G
Guest
Guest
Olipas tylsä ja kuiva reissu. Yhtään ei tullu juotua ja hauskaa hetkeä en matkalta löytänyt. Turkulaisena perusurpona taidan lähteä mukaan ensivuonnakin vaikkei tästä reissusta paljon jäänyt kerrottavaa..
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas tylsä ja kuiva reissu. Yhtään ei tullu juotua ja hauskaa hetkeä en matkalta löytänyt. Turkulaisena perusurpona taidan lähteä mukaan ensivuonnakin vaikkei tästä reissusta paljon jäänyt kerrottavaa..
![]()
![]()
mä oon ainakin pärjänny ilmankin. Pipoa sen sijaan kaipaa vähän kylmälläPipoja saa kaupasta, mutta kadonneelle älylle ei kai ole mitään tehtävissä?Kiitos matkaseurasta ja siitä että potkitte väyneeseen vähän vauhtia ettei mennyt koko reissu ohi. Vielä kun selitätte miten nukkuessaan voi hukata pipon...![]()
ihmettelen lähinnä että mit vit on tapahtunu? ja mitenhän voi se venäläispariskunta joita puskit härän lailla..?Kaikille jotka sitä ihmettelee, Sari on ihan kunnossa... pithän taas meitin talous pitää maine ylhäällä, ambulanssin kautta hotellille![]()
niin nohKukas hänen käski ajaan taksilla jonnekin palelemaan sieltä lämpöisestä Amarillon käytävästä, oisitte vaan jäänyt remmiin ja mukaan tapahtumien keskipisteeseenhyvät yöunet takana(12h) ja elämä tuntuu hyvältä.ei ole edes krapulaa joten edessä oleva työpäiväkään ei pelota![]()
tämä reissu menee kyllä ehdottomaan eliittiin kaikista ördäyskännäys reissuista.kun ottaa huomioon osallistuja määrän niin hyvinhän se meni kaikin puolin.eikä mulla ainakaan ole valittamista ruoasta.
ps.vaimo otti sit saigonii eli saikkuu eli sairaslomaa.kovasti sitä on oksettanu koko yöntiedä sitten mistä johtuu,mutta kuumetta ei varmaan saa viinalla aikaan![]()
![]()
![]()
Ja ei kun kuumemittari huuleen sekä kuumaa rommia, niin johan alkaa homma pelittää.
Kiitos myös Espoon saitsiingistä.. Toivottavasti myös kaveri ehti himaan ennen otsavuotoa..![]()
Aika nopsaan sieltä Mankkaalta kummiskin ehti Tikkurilaan ja kiitos myös matka-avustuksesta.![]()
Tervetuloa kuluttelemaan sitä lahjakorttia Joululahjoihin.
t. Hiukan väsähtänyt Spagetti
Hittoakos osuivat tielleihmettelen lähinnä että mit vit on tapahtunu? ja mitenhän voi se venäläispariskunta joita puskit härän lailla..?Kaikille jotka sitä ihmettelee, Sari on ihan kunnossa... pithän taas meitin talous pitää maine ylhäällä, ambulanssin kautta hotellille![]()
![]()
Ärsyttää ku kaikki kehuu miten kivaahauskaamukavaa siellä oli...
Totta...jos vaikka ens vuonna sitÄh, pakko lähteä ens vuonna mukaan...
Voi luoja miten sulonen pentu!!!!Ps. Minun on annettu ymmärtää, että olen jurpoillut reissussa
![]()
Pyydän nöyrimmästi anteeksi
Voi luoja miten sulonen pentu!!!!Ps. Minun on annettu ymmärtää, että olen jurpoillut reissussa
Pyydän nöyrimmästi anteeksi![]()
Mutta huomaathan, mikä silläkin pilkistää tuolla jalkojen välissä...Voi luoja miten sulonen pentu!!!!![]()
No sitähän tuo Lady tarkoittikin?Mutta huomaathan, mikä silläkin pilkistää tuolla jalkojen välissä...Voi luoja miten sulonen pentu!!!!![]()
![]()
Sellanen pikkanen kikuli...Mutta huomaathan, mikä silläkin pilkistää tuolla jalkojen välissä...Voi luoja miten sulonen pentu!!!!![]()
![]()