• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Asiasta viidenteen...onko jollain järjestäjällä mukana listaa mitä ruokaa on tilannut? Kaikkea pari kuukautta sitten tehnyttä ei voi enää muistaa.  
omg.gif

Osaan veikata mitä tilasin, mutta varmaksi en menisi sanomaan. Ettei vain tulisi syötyä muiden eväitä.  
tounge.gif
Meitsillä on lista ja voidaan tarkistaa sieltä mitä olet tilannut.

Asiasta viidenteen...onko jollain järjestäjällä mukana listaa mitä ruokaa on tilannut? Kaikkea pari kuukautta sitten tehnyttä ei voi enää muistaa.  
omg.gif

Osaan veikata mitä tilasin, mutta varmaksi en menisi sanomaan. Ettei vain tulisi syötyä muiden eväitä.  
tounge.gif
Multa löytyy kanssa listat sekä ruoista että huonejaosta jos unohtuu

Mun ryhmän nimistä (nimimerkkejä kun en tiedä) suurin osa oli minulle aivan uusia.
Jos vielä ryhmäläisiä sattuu tätä lukemaan, niin:
Laitan aamuksi päälle Aprilia-fleecen, saa tulla nykimään hihasta.

Tämä tunnistaminen hyvä juttu!!
Minulla/minut tunnistaa aiheeseen,tilanteeseen kuuluvasta
LIPPIKSESTA! No otsassa lukee SAAREMAA alapuolella vodka. Tarvittaessa saan lipassa olevat ledit palamaan.
Kun kävelemme kohti "ruokamestaa"illalla, saapastelen edellä ja lippa/lippis taaksepäin lamput palaen,,,,,,,,seuratkaa,,,,,johtaj,,,, noo leikkiä,mutta näinkin voidaan toimia.
biggrin.gif
   Hauskaa olla pittää,jne,,,,

Mun ryhmän nimistä (nimimerkkejä kun en tiedä) suurin osa oli minulle aivan uusia.
Jos vielä ryhmäläisiä sattuu tätä lukemaan, niin:
Laitan aamuksi päälle Aprilia-fleecen, saa tulla nykimään hihasta.
Ryhmä taitaa olla varsinainen merkkikerho kun minutkin on huomaasi uskottu
biggrin.gif

Jos sitten vaikka tekis vähän töitä, joisi yksi tai kaksi olutta ja pistäisi kamat nippuun huomiselle. Aamulla CU @ Skatta.

Aika lähelle ainakin, mut ainahan hukkaprosentille on luotava tilaa. Millään en jaksais tota helmitaulua ottaa mukaan
tounge.gif
..

Aivan loistavaa, olen raapinutkin jo pari päivää kupolia jotta mitäköhän ruokaa sitä tuli tilattua...(?)
Sulla on liharuoka valittuna niinkuin suurimmalla osalla porukasta. Kanaa on tilattu sellaiset yhdeksän annosta.

Scuuballakin on liharuoka valittuna ja Nasulla näyttäis olevan kanaruoka valittuna, mutta nämä voidaan vielä huomenna tarkistaa. En ole ihan satavarma menikö nikit ja oikeat nimet oikein.

Mut ja Petterin tunnistaa huomenna Kahvilasta siitä että meillä on pinkka lippuja käsissä
wink.gif

Erityistuntomerkkeinä on se että ollaan molemmat pieniä ja hiljaisia..
Varmaan erään yhdistyksen staff-paitakin saattaa olla päällä.

Hyvä näin, koska haluan pullon punkkua itselleni...  
wink.gif

Niin, ja tänään lähdetään...  
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif

Piristeiden voimalla uuteen päivään; no sleep ´till...jotain
smile_org.gif

Tunnin päästä taksiin ja satamaan notkumaan.

Back