Ja viel paikka sun huoneeseenTarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.ja maksettu ossuuspankista jotta mukana ollaan. kiitos ja
paikkansa mulle lahjoittaneelle![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja viel paikka sun huoneeseenTarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.ja maksettu ossuuspankista jotta mukana ollaan. kiitos ja
![]()
No okei. Mä oon sitten joustava. Lupaan et en kuorsaa, valloita ilmaherruutta ja muutenkin koitan olla fiksumpi kun oonkaan.Ja viel paikka sun huoneeseenTarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.ja maksettu ossuuspankista jotta mukana ollaan. kiitos ja
![]()
![]()
Oitis sijoitin vähät varani tähän, eli maksettu.Cometriderille aukesi juuri paikka, lisäksi on vielä 1 paikka kokonaan vapaana ! Nopein tähän ketjuun ilmoittautuva saa varausohjeet privaan.
Voit myydä paikkasi suoraan toiselle MotOrg ry:n jäsenelle, vaihdosta sinun tulee ilmoittaa meille. Jos kyseessä on ry:n ulkopuolinen henkkilö tarvitsee sinun tai hänen maksaa 30e lisää ry:n tilille.JOS sen joudun perumaan, niin miten homma toimii? Siis jos saan tilalleni jonkun, niin periaatteessa "sen jonkun" matka on jo maksettu eli tää maksaa mulle? Vai hä?
Hej tack, nopiaa toimintaa.Voit myydä paikkasi suoraan toiselle MotOrg ry:n jäsenelle, vaihdosta sinun tulee ilmoittaa meille. Jos kyseessä on ry:n ulkopuolinen henkkilö tarvitsee sinun tai hänen maksaa 30e lisää ry:n tilille.JOS sen joudun perumaan, niin miten homma toimii? Siis jos saan tilalleni jonkun, niin periaatteessa "sen jonkun" matka on jo maksettu eli tää maksaa mulle? Vai hä?
Kyllä vain, sä olet pikapikaa mukanamä taidan olla mukana![]()
jos vaikka viltun kans pääsis samaan koppiin![]()
Kyllä vain, sä olet pikapikaa mukanamä taidan olla mukana![]()
jos vaikka viltun kans pääsis samaan koppiin
Ole hyvä![]()
![]()
Peruutus paikka saatu ja maksettu! jibiiMut vois laittaa jonotus listalle jos joku joutuu perumaan.
Eipä ole, mutta olet tokana nyt listalla - laskujeni mukaan...Olisko peruutuspaikkaa tarjolla?
Yksi paikka vapautui kokonaan, eli parempi puoliskoni ei ehdikään, joten jonotuslistan ykkönen janne78 pikaista privaa jos olet vielä lähdössä!onko paikkoja vapaana??? haluaako joku myydä lippunsa?![]()