Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ota lauta mukaan, kyllä siellä lasketaan. Ja siellä on iiiisoja hyppyrietä, mistä sä et uskalla laskea. Pari pientäkin löytyy meille nössöilleHei,
Mä kun olen ihan siloposki näissä org reissuissa, ni olis pari kysymystä:
1) Meinataanko siellä Tahkolla laskea mäkeä?
2) Meinataanko Tahkolla laskea mäkeä muulla kun pulkalla mökin katolta / pehkubaarista kotiin.
3) Kannattaako lasketteluvälineitä edes ottaa mukaan, vai voiko säästyneen tilan korvata jollakin juomisella?
-nimim Tietämätön![]()
Piti mariseman, miksin nukkujien puolelle, mutta tuossa tuo vastaus jo tulikin... eli katotaan ny, mistä sitä herätään...Bluussi bailaa kuitenki meijän mökissä... Ja sammuu sit lattialle jos ei pääse omaan mökkiinsä.Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.![]()
![]()
Mä meinaan pakata laudan mukaan (ja ajattelin ehkä laskeakin sillä sieltä nyppylän laelta, vaikkei mökin kattokaan kuulosta hullummalta), mutta olenkin vielä siloposkisempi. Ehkä pärjäät kuitenkin - mikäli et lauantaiaamuna ole yhtä väskä kuin Tallinnassa.1) Meinataanko siellä Tahkolla laskea mäkeä?
2) Meinataanko Tahkolla laskea mäkeä muulla kun pulkalla mökin katolta / pehkubaarista kotiin.
3) Kannattaako lasketteluvälineitä edes ottaa mukaan, vai voiko säästyneen tilan korvata jollakin juomisella?
Hienoa päästä kerrankin Tahkolle nukkumaanPiti mariseman, miksin nukkujien puolelle, mutta tuossa tuo vastaus jo tulikin... eli katotaan ny, mistä sitä herätään...Bluussi bailaa kuitenki meijän mökissä... Ja sammuu sit lattialle jos ei pääse omaan mökkiinsä.Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.![]()
![]()
Jippiaijee!!!!!!!!!!!!!!! Sain kuin sainkin vongatuksi itseni teidän joviaaliin seuraan...Nyt täytys vaan päättää että "lunastanko" ton ylimääräisen vai maksanko orgille tilille oman ilmoni mukaisesti?![]()
![]()
![]()
...ai niin kyytiäkin olisin sit vailla tietty, onko kellään tilaa, kamoja ei tuu mukaan ? Mennessä tarvittaessa voin toimia kuskinakin jos jollakulla jano mitä nyt varmaankaan ei...![]()
annepiin ja mun kyytiin mahtuu jos ei tyttö bakteereita pelkää...ai niin kyytiäkin olisin sit vailla tietty, onko kellään tilaa, kamoja ei tuu mukaan ? Mennessä tarvittaessa voin toimia kuskinakin jos jollakulla jano mitä nyt varmaankaan ei...
katos esalaisella on kova kysyntäannepiin ja mun kyytiin mahtuu jos ei tyttö bakteereita pelkää...ai niin kyytiäkin olisin sit vailla tietty, onko kellään tilaa, kamoja ei tuu mukaan ? Mennessä tarvittaessa voin toimia kuskinakin jos jollakulla jano mitä nyt varmaankaan ei...![]()
nii ja ollaa lähössä perjantai aamusta.....
edit:yammutar kerkes eka![]()
Joo, kylla ainakin meidan mokissa "kahvi" aamulla maistuu....Ai siittäkös se jännä sivumaku johtuikinÄlä nyYes, kerrankin tuuria mökkijaossaJos ollaan samassa mökissä niin ilmoittaudun sun kanssa kokkailee, ennenkin hämärien muistikuvien mukaan sun kanssa pikkusessa simassa jotain mättöä väännettyMä voin vaikka vääntää satsin ainakin meidän mökille...
viimekski keitin niin hyvät pohjaan palaneet aamupuurot ettei toista![]()
![]()
![]()
Toivottavasti Ace ottaa Irish Coffee tarvikkeet mukaan niin saadaan taas kunnon aamupala juomat![]()
Jep jep tää neiti vois tulla kyl teitin peräboksiin (kunhan ei katollekatos esalaisella on kova kysyntäannepiin ja mun kyytiin mahtuu jos ei tyttö bakteereita pelkää...ai niin kyytiäkin olisin sit vailla tietty, onko kellään tilaa, kamoja ei tuu mukaan ? Mennessä tarvittaessa voin toimia kuskinakin jos jollakulla jano mitä nyt varmaankaan ei...![]()
nii ja ollaa lähössä perjantai aamusta.....
