pitääpäs muistutella...Noniin, nyt alkaa kuulostaa asialta. Kai sulaahulluutta lähtee kans?ja arvatkaas...
3 pisteen vihje, Tasari ei tule toistumaan, tana![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitääpäs muistutella...Noniin, nyt alkaa kuulostaa asialta. Kai sulaahulluutta lähtee kans?ja arvatkaas...
3 pisteen vihje, Tasari ei tule toistumaan, tana![]()
Tervetuloa kerhoon, itelläkin se sitä teki alussa aika usein...Prkl...tuon talon rakentaminen taitaa mennä edelleen tämänkin tapahtuman eteen![]()
Mie aattelin lähteä tänä vuonna mukaanPitää keksiä sitten joku muu..![]()
No niihän jo vähän lupailit lauantaina. Hienoo.Eiköhän mekin JP:een kanssa tälle reissulle lähdetä.. Pitkästä aikaa pääsee ORGilaisten kanssa![]()
Eiköhän mekin JP:een kanssa tälle reissulle lähdetä.. Pitkästä aikaa pääsee ORGilaisten kanssa![]()
Mitä väliä? Kunhan vaan pääsee mukaan!mitä kustantaa?
Hinnat ja muut lisäinfot tulee myöhemmin julki. Ry:n jäsenet pääsee tietty halvemmalla mukaan ku muut.Mukana*2(?), mitä kustantaa?
Eikö silloin ole 2vko pelivaraa?Kuullostais erittäin houkuttelevalta, mutta ei taida uskaltaa lähteä kun vaimolla on laskettuaika parin viikon päästä tuosta ajankohdasta![]()
Sua kukaan oo kiusannu, mähän vallan kiittelin hellydestä ja huolenpidosta...Emmää taida uskaltaa enää? Näiwwanha piaru kehtaa nuarien urhojen ja urhottarien sekaan..... Viime kerralla meni vähä muisti ja sitte mua kiusattiin....![]()
Mä vähän lupasin jo, etten mä tänävuonna paljoo eksytä jengiä.Että ei muuta ku mukaan vaan, kukas mua taluttaa pitkin Tallinnan katuja, ku mennään Petrin ohjeilla eteenpäin ja mennään sitte vähän pitemmän kaavan mukaan?
Ties minkälaisia Afrikka-baareja tällä kertaa löydetään!
No sehän riippuu ihan siitä kuinka hyvin osaat suostutella200% mukana. Josko toi emäntäki suostuis taas mukaan.