Doddih, harmi ettei meidän mökissä taida olla nettiä - ois voinu virittää nettikameran viikonlopuksi sinneTäältä voi tarkkailla sääoloja nettikameran välityksellä Tahkolla:
http://www.tahko.com/index.php?action=uutiset&mode=2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Doddih, harmi ettei meidän mökissä taida olla nettiä - ois voinu virittää nettikameran viikonlopuksi sinneTäältä voi tarkkailla sääoloja nettikameran välityksellä Tahkolla:
http://www.tahko.com/index.php?action=uutiset&mode=2
Onhan toi kamera tonne Pehkuun sentään suunnattu, sehän on meidän toinen koti.Doddih, harmi ettei meidän mökissä taida olla nettiä - ois voinu virittää nettikameran viikonlopuksi sinneEi oikein gerpsillä viiti jauhaa tota kun se on niin pirun hidasta...![]()
ehkä taitaa olla vaan ihan hyvä että ei oo...Doddih, harmi ettei meidän mökissä taida olla nettiä - ois voinu virittää nettikameran viikonlopuksi sinneTäältä voi tarkkailla sääoloja nettikameran välityksellä Tahkolla:
http://www.tahko.com/index.php?action=uutiset&mode=2Ei oikein gerpsillä viiti jauhaa tota kun se on niin pirun hidasta...![]()
Niin... aktiviteettia riittää. Ja jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan. Kelkkereiteille sillä ei liene asiaa, mutta jäällä saa pöristellä lainkin mukaan vapaasti. Lisäksi otan vetoleijan, jolla halukkaat saa sopivien sääolojen sattuessa harjoitella leijan käsittelyä ja miksei leijahiihtoakin jos homma alkaa sujumaanihanaa..ihanaa...huomenna pääsee elämän ensimmäistä kertaa skimbaa...jee!!! ja jos siitä selviää hengissä ni lauantaina kelkkailee.....![]()
Hei, mulle testausvuoro nro 1.Niin... aktiviteettia riittää. Ja jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan. Kelkkereiteille sillä ei liene asiaa, mutta jäällä saa pöristellä lainkin mukaan vapaasti. Lisäksi otan vetoleijan, jolla halukkaat saa sopivien sääolojen sattuessa harjoitella leijan käsittelyä ja miksei leijahiihtoakin jos homma alkaa sujumaanihanaa..ihanaa...huomenna pääsee elämän ensimmäistä kertaa skimbaa...jee!!! ja jos siitä selviää hengissä ni lauantaina kelkkailee.....![]()
![]()
Eli tekemistä riittää, ja vielä pitäis ehtiä dokaamaankin![]()
Taitaa jäädä sit vikaks sekiHei, mulle testausvuoro nro 1.
Vaatii aikaisen heräämisen lauantaina, että ehtii harrastaa krossia, kaittausta ja alamäkeä ennen pehkubaariaNiin... aktiviteettia riittää. Ja jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan. Kelkkereiteille sillä ei liene asiaa, mutta jäällä saa pöristellä lainkin mukaan vapaasti. Lisäksi otan vetoleijan, jolla halukkaat saa sopivien sääolojen sattuessa harjoitella leijan käsittelyä ja miksei leijahiihtoakin jos homma alkaa sujumaan![]()
Hei, vain nopeat elävät...Taitaa jäädä sit vikaks sekiHei, mulle testausvuoro nro 1.Turha muiden ees kuskaa kamoja mukaan
Ehjäks jää sun jäljiltä kuiteskaa![]()
![]()
Mikäs leija sulla on? Mulla on tollanen 5,4m2 Advancen Offroad. Aika kankee ja pieni, enkä oikeen oo vielä saanu jutun jujusta kiinni kun en ole uskaltautunut kovaan tuuleen. Harjoituskerratkin voi laskea yhden käden sormilla. Ota vaan leija mukaan, ei se paljoa tilaa vie, mutta voi sopivan kelin sattuessa olla hyvä backuppi jossei muutaVaatii aikaisen heräämisen lauantaina, että ehtii harrastaa krossia, kaittausta ja alamäkeä ennen pehkubaaria. Mulla on leijan mukaanotto vielä harkinnassa.![]()
Vuoroja ei jaeta, nopeat elävät. Ja tietty ne, jotka juottaa mulle paljo viinaa ja kehuu sitä kuinka hyvältä mä näytänHei, mulle testausvuoro nro 1.(MadMan @ qwerty) sanoi:Niin... aktiviteettia riittää. Ja jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan. Kelkkereiteille sillä ei liene asiaa, mutta jäällä saa pöristellä lainkin mukaan vapaasti. Lisäksi otan vetoleijan, jolla halukkaat saa sopivien sääolojen sattuessa harjoitella leijan käsittelyä ja miksei leijahiihtoakin jos homma alkaa sujumaan![]()
Joo, sää näytit niin komeelta meitin sohvalla, kun nukuitVuoroja ei jaeta, nopeat elävät. Ja tietty ne, jotka juottaa mulle paljo viinaa ja kehuu sitä kuinka hyvältä mä näytänHei, mulle testausvuoro nro 1.(MadMan @ qwerty) sanoi:Niin... aktiviteettia riittää. Ja jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan. Kelkkereiteille sillä ei liene asiaa, mutta jäällä saa pöristellä lainkin mukaan vapaasti. Lisäksi otan vetoleijan, jolla halukkaat saa sopivien sääolojen sattuessa harjoitella leijan käsittelyä ja miksei leijahiihtoakin jos homma alkaa sujumaan![]()
![]()
Aiemmin juotettuja viinoja ei lasketa... soriJoo, sää näytit niin komeelta meitin sohvalla, kun nukuit![]()
Helmee, oisko sulla vielä joku vetonaru ni voidaan keskellä yötä vetää laudat/sukset jalkoihin ja lähteä järvelle surffaamaan (jos joku siis on siinä kunnossa että pysyy vielä pyörällä pystyssäJa jos en ole vielä muistanut mainita, niin ajattelin ottaa krossipyörän mukaan, jotta sitäkin pääsee halukkaat testailemaan.
Ai joku aikoo sentään laskeakin. Olin Tahkolla viime sunnuntaina. Rinteet oli muuten tosi hyvässä kunnossa, mutta jyrkät kohdat oli aikas pahasti jäässä. Oli taas snoukkahemmot aurannu kaikki lumet alasihanaa..ihanaa...huomenna pääsee elämän ensimmäistä kertaa skimbaa...jee!!! ja jos siitä selviää hengissä ni lauantaina kelkkailee.....![]()
Narua varmasti löytyy, mut on todettu, että pyörällä hinaaminen on aikalailla berberistä, kutne Janlobkin tuossa jo veikkaili. Narun kiinnityskohta on niin ylhäällä, että jos veto tulee vähänkin enemmän sivulta, on pyörän pystyssä pitäminen todella hankalaa. Kelkalla tommonen taas onnistuu ihan hienostiHelmee, oisko sulla vielä joku vetonaru ni voidaan keskellä yötä vetää laudat/sukset jalkoihin ja lähteä järvelle surffaamaan (jos joku siis on siinä kunnossa että pysyy vielä pyörällä pystyssä)?![]()