• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiinnittääks muuten siivoojat verhotkin takaisin ikkunoihin ?
Tai ompeleeko uudet?
Petri otappa pari isoa lippua sit mukaan muuten
biggrin.gif
Mökkien seinään MUST!
biggrin.gif
Ne liput taitaa olla sulla... Yks lienee Italolla ja yksi jossain Rocksissa.
nixweiss.gif
Ei saa hukkaa hei!
Pitää hommaa takas ne kaks.

Joo, maksetaan vaan siivoojalle.

Niin, mitenkäs tosiaan tuo ruokapuoli, pelkällä makkarallako eletään vai pitäiskö vääntää vaikka joku peruspastahässäkkäsysteemi? Se olis nopee, helppo ja siitä sais riittävästi hiilareita päivän/illan koitoksiin. Mä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...

Niin, mitenkäs tosiaan tuo ruokapuoli, pelkällä makkarallako eletään vai pitäiskö vääntää vaikka joku peruspastahässäkkäsysteemi? Se olis nopee, helppo ja siitä sais riittävästi hiilareita päivän/illan koitoksiin. Mä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...
mä oon kans ton ite tehdyn safkan kannalla....sit ku tietää et ketkä menee mihinki mökkii ni voi paremmin sopii sitä ruoka puolta....

mä oon kans ton ite tehdyn safkan kannalla....sit ku tietää et ketkä menee mihinki mökkii ni voi paremmin sopii sitä ruoka puolta....
Haluuttekste mökkijaot jo?
biggrin.gif

Haluuttekste mökkijaot jo?
biggrin.gif
ai ollaako hätäsii.....
biggrin.gif

Mökki A: Harjula
1. Sumppa
2. Sumppa avec
3. Petri
4. Ace
5. RIMMON
6. Yammutar
7. Jassu
8. Puuwe
9. Madman
10. Tröyhy
11. Jani
12. Andy
13. Suzukai
14. SuzukiV2

Mökki B: Kumpula
1. Esalainen
2. Bluesman
3. H@nn@
4. -Harza-
5. Kawa600
6. Janlob
7. Piipu
8. annepii
9. jii-äm
10. Markku
11. equilibrium
12. ZillaR1 (koira mukana?)
13. ZillaR1 avec
14. VAPAA PAIKKA!

Näistä saa valittaa jos haluaa/ uskaltaa
biggrin.gif

Yritin parhaani jakaa jengiä ns. yönylimölyäviin, ja yöllänukkuahaluaviin (ei sammuneisiin). Kaikkien intressejä en valitettavasti tiedä, joten saa yrittää valittaa
biggrin.gif
Kokemuksen mukaan sanomista tulee jos toinen mökki ei ole "rauhoitettu" yöyöaikaan. Ja kokemus myöskin osoittaa, että yleensä ne bileet on jommassakummassa mökissä. Jos tuhottais vaan yks
biggrin.gif

Mökki A: Harjula
1. Sumppa
2. Sumppa avec
3. Petri
4. Ace
5. RIMMON
6. Yammutar
7. Jassu
8. Puuwe
9. Madman
10. Tröyhy
11. Jani
12. Andy
13. Suzukai
14. SuzukiV2

Mökki B: Kumpula
1. -Kallio- (PAIKKA MYYNNISSÄ)
2. Bluesman
3. H@nn@
4. -Harza-
5. Kawa600
6. Janlob
7. Piipu
8. annepii
9. jii-äm
10. Markku
11. equilibrium
12. ZillaR1 (koira mukana?)
13. ZillaR1 avec
14. VAPAA PAIKKA!

Näistä saa valittaa jos haluaa/ uskaltaa
biggrin.gif

Yritin parhaani jakaa jengiä ns. yönylimölyäviin, ja yöllänukkuahaluaviin (ei sammuneisiin). Kaikkien intressejä en valitettavasti tiedä, joten saa yrittää valittaa
biggrin.gif
Kokemuksen mukaan sanomista tulee jos toinen mökki ei ole "rauhoitettu" yöyöaikaan. Ja kokemus myöskin osoittaa, että yleensä ne bileet on jommassakummassa mökissä. Jos tuhottais vaan yks
biggrin.gif
Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.
tounge.gif

Mä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...
Jos ollaan samassa mökissä niin ilmoittaudun sun kanssa kokkailee, ennenkin hämärien muistikuvien mukaan sun kanssa pikkusessa simassa jotain mättöä väännetty
biggrin.gif
Yes, kerrankin tuuria mökkijaossa
Älä ny
biggrin.gif
viimekski keitin niin hyvät pohjaan palaneet aamupuurot ettei toista
biggrin.gif

Mä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...
Jos ollaan samassa mökissä niin ilmoittaudun sun kanssa kokkailee, ennenkin hämärien muistikuvien mukaan sun kanssa pikkusessa simassa jotain mättöä väännetty
biggrin.gif
Yes, kerrankin tuuria mökkijaossa
Älä ny
biggrin.gif
viimekski keitin niin hyvät pohjaan palaneet aamupuurot ettei toista
biggrin.gif
Ai siittäkös se jännä sivumaku johtuikin
biggrin.gif

Toivottavasti Ace ottaa Irish Coffee tarvikkeet mukaan niin saadaan taas kunnon aamupala juomat
033102beer_1_prv.gif

Jostain syystä poistin sen kun luin mitä olin kirjottanu
biggrin.gif
Huomasin, mutta musta tuo oli tosi nätisti kirjoitettu. Practise what you preach voisi vaan olla kova pala.
tounge.gif

Hei nyt oot ihan siveellisesti... prkl
biggrin.gif
Minä?
lookaround_orig.gif

Kävin just sivistämässä itseäni Verdin "La Traviata" -oopperan parissa, ja tunnen oloni erittäin sivistyneeksi. Se jatkuuko tuo sivistynyt olotila vielä teidän seurassanne on sitten ihan eri asia.
wink.gif

Back