• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olipas tylsä ja kuiva reissu. Yhtään ei tullu juotua ja hauskaa hetkeä en matkalta löytänyt. Turkulaisena perusurpona taidan lähteä mukaan ensivuonnakin vaikkei tästä reissusta paljon jäänyt kerrottavaa..

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
baaa.gif
Enempää kaitsulle ei voi enää lisätä.
033102beer_1_prv.gif

Oli kyllä hemmetin hauska reissu!

Monet nickit sai kasvot, ja joukko uusia ystäviäkin syntyi reissulla.

Laitan kuvia kun vaan ehdin, juopottelu jatkuu mun kohdalla vielä jyväskylässä mihin täältä pitäisi kohta lähteä.

Ps. kuvista sen verran, että kaikki mitä otetiin niin mitään ei sensuroida
033102bebe_1_prv.gif

pps.swoomie, mulla on nännit kipeät
biggrin.gif

NoFuel

Juu, en mä vielä kykene mitään ylös kirjaamaan, joten kerronpa vain kiitollisin mielin että kivaa oli. Kuvat tulee interwebbiin heti kun pääsen töihin...

Ps. Minun on annettu ymmärtää, että olen jurpoillut reissussa
normal_anteeks.jpg

Pyydän nöyrimmästi anteeksi

hyvät yöunet takana(12h) ja elämä tuntuu hyvältä.ei ole edes krapulaa joten edessä oleva työpäiväkään ei pelota
biggrin.gif

tämä reissu menee kyllä ehdottomaan eliittiin kaikista ördäyskännäys reissuista.kun ottaa huomioon osallistuja määrän niin hyvinhän se meni kaikin puolin.eikä mulla ainakaan ole valittamista ruoasta.

ps.vaimo otti sit saigonii eli saikkuu eli sairaslomaa.kovasti sitä on oksettanu koko yön
biggrin.gif
tiedä sitten mistä johtuu,mutta kuumetta ei varmaan saa viinalla aikaan
nixweiss.gif
Kukas hänen käski ajaan taksilla jonnekin palelemaan sieltä lämpöisestä Amarillon käytävästä, oisitte vaan jäänyt remmiin ja mukaan tapahtumien keskipisteeseen
biggrin.gif

Ja ei kun kuumemittari huuleen sekä kuumaa rommia, niin johan alkaa homma pelittää.

Kiitos myös Espoon saitsiingistä.. Toivottavasti myös kaveri ehti himaan ennen otsavuotoa..
tounge.gif

Aika nopsaan sieltä Mankkaalta kummiskin ehti Tikkurilaan ja kiitos myös matka-avustuksesta.
bowdown.gif

Tervetuloa kuluttelemaan sitä lahjakorttia Joululahjoihin.

t. Hiukan väsähtänyt Spagetti
niin noh
biggrin.gif
,mullehan se Amarillo olis sopinu,mutta noista naisista ei ota selvää pirukaan
biggrin.gif
.

kiitos vaan kun saatiin taksi matka jakaa.oli kiva päästä kotiin.
ja taatusti tullaan tuhlaamaan lahjis.ilmottelen sulle jos tarvii tilailla jotain

Juuh, mukava reissu joskin mulla meni sunnuntai naama punaisena ihan hirveen lunssan kanssa kärvistellessä.

Niin, eikä tänäänkään saanut huilata vaan käväisin tuossa tukholmassa pyörähtämässä ja join muuten yhden lonkeron.

Nyt vois koittaa saada vähän unta palloon...

Joo´o.
biggrin.gif
Eipä tässä enää lisättävää. Meillä oli kivaa, toivottavasti teilläkin. Täydellisesti ei voi mikään mennä, mutta ei kovin paljon paremminkaan, kokonaisuutena. Vajaa 90 motoristia ja jo neljättä vuotta Radisonissa ja näyttää että päästään vielä seuraavana vuonnakin.  
wink.gif
 Eikä olisi maanantain pekkanen voinu paremmin paikkaansa puolustaa.  
smile_org.gif
Tästä se taas lähtee.

Kovasti kyllä oli oikein kivvaalystiimukavoo reissulla! Vaikka näin ensikertalaisena siellä Helsingin terminaalissa meinaskin vähän jännäkakka tulla housuun, mut kuivin pöksyin siitä alkujärkytyksestä kuitenkin selvittiin...
tounge.gif

Iso kiitos järjestäjille matkasta ja kaikille vanhoille konkareille, kun otitte tällaiset märkäkorvatkin niin hyvin mukaan joukkoon iloiseen.

Ja ens vuonna uusiks? Jooko, jooko, jooko? Mie ilmottaudun het välittömästi jo mukaan!
062802jumpie_prv.gif

*TÄSSÄ* olis miun vaatimatonta kuva-antia sieltä reissulta.

Back