• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
missä mä oon,ai kotona
biggrin.gif

kiitokset kaikille mukana olleille ja kaikille uusille naamoille joihin tutustuin.pitsat on tilattu ja lonkero avattu.pakko tasottaa,tää suomi on niin järkyttävää kaiken tallinnassa koetun jälkeen

petrille isoin kiitos harhaanjohtamisesta
thumbs-up.gif

e:ei osaa kirjoittaa
lookaround_orig.gif

HENIGSSÄ!

ihme kyllä
smile_org.gif

juu kiitokset kaikille ihmisille kehen tutustuin myös sille kuka tuntee sormissaan mun nännien jäljet ;)

hauskaa oli ja löysin uuden isän kuka ei pakosti suostu tunnustamaan mua mutta halaili kuitenki
smile_org.gif

täytyy sanoa että elämä ois köyhempää ilman tuota rakastamaamme kaksipyörästä laitetta mikä tuo ihmisiä yhteen näin hyvillä reissuilla!

eli iso KIITOS kaikille ja varsinki järjestäjille..

nimim.nytminäkinolensisäpiirissä!

ps.muuuuuuuuuuuuuuuuuutka eli kurvi

Curve.jpg

tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
Kivaa oli, kiitos kaikille mukanaolijoille (tai pikemminkin olioille)
smile_org.gif

Paljo oli
033102beer_1_prv.gif
ja
baaa.gif
ja varmaan jonkun verran
033102ass_1_prv.gif

Hengissä päästiin kotiinkin, toivottavasti ollaan hengissä huomenaamulla töissä/koulussa/missävaan

Isot kiitokset kaikille kanssa matkustajille sekä järkkäreille, Suzukai, et sä niin paha ryhmänjohtaja ollukaan;) Aivan mahtavaa oli taas jälleen kerran
biggrin.gif
Tulipahan annettua Petrillekin alapää pesu
tounge.gif
Kauhulla odotetaan kuvia
biggrin.gif

Ja shwoomie myönnän, se olin minä joka sun nännejä hiplas ;)

Nyt saunaan ja lisää drinksuu..
033102beer_1_prv.gif
Huhhuh, huomenna seiskaan töihin.

Mä... kotona. KIITOS
...ja kiitos Salmonille...palataan
033102beer_1_prv.gif

mä meen ny saunomaan ja muistelen hyvällä... v ...tu hauskaa oli...ainakin mulla
Kuka on piipu
confused_orig.gif
??

k i i t o s
ihanille ihmisille hyvästä fiiliksestä.
+ spesiaali kiitos järkkäreille toteutuksesta +käytännön kaikesta työstä. PUS!

Nyt olis muutamat kuvat näytillä reissusta: - kliks -

Timberlinen huonekaverina en olisi ihan varma tuosta Timpan allekirjoituksesta, vaikka nätisti se muuten olikin kaikesta varoittelusta huolimatta.

Kuvat ovat verkossa ja ne löytyvät : - klik - (Niitä saa myös kommentoida toki halutessaan tuolla)

Nimiä koitan lisäillä kuviin lähipäivinä lisää ja varmaan kun tästä väsymyksestä päästään niin voidaan hieman analysoida itse retkeäkin. Parhaamme tehtiin ja nyt on hieman takki tyhjä.

Järjestävän taholta puolelta kaikille KIITOS JA ANTEEKSI !

Hengissä himassa, kiitos kaille mukavasta viikonlopusta.(ennen kaikkea rymiksille ja järkkäreille) Viimeiset vieratkin lähti just,saunassa käyty ja nyt nukkumaan.

olipa rankka reissu
eek.gif
biggrin.gif
nyt ihan poikki maha täytetty pitsalla ja nukkumaan....kiitos kaunis järjestävälle taholle
bowdown.gif

kiva tutustua uusiin naamoihin ja ehkä joidenkin nimet jopa muistan...
wink.gif

Back