• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Goes Tallinn 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ok, kaikesta huolimatta. Mikk@
Oliks tää ilmoittautuminen ?
smile_org.gif
Jep, täytyyhän jonkun tulla kiukuttelemaan.
blush.gif
Ok, eli 1 paikka enää vapaana - nyt nopeimmalle!

bawling.gif
myöhästyin totaalisesti, jos jostain ihmeestä löytyy paikka niin lähtisin mielelläni messiin.

Voisin emännän kanssa lähtee messiin jos peruutuspaikkoja löuytyy, eli yx orggilainen ja viaras. Kele kun toi mamma on hämeestä, ni ei ehtiny aikasemmin.
No keles. Enks mä ehtinykkään noille lisäpaikoille?? Ilmoittauduin meinaan just ja maksunkin laitoin saman tien ossuuspankista. Emäntä ei lähde messiin. Ymmärsi ihan itte kieltäytä.
062802jumpie_prv.gif

Voisin emännän kanssa lähtee messiin jos peruutuspaikkoja löuytyy, eli yx orggilainen ja viaras. Kele kun toi mamma on hämeestä, ni ei ehtiny aikasemmin.
No keles. Enks mä ehtinykkään noille lisäpaikoille?? Ilmoittauduin meinaan just ja maksunkin laitoin saman tien ossuuspankista. Emäntä ei lähde messiin. Ymmärsi ihan itte kieltäytä.
062802jumpie_prv.gif
Kyllä, sä ehdit. Sulle on 2 paikkaa varauksessa kuten laitoin sulle yv:llä jo pari päivää sitten. Laitan uusiksi.

062802jumpie_prv.gif
Kyllä, sä ehdit. Sulle on 2 paikkaa varauksessa kuten laitoin sulle yv:llä jo pari päivää sitten. Laitan uusiksi.[/quote]
Asia klaari.
withstupid.gif
Ilmoittauduttu ja maksettu. Tais se yx paikkakin mennä jo, joka jäi emännältä vapaaks?? Kukaan kämppistä vaille?? Kuorsaan, yleensä valloitan "ilmaherruuden", olen helvetin vanha ja tyhmä, mikä näkyy näistä viesteistäkin.
nixweiss.gif

Back