edit:yammutar kerkes eka![]()
![]()
![]()
No saat valita - emmä suutu(paljoo
)![]()
nii ja nukkumaan mennää sit pikkukakkosen jälkeen....tämmönen meininki b mökissä.....Hienoa päästä kerrankin Tahkolle nukkumaanPiti mariseman, miksin nukkujien puolelle, mutta tuossa tuo vastaus jo tulikin... eli katotaan ny, mistä sitä herätään...Bluussi bailaa kuitenki meijän mökissä... Ja sammuu sit lattialle jos ei pääse omaan mökkiinsä.Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.![]()
. Ja B-mökissähän on sitten herätys kuudelta aamupuurolle.![]()
No hui saatana! Onneks oon toisessa mökissänii ja nukkumaan mennää sit pikkukakkosen jälkeen....tämmönen meininki b mökissä.....Hienoa päästä kerrankin Tahkolle nukkumaanPiti mariseman, miksin nukkujien puolelle, mutta tuossa tuo vastaus jo tulikin... eli katotaan ny, mistä sitä herätään...Bluussi bailaa kuitenki meijän mökissä... Ja sammuu sit lattialle jos ei pääse omaan mökkiinsä.Listaa katsoessa hmm .... A mökki ei nuku, mutta ei nuku B mökkikään kerran Bluesman on siellä.![]()
. Ja B-mökissähän on sitten herätys kuudelta aamupuurolle.![]()
![]()
Mitvit??!?Voihan prkl! joudun valitettavasti perumaan oman reissuni näin viime tinkaanTuli odottamattomia esteitä sille viikonlopulle. Eli mun paikka olisi myynnissä! Jos kukaan enää näin viime tinkaan haluaa mukaan. Eli privaa sit mulle..![]()
Nyt suoraan sanottuna v*tuttaa.![]()
jeeJos B-mökissä saa kuunnella taustamusiikkia (hiljaisella tietysti), niin voin ottaa mukaan subbarin + taskukokoiset aktiivikaiuttimet (kaukana hifistä!). Omassa ipodissani on 40-50 gigaa musiikkia ja muidenkin soittimet saa kytkettyä kuulokeliitännästä. Kaikkien ei siis kannata raahata ghettoblasteria mukaan, ellei välttämättä halua.![]()
... ja pääasiassa klassistajeeJos B-mökissä saa kuunnella taustamusiikkia (hiljaisella tietysti), niin voin ottaa mukaan subbarin + taskukokoiset aktiivikaiuttimet (kaukana hifistä!). Omassa ipodissani on 40-50 gigaa musiikkia ja muidenkin soittimet saa kytkettyä kuulokeliitännästä. Kaikkien ei siis kannata raahata ghettoblasteria mukaan, ellei välttämättä halua.
hyvä hartza
....psssssssss.hiljasella..![]()
Eikös Rollarit ala jo olla klassista ?... ja pääasiassa klassistajeeJos B-mökissä saa kuunnella taustamusiikkia (hiljaisella tietysti), niin voin ottaa mukaan subbarin + taskukokoiset aktiivikaiuttimet (kaukana hifistä!). Omassa ipodissani on 40-50 gigaa musiikkia ja muidenkin soittimet saa kytkettyä kuulokeliitännästä. Kaikkien ei siis kannata raahata ghettoblasteria mukaan, ellei välttämättä halua.
hyvä hartza
....psssssssss.hiljasella..
.![]()
niin ja toi stratovarius menettelis kans, vai?Eikös Rollarit ala jo olla klassista ?... ja pääasiassa klassistajeeJos B-mökissä saa kuunnella taustamusiikkia (hiljaisella tietysti), niin voin ottaa mukaan subbarin + taskukokoiset aktiivikaiuttimet (kaukana hifistä!). Omassa ipodissani on 40-50 gigaa musiikkia ja muidenkin soittimet saa kytkettyä kuulokeliitännästä. Kaikkien ei siis kannata raahata ghettoblasteria mukaan, ellei välttämättä halua.
hyvä hartza
....psssssssss.hiljasella..
.![]()
![]()