Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime vuonna kun oltiin reissussa 22 päivä niin natsas synttärien kanssa kohalle. Oli ikimuistoiset synttäritMelkein muuten osuu meikäläisen synttäreille (29.11) tää reissu. Velvoitan jokaisen siis kunniottamaan muistoani.![]()
Sinäkin.... etkös sä just ollu.Kaippa sitä täytyy lähteä katsomaan mitä Tallinnaan kuuluu...
Joo, näin mä sen Tallinnan jopa kannelta...Sinäkin.... etkös sä just ollu.Kaippa sitä täytyy lähteä katsomaan mitä Tallinnaan kuuluu...![]()
Poistettu, hyvän asian takia voin aina uhrautuaJassu, käytkös ottamassa minun toisen ilmon pois listalta (jos onnistuu) sain A-luokan matkan![]()
Emäntä sano et se ei niiden hullujen mukaan lähde
![]()
Minä siit.. eikun kiitänPoistettu, hyvän asian takia voin aina uhrautuaJassu, käytkös ottamassa minun toisen ilmon pois listalta (jos onnistuu) sain A-luokan matkan![]()
Emäntä sano et se ei niiden hullujen mukaan lähde
![]()
![]()
...kuulostaa hyvältä, ilmottauduinkin justsanoi:Siis jos olen yksin ja ilmoittaudun niin olenko varannut koko hytin vai täytättekö hytit muilla yksinäisillä
Hotelli huoneet ovat 2 hengen huoneita, joten näin ollen jos vain sinä tulet niin arvomme sinulle "miellyttävän" Orggilaisen huonetoveriksi...
Lopussa jopa sattui kun nauroi![]()