• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Goes Tallinn 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802jumpie_prv.gif
ja maksettu ossuuspankista jotta mukana ollaan. kiitos ja
bowdown.gif
paikkansa mulle lahjoittaneelle
Tarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.
062802jumpie_prv.gif
Ja viel paikka sun huoneeseen
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
ja maksettu ossuuspankista  jotta mukana ollaan. kiitos ja
bowdown.gif
paikkansa mulle lahjoittaneelle
Tarttee panna vaimokkeelle kiitokset, jotta ymmärs jäädä pois. Sehän oli "naispaikka" joka jäi, et meni sit ihan oikein.
062802jumpie_prv.gif
Ja viel paikka sun huoneeseen
biggrin.gif
No okei. Mä oon sitten joustava. Lupaan et en kuorsaa, valloita ilmaherruutta ja muutenkin koitan olla fiksumpi kun oonkaan.
biggrin.gif

just nyt maksettu Sampopankista....
062802jumpie_prv.gif

eipä taideta mua matkalle hyväksyä kun vieläki näyttää etten oo maksanut,siis virpi77+lihamenu ja aamupala on laitettu tulemaan 26.9.

Cometriderille aukesi juuri paikka, lisäksi on vielä 1 paikka kokonaan vapaana ! Nopein tähän ketjuun ilmoittautuva saa varausohjeet privaan.

Mulle aukeni vapaaksi tuo vkl. Tulen nauttimaan sivistyneestä seurastanne pitkästä aikaa....

edit. ei orggilaisten yhteydessä sivistynyttä seuraa meinaa edes osata kirjoittaa oikein.

Hei ihan näin äkkiseltään tulikin ilmi sellanen juttu, et saatan olla Afrikan biitsillä makoilemassa juurikin tuolloin kun pitäisi Tallinnaan tulla. JOS sen Tallinnan reissun joudun perumaan, niin miten homma toimii? Siis jos saan tilalleni jonkun, niin periaatteessa "sen jonkun" matka on jo maksettu eli tää maksaa sitte mulle? Vai hä?

Edit. Afrikan lippuja ei siis ole vielä varattu, mutta ne tarvis aika pian varata..
wink.gif

JOS sen joudun perumaan, niin miten homma toimii? Siis jos saan tilalleni jonkun, niin periaatteessa "sen jonkun" matka on jo maksettu eli tää maksaa mulle? Vai hä?
Voit myydä paikkasi suoraan toiselle MotOrg ry:n jäsenelle, vaihdosta sinun tulee ilmoittaa meille. Jos kyseessä on ry:n ulkopuolinen henkkilö tarvitsee sinun tai hänen maksaa 30e lisää ry:n tilille.

JOS sen joudun perumaan, niin miten homma toimii? Siis jos saan tilalleni jonkun, niin periaatteessa "sen jonkun" matka on jo maksettu eli tää maksaa mulle? Vai hä?
Voit myydä paikkasi suoraan toiselle MotOrg ry:n jäsenelle, vaihdosta sinun tulee ilmoittaa meille. Jos kyseessä on ry:n ulkopuolinen henkkilö tarvitsee sinun tai hänen maksaa 30e lisää ry:n tilille.
Hej tack, nopiaa toimintaa.

onko paikkoja vapaana??? haluaako joku myydä lippunsa?
confused_orig.gif
Yksi paikka vapautui kokonaan, eli parempi puoliskoni ei ehdikään, joten jonotuslistan ykkönen janne78 pikaista privaa jos olet vielä lähdössä!

Lisäksi: Tarjolla menomatkalle yksi meriaamiainen (minun), sillä "joudun" sattuneesta syysta lähtemään Tallinnaan jo perjantaina edeltäkäsin.
033102beer_1_prv.gif

Back