• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aikataulun voinkin päättää vaiks nyt. Lähtö Suomen kulttuurin kehdosta klo 10.00. Pääsetsä Hämeenlinnaan? Se ei aiheuta mitään pahaa lenkkiä

Joutuu skippaamaan tän reissun, joten kyytiläiset joutuu hakemaan muita kyytejä, sori.
No eipäkait sit otetaanko .ORG! survival trip - ja pyritään etetnemään mun datsunilla Tahkolle saakka? Takuuta perille pääsystä ei ole, ja autossa ei toimi cd ja radiosta kuuluu vaan Nova
biggrin.gif
mut se ei pelaa joka pelkää
wink.gif

Joutuu skippaamaan tän reissun, joten kyytiläiset joutuu hakemaan muita kyytejä, sori.
No eipäkait sit otetaanko .ORG! survival trip - ja pyritään etetnemään mun datsunilla Tahkolle saakka? Takuuta perille pääsystä ei ole, ja autossa ei toimi cd ja radiosta kuuluu vaan Nova
biggrin.gif
wink.gif
Ei tossa muuten mitään, mutta jos radiossa soi vaan Nova niin silloin menee matka aika vaaralliseks
tounge.gif

biggrin.gif
wink.gif
Mersu vois joutaa lainaks. Jos joku heittäis meidät ylihuomenna (eli torstaina) illalla lentokentälle ja hakis sit seuraavana perjantaina AAAIKASIN aamulla pois
wink.gif

Onko tonne nyt sitten menossa jotain minibussia mistä tuolla aikasemmin kaavailtiin vai onko se ajatus jo ammuttu alas? ..oon tässä ihan kahen vaiheilla että lähenkö vai lähenkö mutta kyyti puuttuu
blush.gif

Onko tonne nyt sitten menossa jotain minibussia mistä tuolla aikasemmin kaavailtiin vai onko se ajatus jo ammuttu alas? ..oon tässä ihan kahen vaiheilla että lähenkö vai lähenkö mutta kyyti puuttuu
blush.gif
Aina se kyyti jostain löytyy, omatkin matkat tässä hieman auki - kun ei tiedä kestääkö tuo extreme-datsun ees lähtöpäivään asti
biggrin.gif

Messiin vaan...

blush.gif
Aina se kyyti jostain löytyy, omatkin matkat tässä hieman auki - kun ei tiedä kestääkö tuo extreme-datsun ees lähtöpäivään asti
biggrin.gif

Messiin vaan...
okei sitten.. mää otan ton Rimmonin matkan ku se sitä kaupittelee
smile_org.gif

Aikataulun voinkin päättää vaiks nyt. Lähtö Suomen kulttuurin kehdosta klo 10.00. Pääsetsä Hämeenlinnaan? Se ei aiheuta mitään pahaa lenkkiä
Pääsen, jos kerran niin lähelle viittitte tulla.
Aikataulun tsekkaan huomenna, jos sais pekkasen tai sitten otan kamat mukaan ja suoraan duunista varaamalla puolikkaan. Mahtuuko sukset johonkin vai vuokraanko?

blush.gif
biggrin.gif

Messiin vaan...
okei sitten.. mää otan ton Rimmonin matkan ku se sitä kaupittelee
smile_org.gif
Hienoa että asennetta vielä löytyy!
Samaa muillekkin empijöille, kyllä teitä vielä on. Mukaan vain mahtavaan reissuun, kannattaa.
Nimim. Lienee 5:s vuosi....
biggrin.gif

Pääsen, jos kerran niin lähelle viittitte tulla.
Aikataulun tsekkaan huomenna, jos sais pekkasen tai sitten otan kamat mukaan ja suoraan duunista varaamalla puolikkaan. Mahtuuko sukset johonkin vai vuokraanko?
Vuokraamaan joudut

Hyvin pitkälti lähtisin siitä, että se pikkubussi on lähdössä
thumbs-up.gif

Koht vois olla myös kiva tietää, pitäiskö perjantain vapaana, vai olisko lähtö vasta illalla?
omg.gif
smile_org.gif

Yritin ottaa selvää tästä ketjusta, että kuka milläkin välineellä paikalle tulee ja lisäsin ne tuohon ensimmäiseen viestiin.

Korjatkaa, jos siellä joku on väärin... ja kyytiä tarjoavat ja halukkaat voisivat asiaa selkeyttää tässä ketjussa.

