• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.  
tounge.gif
Bluussi bailaa kuitenki meijän mökissä... Ja sammuu sit lattialle jos ei pääse omaan mökkiinsä.  
lookaround_orig.gif
Piti mariseman, miksin nukkujien puolelle, mutta tuossa tuo vastaus jo tulikin... eli katotaan ny, mistä sitä herätään...
Hienoa päästä kerrankin Tahkolle nukkumaan
biggrin.gif
. Ja B-mökissähän on sitten herätys kuudelta aamupuurolle.
Ai vasta kuudelta... Noh, ehkä tolleen lomareissulla voi niin paljon joustaa.
cool.gif

Eilen illalla tuli seuraava idea:

Miltäs kuulostaisi tahkolla ruokailu seuraavalla ajatuksella: tarjolla olisi 2 päivänä (pe & la) sapuskaa isolta paellapannulta jos vaan porukkaa innostaa.

Voisimme järjestää tyyliin esim perjantaina ja lauantaina illalla pannun kuumaksi ja porukalla pyttipannua (toisena päivänä samaa tai sitten esim paellaa tmv). Hinta olisi 10e/naama etukäteen maksettuna, sisältäen siis molempien päivien safkat.

Laita infoa mahd nopeasti innostaako idea, koska rahat kerättäisiin ennakkoon keskiviikkoon mennessä tilisiirtoina (pankki: nordea) ja noilla rahoilla ostettaisiin ruokatarpeet sinne - käteisosto paikanpäällä ei olisi mahdollista, koska sapuskaa ja tykötarpeita ostettaisiin sen mukaisesti mitä ennakkoon on saatu porukkaa maksamaan,

Ottakaahan lähtijät kantaa, tiedetään että tuskin kaikkia kiinnostaa mutta jos edes jonkunmoinen osa innostuu niin pannu kannattaa raahata mukaan.

smile_org.gif
ööö Meitä ilmottautuu nyt kolme

Mä eli mä
biggrin.gif

Rimmon ja
Esalainen - on reissussa mut me sitten maksellaan senkin eväät
biggrin.gif

Syöminen on kiva asia
smile_org.gif

otetaas kantaa....hyvä idea....mut mä taidan haluta pihviä....nam....ja annepii oli samoilla linjoilla...vaik pyttis on hyvää ni liha vei tällä kertaa voiton...
wink.gif

Hyvä idea, Jassu! Olen safkakimpassa mukana.
Jees, kerään tossa porukalta kyllä/ei vastauksia ja kassellaan kuin käy. Ihan muutaman takia ei tollasta 120cm valurautapannua kannata alkaa kuskaamaan tahkolle
biggrin.gif

Tämänhetkinen tilanne gallupissa :

kyllä
-harza-
Andy
Bluesman
Esalainen
Janlob
Jassu
Madman
Markku
Rimmon
SuzukiV2
equilibrium
jii-äm
puuwe
yammutar

ei:
piipu
annepii
ZillaR1 + isäntä

YV laitettu, vastausta odotetaan
Ace
H@nn@
Jani
Kawa600
Petri12r
Sumppa
suzukai
troyhy

... kuten kaikki hyvät ideat, niin tämäkin tuli eilen saunassa
biggrin.gif

otetaas kantaa....hyvä idea....mut mä taidan haluta pihviä....nam....ja annepii oli samoilla linjoilla...vaik pyttis on hyvää ni liha vei tällä kertaa voiton...
wink.gif
Mäkin syön pihviäkin... ja varmaan jotain hampurilasitakin.... ja paljon muutakin...
biggrin.gif
biggrin.gif
tällänen iso ihminen on tottunu syömään monta kertaa päivässä - onneks, koska se on niin mukavaa
biggrin.gif
...

...

wink.gif
Mäkin syön pihviäkin... ja varmaan jotain hampurilasitakin.... ja paljon muutakin...
biggrin.gif
biggrin.gif
tällänen iso ihminen on tottunu syömään monta kertaa päivässä - onneks, koska se on niin mukavaa
biggrin.gif
...

