Ok, eli 1 paikka enää vapaana - nyt nopeimmalle!Jep, täytyyhän jonkun tulla kiukuttelemaan.Oliks tää ilmoittautuminen ?Ok, kaikesta huolimatta. Mikk@![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, eli 1 paikka enää vapaana - nyt nopeimmalle!Jep, täytyyhän jonkun tulla kiukuttelemaan.Oliks tää ilmoittautuminen ?Ok, kaikesta huolimatta. Mikk@![]()
![]()
Se oli sitten siinä, matka täynnä!Avecille varaisin yhden vielä!!!
Olet ensimmäisenä jonossa peruutuspaikalle.myöhästyin totaalisesti, jos jostain ihmeestä löytyy paikka niin lähtisin mielelläni messiin.![]()
No keles. Enks mä ehtinykkään noille lisäpaikoille?? Ilmoittauduin meinaan just ja maksunkin laitoin saman tien ossuuspankista. Emäntä ei lähde messiin. Ymmärsi ihan itte kieltäytä.Voisin emännän kanssa lähtee messiin jos peruutuspaikkoja löuytyy, eli yx orggilainen ja viaras. Kele kun toi mamma on hämeestä, ni ei ehtiny aikasemmin.
Kyllä, sä ehdit. Sulle on 2 paikkaa varauksessa kuten laitoin sulle yv:llä jo pari päivää sitten. Laitan uusiksi.No keles. Enks mä ehtinykkään noille lisäpaikoille?? Ilmoittauduin meinaan just ja maksunkin laitoin saman tien ossuuspankista. Emäntä ei lähde messiin. Ymmärsi ihan itte kieltäytä.Voisin emännän kanssa lähtee messiin jos peruutuspaikkoja löuytyy, eli yx orggilainen ja viaras. Kele kun toi mamma on hämeestä, ni ei ehtiny aikasemmin.![]()
Noniin, nyt sullakin olisi paikka ja jonolista peruutuspaikoille on taas tyhjä.myöhästyin totaalisesti, jos jostain ihmeestä löytyy paikka niin lähtisin mielelläni messiin.![]()
Kyllä, sä ehdit. Sulle on 2 paikkaa varauksessa kuten laitoin sulle yv:llä jo pari päivää sitten. Laitan uusiksi.[/quote]No keles. Enks mä ehtinykkään noille lisäpaikoille?? Ilmoittauduin meinaan just ja maksunkin laitoin saman tien ossuuspankista. Emäntä ei lähde messiin. Ymmärsi ihan itte kieltäytä.![]()
Joo, menihän se Mimmalle.Tais se yx paikkakin mennä jo, joka jäi emännältä vapaaks??
Eiköhän tuo sihteerikkömme Sumppa "Unelma Säleikkö" Suvi bongaa ne hillot tililtä ilman kuittaustakinainiin, pitääkös sitä munki ilmotella et maksu on matkalla![]()
niinmutku tahdoin vain apinoida muitaEiköhän tuo sihteerikkömme Sumppa "Unelma Säleikkö" Suvi bongaa ne hillot tililtä ilman kuittaustakinainiin, pitääkös sitä munki ilmotella et maksu on matkalla![]()
![]()
Tarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.ja maksettu ossuuspankista jotta mukana ollaan. kiitos ja
paikkansa mulle lahjoittaneelle![]()