• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Goes Tallinn 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ja arvatkaas...

3 pisteen vihje, Tasari ei tule toistumaan, tana  
biggrin.gif
Noniin, nyt alkaa kuulostaa asialta. Kai sulaahulluutta lähtee kans?
pitääpäs muistutella...

Eiköhän mekin JP:een kanssa tälle reissulle lähdetä.. Pitkästä aikaa pääsee ORGilaisten kanssa
033102beer_1_prv.gif

Emmää taida uskaltaa enää? Näiwwanha piaru kehtaa nuarien urhojen ja urhottarien sekaan..... Viime kerralla meni vähä muisti ja sitte mua kiusattiin....
eek.gif

Taitaapa taas tulla lähtö Tallinnaan jos ei MITÄÄN muuta parempaa tekemistä tollekaan viikonlopulle keksi
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Kuullostais erittäin houkuttelevalta, mutta ei taida uskaltaa lähteä kun vaimolla on laskettuaika parin viikon päästä tuosta ajankohdasta
nixweiss.gif

Emmää taida uskaltaa enää? Näiwwanha piaru kehtaa nuarien urhojen ja urhottarien sekaan..... Viime kerralla meni vähä muisti ja sitte mua kiusattiin....
eek.gif
Sua kukaan oo kiusannu, mähän vallan kiittelin hellydestä ja huolenpidosta...
wink.gif
tounge.gif

Että ei muuta ku mukaan vaan, kukas mua taluttaa pitkin Tallinnan katuja, ku mennään Petrin ohjeilla eteenpäin ja mennään sitte vähän pitemmän kaavan mukaan?
tounge.gif

Ties minkälaisia Afrikka-baareja tällä kertaa löydetään!
biggrin.gif
buttrock.gif

Back