Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antti pantti elefantti, ojan yli loikki, jalka meni poikki. Lääkärille soitti, lääkäri jalkaa koitti. Antti kivun voitti ja ojan yli loikki.
Olihan sulla kuvia siellä vaikka kuinka paljon!Nonnih, töihin on selvitty ja jokunen kuvakin on purettu kamerasta (12 kpl, latautuu kerralla):
>> Kuvia <<
Ihan loistoreissu, ensi vuonna uusiksi!!![]()
Olihan sulla kuvia siellä vaikka kuinka paljon!Ihan loistoreissu, ensi vuonna uusiksi!!![]()
Kukas hänen käski ajaan taksilla jonnekin palelemaan sieltä lämpöisestä Amarillon käytävästä, oisitte vaan jäänyt remmiin ja mukaan tapahtumien keskipisteeseenhyvät yöunet takana(12h) ja elämä tuntuu hyvältä.ei ole edes krapulaa joten edessä oleva työpäiväkään ei pelota![]()
tämä reissu menee kyllä ehdottomaan eliittiin kaikista ördäyskännäys reissuista.kun ottaa huomioon osallistuja määrän niin hyvinhän se meni kaikin puolin.eikä mulla ainakaan ole valittamista ruoasta.
ps.vaimo otti sit saigonii eli saikkuu eli sairaslomaa.kovasti sitä on oksettanu koko yöntiedä sitten mistä johtuu,mutta kuumetta ei varmaan saa viinalla aikaan![]()
![]()
Pipoja saa kaupasta, mutta kadonneelle älylle ei kai ole mitään tehtävissä?Kiitos matkaseurasta ja siitä että potkitte väyneeseen vähän vauhtia ettei mennyt koko reissu ohi. Vielä kun selitätte miten nukkuessaan voi hukata pipon...
Tuossa olikin lähes kaikki oleellinen, ja kiitos Jassulle loistavasta "juontajan" roolin hoidosta.Huhhuh, kyllä osasi olla herätys tänä aamuna vaikea mutta duuniin pääsin minäkin. Nyt sitten kahvin voimalla koitetaan tätä päivää viedä eteenpäin.
Vaikka matkalla välillä oli mutkia matkassa ja asioiden toimivuudesta sai tapella, niin loppufiilis itsellä on tällähetkellä ihan tyytyväinen. Suuret kiitokset itseni puolesta menee ehdottomasti kaikille järjestäjille ja varsinkin Petrille joka teki suurimman ennakkotyön tämän retken osalta.
Superpikainen yhteenveto.
Laivamatka
Kaikki pääsivät laivaan ja viinaakin riitti - setti oli ihan kohillaan.
Hotelli
Sisäänkirjautuminen oli mitä oli, plussana voi sanoa että viimevuosista poiketen huoneet tulivat monta tuntia ennen kuin aiemmin joten kun alkuvaikeuksista päästiin niin hotelli vakuutti kyllä itseni taas mukavuudellaan. Erityisenä plussana Radissonissa on aivan mahtava aamiainen - jos nyt joku jotain syötyä sai.
Safkamesta
Raflan alkusuhtautuminen meihin tuli hieman yllärinä minullekin, paikka oli useille meistä tuttu ja sinne oli osa porukasta raahannut seurueita monta kertaa tänäkin vuonna - nyt sitten homma ei toiminut ja itse pidin omistajan kanssa neuvottelua yli puoli tuntia siellä istuskellen ja vääntäen.
Safka oli mun mielestä jees, mitä kerkesin sitä setvimisen välissä kauhomaan suuhun. Aina toki voi hommassa parantaa mutta siihen nähden että keittiöllä oli 90 suuta samanaikaisesti ruokittavana en löydä ainakaan omasta sapuskasta valittamista.
Alkunperin pelkäämäni valmiiksi määrätty istumajärjestys osoittauituikin hyväksi hommaksi, monelle tuli pöytäseuraksi henkilöitä joita ei välttämättä ilman tuota olisi tullut - taas moni nicki sai naaman tuolla ja porukka tutustui paremmin.
Kertaakaan orgin tallinnanretkellä ei ole safkapaikka onnistunut meitä tyydyttämään, ensi vuonna taas paikka vaihtuu ja pitää katsoa sitten uudestaan mikä olisi paikka mihinkä meidän seurueen kokonainen lauma mahtuisi. Mutta tää on tätä, erehdyksen kautta voittoon![]()
Safkan jälkeen
Porukka haahuili eri baareihin, seuraavan päivän irvistyksistä päätellen kivaa oli ollut. Itsellä loppui kunto jossain vaiheessa enkä päässyt sitä Priveä tsekkaamaan - alkupään pubit olivat tosin jees ja keittoakin oli riittävästi - kai![]()
Yleistä
Oli todella kiva nähdä vanhoja tuttuja ja myös uusia naamoja - erityisesti oli kiva nähdä kuinka uudet naamat otettiin vanhaan malliin hyvin vastaan ja mitä itse sielä kiertelin niin kaikilla tuntui olevan hauskaa.
Saldo
Mulla on ääni suhteellisen mennyt, kiitos ensimmäisen illan informaatiojaon ilman mitään äänentoistolaitteistoTod näk kuitenkin info meni edes jotenkin perille ja anteeksi jos joku pahoitti mielensä mun "turpa kiinni" pyynnöistäni
Kilpalaulannalla nimittäin kukaan ei olisi kuullut yhtään mitään.![]()
Settinä 1 kadonnut passi, 1 ambulanssikeikka ja älytön määrä aamulla krapulaisia ihmisiä on mun mielestä ihan hyvä tälle lössille. Vähällä siis päästiin![]()