Siivosin samalla ketjusta kaikkea shittiä pois, jotta jotain tolkkua tästä matkasta saatais, vaikkei näillä reissuilla aina tokku ole mukana ollutkaan.
033102beer_1_prv.gif

Mikäli autopaikkoja ei tarpeeksi saada, voisin tarvittaessa ottaa käyttöön meitsin Mesen, mutta se edellyttää, että joku muu ajaa takaisin. Halukkaat ilmoittautukoot. Autoon mahtuu 2+2, joka käytännössä tarkoittaa pitkällä matkalla kuljettajan lisäksi kahta henkilöä. Voisin pääsiäisen aikaan ruuvailla suksiboksia katolle, mikäli kuski paluumatkalle löytyy.

Miqa on vielä vailla kyytiä?

Tarpeen vaatiessa olen valmis luovuttamaan "bussi-lippuni" jollekkin ja ottamaan 2 henkeä corollaan, jonka kyytiin mahtuu lisäksi 3x n.180 cm sukset/lauta. Joten kyyteihin voi lisätä vara-kyydiksi meikäläisen "teini-korollan". Eiköhän kaikki pääse perille autokyydillä.
062802jumpie_prv.gif

edit:
Aikataulullisesti olen valmis starttaamaan vaikka heti 04:00, jolloin kerkeää laskemaan heti rinteiden auettua 9:30.
wink.gif

Mites toi ruokailupuoli... onko tarkoitus nyt sitä paellapannua paistatella?
Pannulle ei ole kuljetusvälinettä nyt kun rimmoni ei lähde, toinen ongelma on ruoanlaittajan ja organisoijan puute. Alkaa olemaan aika kireä aikataulu moista alkaa vääntämään / rahoja keräämään.

Jos joku saa pannun kuljetettua (+ rimmonin yleensä lainaamaan pannua), sekä löytää ruoanlaittajan niin mikäs siinä. Kyllä paellasetti toimii
smile_org.gif

Yritin ottaa selvää tästä ketjusta, että kuka milläkin välineellä paikalle tulee ja lisäsin ne tuohon ensimmäiseen viestiin.

Korjatkaa, jos siellä joku on väärin... ja kyytiä tarjoavat ja halukkaat voisivat asiaa selkeyttää tässä ketjussa.

Siivosin samalla ketjusta kaikkea shittiä pois, jotta jotain tolkkua tästä matkasta saatais, vaikkei näillä reissuilla aina tokku ole mukana ollutkaan.  
033102beer_1_prv.gif

Mikäli autopaikkoja ei tarpeeksi saada, voisin tarvittaessa ottaa käyttöön meitsin Mesen, mutta se edellyttää, että joku muu ajaa takaisin. Halukkaat ilmoittautukoot. Autoon mahtuu 2+2, joka käytännössä tarkoittaa pitkällä matkalla kuljettajan lisäksi kahta henkilöä. Voisin pääsiäisen aikaan ruuvailla suksiboksia katolle, mikäli kuski paluumatkalle löytyy.

Miqa on vielä vailla kyytiä?
Joo ei oo vielä toistaseksi kyytiä joten jos päätät lähtee mesellä niin hyppään kyytiin. Sunnuntaillisesta ajokunnostani en ole mitenkään vissi mutta kyllä mää yleensä vähemmän oon ollu juovuksissa viimeisenä päivänä ku sää  
tounge.gif

Olisko tuolla jotakin muuta tekemistä juopottelun lisäksi
cool.gif
Mäenlasku ei oikein jaksa kiinnostaa.. Onkohan tuolla mahdollista vuokrata moottorikelkkaa vai onkohan siellä ylipäätään luntakaan?

Voihan tuolta vuokrata kelkan. Tekis mieli itekkin vuokrata, mutta tuo oma finanssipolitiikka ei taida antaa myöden. Plus tota ei passaa tehdä "pikku" hönössä, niinku se mäenlasku olis yhtään turvallisempaa...
biggrin.gif

Joo ei oo vielä toistaseksi kyytiä joten jos päätät lähtee mesellä niin hyppään kyytiin. Sunnuntaillisesta ajokunnostani en ole mitenkään vissi mutta kyllä mää yleensä vähemmän oon ollu juovuksissa viimeisenä päivänä ku sää
tounge.gif
Pidetään tota varasuunnitelmana.

Mä testailen suksiboksia katolle tässä pääsiäisenä... niin saadaan kaljat kylmäks.

Back