...
voi yammutar minkä teit.....mä unohdin kokonaa et mullki on koko aika nälkä....eihän se yks safka riitä mihinkää....
sad_orig.gif

voi olla et olis sittenki järkevää osallistua ...mä viel mietin yön yli....
smile_org.gif

Luulin että siellä enimmäkseen juodaan, eikä syödä.

Mut, voisin olla mukana tuossa kimppasafkassa.

Ei kukaan viitteis mitään kimppaboolia vielä järjestää? Tai vaikka viininmaistelutilaisuutta?
biggrin.gif

Mä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...
Jos ollaan samassa mökissä niin ilmoittaudun sun kanssa kokkailee, ennenkin hämärien muistikuvien mukaan sun kanssa pikkusessa simassa jotain mättöä väännetty
biggrin.gif
Yes, kerrankin tuuria mökkijaossa
Älä ny
biggrin.gif
viimekski keitin niin hyvät pohjaan palaneet aamupuurot ettei toista
biggrin.gif
Ai siittäkös se jännä sivumaku johtuikin  
biggrin.gif

Toivottavasti Ace ottaa Irish Coffee tarvikkeet mukaan niin saadaan taas kunnon aamupala juomat  
033102beer_1_prv.gif
Joo, kylla ainakin meidan mokissa "kahvi" aamulla maistuu....
biggrin.gif

Yllattaen loysin itseni mokki A:sta...  
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Mutta nyt yritan kylla laskea enemman kuin viimeksi, ainakin 2 laskua.
Bluussi, kai sulla on kattoteline, kerran auto rupee olee aika taynna...
wink.gif
juu, onneksi on.

Jassu, jep, safkassa mukana.

Joo, näyttää siltä että ihmisille kyllä ruoka maistuis, tänhetken tilanne :

kyllä
-harza-
Ace
Andy
Bluesman
Esalainen
Janlob
Jassu
Jani
Madman
Markku
Petri12r
Rimmon
SuzukiV2
suzukai
equilibrium
jii-äm
jii-äm2
kawa600
puuwe
troyhy
yammutar
Sumppa
Sumppa2

ei:
piipu
annepii
ZillaR1 + isäntä

YV laitettu, vastausta odotetaan
H@nn@

Joo, pakkohan se on varmistaa etta jotain saa syotya. Tai ainakin on mahdollisuus jos huvittaa, eli parempi maksaa varmuudeksi...
biggrin.gif

Kunhan siella ei paisteta mitaan nuudeleita! Riisiakin on tullu kylla syotya ihan tarpeeksi, joten Pyttis on enemman kuin tervetullut!
Ja kyllahan se boolikin onnistuu, ma voin vaantaa sellasen "toimivan" jos kaydaan vaikka ostaa jaita jostain baarista amparillinen....
wink.gif

Kuittaus tähänki. Kaippa meihinki sitä rasvasta ruokaa mahtuu...
biggrin.gif

Terveysloman idea kyllä vähän tästä kärsii...

Toivottavasti ruokailuajat sopivat meidän muun ohjelman aikatauluihin. Laitoin nyt itseni kuitenkin mukaan, koska en halua olla jengipetturi. Kympillä tosin saisi pari
033102beer_1_prv.gif
baarista, mutta koska terveysmatkalla ollaan, niin nyt jätetääm sitten ne kaksi kaljaa juomatta.

Toivottavasti ruokailuajat sopivat meidän muun ohjelman aikatauluihin. Laitoin nyt itseni kuitenkin mukaan, koska en halua olla jengipetturi.
033102beer_1_prv.gif
Eiköhän ne laiteta osumaan, ja ainahan on mahdollista ehkä duunailla vaikka parissa erässä. Eiköhän noi saada sorvattua.

Nyt näyttää siltä että safka maistuu porukalle odotettua paremmin, joten eiköhän jonkunlaiset mätöt saada duunattua
smile_org.gif

Back