Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipäkait sit otetaanko .ORG! survival trip - ja pyritään etetnemään mun datsunilla Tahkolle saakka? Takuuta perille pääsystä ei ole, ja autossa ei toimi cd ja radiosta kuuluu vaan NovaJoutuu skippaamaan tän reissun, joten kyytiläiset joutuu hakemaan muita kyytejä, sori.
Ei tossa muuten mitään, mutta jos radiossa soi vaan Nova niin silloin menee matka aika vaaralliseksNo eipäkait sit otetaanko .ORG! survival trip - ja pyritään etetnemään mun datsunilla Tahkolle saakka? Takuuta perille pääsystä ei ole, ja autossa ei toimi cd ja radiosta kuuluu vaan NovaJoutuu skippaamaan tän reissun, joten kyytiläiset joutuu hakemaan muita kyytejä, sori.mut se ei pelaa joka pelkää![]()
![]()
Mersu vois joutaa lainaks. Jos joku heittäis meidät ylihuomenna (eli torstaina) illalla lentokentälle ja hakis sit seuraavana perjantaina AAAIKASIN aamulla poisNo eipäkait sit otetaanko .ORG! survival trip - ja pyritään etetnemään mun datsunilla Tahkolle saakka? Takuuta perille pääsystä ei ole, ja autossa ei toimi cd ja radiosta kuuluu vaan NovaJoutuu skippaamaan tän reissun, joten kyytiläiset joutuu hakemaan muita kyytejä, sori.mut se ei pelaa joka pelkää![]()
![]()
Aina se kyyti jostain löytyy, omatkin matkat tässä hieman auki - kun ei tiedä kestääkö tuo extreme-datsun ees lähtöpäivään astiOnko tonne nyt sitten menossa jotain minibussia mistä tuolla aikasemmin kaavailtiin vai onko se ajatus jo ammuttu alas? ..oon tässä ihan kahen vaiheilla että lähenkö vai lähenkö mutta kyyti puuttuu![]()
okei sitten.. mää otan ton Rimmonin matkan ku se sitä kaupitteleeAina se kyyti jostain löytyy, omatkin matkat tässä hieman auki - kun ei tiedä kestääkö tuo extreme-datsun ees lähtöpäivään astiOnko tonne nyt sitten menossa jotain minibussia mistä tuolla aikasemmin kaavailtiin vai onko se ajatus jo ammuttu alas? ..oon tässä ihan kahen vaiheilla että lähenkö vai lähenkö mutta kyyti puuttuu![]()
![]()
Messiin vaan...
Pääsen, jos kerran niin lähelle viittitte tulla.Aikataulun voinkin päättää vaiks nyt. Lähtö Suomen kulttuurin kehdosta klo 10.00. Pääsetsä Hämeenlinnaan? Se ei aiheuta mitään pahaa lenkkiä
Hienoa että asennetta vielä löytyy!okei sitten.. mää otan ton Rimmonin matkan ku se sitä kaupitteleeAina se kyyti jostain löytyy, omatkin matkat tässä hieman auki - kun ei tiedä kestääkö tuo extreme-datsun ees lähtöpäivään astiOnko tonne nyt sitten menossa jotain minibussia mistä tuolla aikasemmin kaavailtiin vai onko se ajatus jo ammuttu alas? ..oon tässä ihan kahen vaiheilla että lähenkö vai lähenkö mutta kyyti puuttuu![]()
![]()
Messiin vaan...![]()
Vuokraamaan joudutPääsen, jos kerran niin lähelle viittitte tulla.Aikataulun voinkin päättää vaiks nyt. Lähtö Suomen kulttuurin kehdosta klo 10.00. Pääsetsä Hämeenlinnaan? Se ei aiheuta mitään pahaa lenkkiä
Aikataulun tsekkaan huomenna, jos sais pekkasen tai sitten otan kamat mukaan ja suoraan duunista varaamalla puolikkaan. Mahtuuko sukset johonkin vai vuokraanko?
petu ja mä tullaan samalla kyydillä mut saattaa olla et turunporukan kuljetuksen kanssa juottaudutaan jossain matkan vaiheessa samaan kuljetukseenOlisko niin, että P e t u on tulossa pgr81 kyydillä ja Miqa on vielä vailla kyytiä?
Pannulle ei ole kuljetusvälinettä nyt kun rimmoni ei lähde, toinen ongelma on ruoanlaittajan ja organisoijan puute. Alkaa olemaan aika kireä aikataulu moista alkaa vääntämään / rahoja keräämään.Mites toi ruokailupuoli... onko tarkoitus nyt sitä paellapannua paistatella?
Joo ei oo vielä toistaseksi kyytiä joten jos päätät lähtee mesellä niin hyppään kyytiin. Sunnuntaillisesta ajokunnostani en ole mitenkään vissi mutta kyllä mää yleensä vähemmän oon ollu juovuksissa viimeisenä päivänä ku sääYritin ottaa selvää tästä ketjusta, että kuka milläkin välineellä paikalle tulee ja lisäsin ne tuohon ensimmäiseen viestiin.
Korjatkaa, jos siellä joku on väärin... ja kyytiä tarjoavat ja halukkaat voisivat asiaa selkeyttää tässä ketjussa.
Siivosin samalla ketjusta kaikkea shittiä pois, jotta jotain tolkkua tästä matkasta saatais, vaikkei näillä reissuilla aina tokku ole mukana ollutkaan.![]()
Mikäli autopaikkoja ei tarpeeksi saada, voisin tarvittaessa ottaa käyttöön meitsin Mesen, mutta se edellyttää, että joku muu ajaa takaisin. Halukkaat ilmoittautukoot. Autoon mahtuu 2+2, joka käytännössä tarkoittaa pitkällä matkalla kuljettajan lisäksi kahta henkilöä. Voisin pääsiäisen aikaan ruuvailla suksiboksia katolle, mikäli kuski paluumatkalle löytyy.
Miqa on vielä vailla kyytiä?
Pidetään tota varasuunnitelmana.Joo ei oo vielä toistaseksi kyytiä joten jos päätät lähtee mesellä niin hyppään kyytiin. Sunnuntaillisesta ajokunnostani en ole mitenkään vissi mutta kyllä mää yleensä vähemmän oon ollu juovuksissa viimeisenä päivänä ku sää![]()