
biggrin.gif

Mulle kelpais kanssa pari tikettiä jos jollain tulee estettä lähtöön! Laita vaikka privaa. Voihan liput muuten siirtää toiselle?

Täällä katsellaan uskomattoman kaunista lumisadetta!
omg.gif
Sataa oikein kunnolla!
062802jumpie_prv.gif

Muutoin tässä flunssan rippeitä parannellessa.. Tallinnassa nähdään!
smile_org.gif

Hauskaa matkaa teille lähtijöille ja pitäkäähän tuttuun tapaan huoli toisistanne (mamma komentaa..)  
pftroest.gif

Isäntä pistetään aamulla taxiin ja kattokaakin et se tulee taxijonoon takasin,kun laiva saapuu kotomaahan.Perskeles.Niin ja Joliet:Pidä pöksyt jalassa  
tounge.gif

Taxista mieleen..tultiin just hiljattain sellasella himaan..Alepasta   
tounge.gif

biggrin.gif

Kyllä tämä energiajuoma kummasti toimii...ei sitten nukuta yhtään...
tounge.gif

Perskules, mä rupeen kohta ajaan tukkaa, pari "energia"-snapsia vielä, ja sitten on pakko ruveta laskemaan lampaita, tai muuta...

Menen eri laivalla ja eri hotelliin mutta eihän sitä ikinä tiedä vaikka johonkin motoristihenkiseen juoppolaumaan törmäis.
tounge.gif

Back